Урок "Комп'ютерні презентації"

Про матеріал

Конспект комбінованого уроку з теми "Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання." (за програмою Савченко). Дана розробка уроку швидка у виконанні, не потребує тривалої підготовки для вчителя, не перенавантажена складними прийомами, водночас відповідає вимогам сучасного уроку НУШ.

Перегляд файлу

 

Тема уроку:  Комп’ютерні презентації.                               3 клас НУШ

Мета уроку:

  • навчальна: формувати вміння розробляти презентацію за логічною послідовністю; навчити відкривати/закривати слайдову презентацію; додавати вказану кількість слайдів, задавати кольорове оформлення слайду.
  • Розвивальна: формувати спостережливість, логічне мислення, розвивати увагу, пам’ять; вміння працювати за алгоритмом.
  • Виховна: формувати ціннісне ставлення до інформаційних технологій, медіаграмотність.

Тип уроку:  комбінований

 Обладнання: персональні комп’ютери, програмне забезпечення Microsoft Power Point, дидактичний роздатковий та наочний матеріал, презентація в Power Point.

І. Мотивація навчальної діяльності. 

-Діти, чи любите ви слухати розповіді? А як ви гадаєте: що цікавіше – почути чи побачити?

- Так, звісно! В народі кажуть: «Краще один раз побачити, чим сто разів почути!»  Людина найкраще сприймає інформацію за допомогою зору. Спрацьовує так звана «зорова пам’ять». Цікаво та захоплююче розповісти про щось нам допоможе комп’ютер. Для цього потрібно навчитися створювати комп’ютерну презентацію.

ІІ. Представлення теми та очікуваних навчальних результатів

  • Отож, тема нашого уроку - «Комп’ютерні презентації» .

На цьому уроці ви має почати формувати вміння  працювати у редакторі презентацій .

ІІІ. Надання необхідної інформації. 1.Робота з «Стіною слів» та ПК.

-Розпочнемо роботу з ознайомлення із словами на «Стіні слів».

(Презентація – представлення чогось нового, невідомого для когось; комп’ютерна презентація  - представлення чогось за допомогою комп’ютера; редактор презентацій – програма, у якій створюється презентація;)

Ми будемо працювати з редактором презентацій
 

  •  Microsoft Power Point (вчитель демонструє іконку програми).

Знайдіть на Робочому столі файл із значком цієї програми та відкрийте його. Вчитель звертає увагу учнів на колонку ліворуч і додає на «Стіну слів»  слово «слайд» – кадр, сторінка презентації.  Вказує, що презентація називається «слайдовою» , бо складається із слайдів. Та додає на «стіну» слово «слайдова».

IV. Формування практичних навичок та вмінь.

1.Демонстрація готового інформаційного продукта з коментуванням та елементами бесіди 

- Подивіться на  створену комп’ютерну презентацію. Її можна відкрити в кількох режимах і однин з них – Показ презентації.

(діти переходять в режим показу та переглядають презентацію)

- Чи сподобалася вам розповідь у вигляді комп’ютерної презентації? Про що вона? А що видалося, на вашу думку, зайвим? (в презентації є слайд, інформація якого не є логічно-послідовною).

-Чому потрібно ретельно підбирати інформацію для слайдів?

(учні за допомогою вчителя закривають презентацію)

2.Фізкультурна хвилинка.

3.Практична робота з ПК.

  •  Програму  Power Point можна відкрити у Головному меню або через ярлик програми  на Робочому столі. (діти  відкривають програму і розглядають її вікно).
  • Отож, розпочнемо роботу із створення нового слайду (демонструє) та створимо 10 слайдів.(учні виконують завдання)
  • Зазвичай, фон робочої області слайдів – білий, але ми можемо застосувати кольорові фони, які в редакторі презентацій називаються «теми». (демонструє застосування тем у слайдах, учні повторюють продемонстроване.
  • Ось ми і підготували основу для нашої майбутньої презентації, яку будемо доповнювати зображеннями та текстом. Збережіть цей файл. (демонструє особливості збереження)

V. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку

- Отож, ми сьогодні  почали вчитися робити  комп’ютерну презентацію. Давайте пригадаємо основні поняття нашого уроку, які ми закріпили на «Стіні слів» для цього ми влаштуємо гру «Склади слово».

 

Робота в парах. Гра «Склади слово»

Кожна пара учнів отримує літери або склади, з яких складають термін. Слово зачитується і пояснюється його значення.

VІ .Рефлексія (5% часу)

Прийом  «Феєрія кольорів»

Учні отримують кольорові смайли (жовті, зелені, червоні), що відображають рівень засвоєння навчального матеріалу. На прохання вчителя піднімають вгору обрані смайли,  які відповідно означають:
«Я все зрозумів», «Мені дещо незрозуміло», «Мені було складно зрозуміти».

VІІ. Домашнє завдання та інструктаж до нього.

Продумати зміст слайдів до комп’ютерної презентації «Мої шкільні предмети».

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 лютого
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку