Текстові і графічні об'єкти на слайдах

Про матеріал

•Текстові і графічні об'єкти на слайдах

•Ти дізнаєшся:

•Додавання текстових написів

•Додавання зображення

Графічні об'єкти можна додати за допомогою інструментів, які знаходяться у групі Зображення

•Додавання зображення

•До уваги!

Змінити розташування зображень та тексту можна за допомогою перетягування

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Текстові і графічні об'єкти на слайдах14.02.20151

Номер слайду 2

Ти дізнаєшся:14.02.20152

Номер слайду 3

Додавання текстових написів14.02.20153 Додати новий текстовий напис до слайда можна за допомогою інструмента Текстове поле, що розміщується на вкладці Вставлення

Номер слайду 4

2314.02.2015Інформатика 5 клас4 Місце розташування текстового напису на слайді вказується за допомогою миші аналогічно до додавання тексту в середовищі графічного редактора. Далі до вставленого текстового поля слід ввести текст із клавіатури або скопіювати з буферу обміну.

Номер слайду 5

Додавання зображення. Графічні об'єкти можна додати за допомогою інструментів, які знаходяться у групі Зображення14.02.20155

Номер слайду 6

2. Вибрати команду Додати рисунок із файла3. Вибрати файл зображення4. Натиснути кнопку Вставити. Додавання зображення14.02.2015Інформатика 5 клас61. Перейти на вкладку Вставлення

Номер слайду 7

До уваги!Змінити розташування зображень та тексту можна за допомогою перетягування14.02.2015Інформатика 5 клас7 А ще об'єкти можна форматувати

Номер слайду 8

Форматування текстових об'єктів 14.02.2015Інформатика 5 клас8

Номер слайду 9

Форматування текстових об'єктів 14.02.2015Інформатика 5 клас9{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Кнопки і поля, що використовуються. Дії Назви групи інструментів. Зміна шрифту, його розміру та накреслення. Шрифт. Зміна кольору тексту. Шрифт. Зміна способу вирівнювання. Абзац

Номер слайду 10

Форматування текстових об'єктів 14.02.2015Інформатика 5 клас10 Розділення тексту на два і більше стовпців

Номер слайду 11

Використання контекстного меню14.02.2015Інформатика 5 клас11 При використанні контекстного меню кнопки, за допомогою яких можна форматувати текстові об'єкти, згруповано в окрему область.

Номер слайду 12

Діємо. Вправа 1. Робота із шаблоном презентації. Форматування текстових написів. Завдання. Змінити вміст та значення властивостей текстових написів, що розміщуються на слайдах презентації Наш підручник (інструкція на ст. 238 підручника).14.02.2015 Кравчук Г. Т., http://sayt-portfolio.at.ua12

Номер слайду 13

Діємо. Вправа 2. Додавання до слайдів презентації текстових написів(інструкція на ст. 239 підручника).14.02.2015 Кравчук Г. Т., http://sayt-portfolio.at.ua13

Номер слайду 14

Діємо. Вправа 3. Вставлення зображення з файла. Завдання. До титульного слайда презентації Київ додати зображення Банер, що зберігається в папці Зображення.(інструкція на ст. 240 підручника).14.02.2015 Кравчук Г. Т., http://sayt-portfolio.at.ua14

Номер слайду 15

Досліджуємо. Вправа 4. Створення презентації на основі існуючоїЗавдання. Створи презентацію Якби не було комп’ютерів для учнів молодших класів, у якій покажи плюси і мінуси застосування комп’ютерів. Як шаблоном, можна скористатися презентацією Комп'ютери (інструкції на ст. 241 підручника).14.02.2015 Кравчук Г. Т., http://sayt-portfolio.at.ua15

Номер слайду 16

Діємо. Вправа 5. Створення презентації «Моє портфоліо» з 5 слайдів за схемою. Завдання. Створи презентацію з 5 слайдами:1-й слайд: заголовок (назва презентації) – Моє портфоліо, підзаголовок – записати власне прізвище та ім'я.2-й слайд: обрати розмітку слайда (заголовок і об'єкт). Заголовок – Візитка, об'єкт – подана таблиця: Заповнити таблицю власними даними. За потреби змінити ширину стовпця, перетягнувши вертикальну межу таблиці.14.02.2015 Кравчук Г. Т., http://sayt-portfolio.at.ua16{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 Прізвище2Ім'я3 По батькові4 Дата народження5 Школа6 Клас

Номер слайду 17

Діємо. Вправа 5. Створення презентації «Моє портфоліо» з 5 слайдів за схемою3-й слайд: вибрати розмітку слайда (заголовок і об'єкт). Заголовок – Улюблені шкільні предмети, об'єкт – діаграма, тип – радіальна діаграма.4-й слайд: обрати розмітку слайда (заголовок, текст і об'єкт). Заголовок – Мої захоплення. У полі тексту записати список своїх захоплень. Об'єкт – відповідний рисунок з файла (місцерозташування файлів з рисунками вказує вчитель). Рисунок помістити в рамку відповідного кольору з товщиною лінії 2 пт.5-й слайд: обрати розмітку слайда (заголовок і два об'єкти). Заголовок – Мої рисунки. Об'єкт – власні малюнки, створені під час вивчення теми «Графічний редактор» та збережені у власній папці. Збільшити розмір рисунків виконати їх обертання на невеликий кут.14.02.2015 Кравчук Г. Т., http://sayt-portfolio.at.ua17

Номер слайду 18

Обговорення вивченого14.02.2015Інформатика 5 клас18

Номер слайду 19

Працюємо в парах14.02.2015Інформатика 5 клас19

Номер слайду 20

Розповідь з пропусками. Для зміни властивостей рисунка необхідно його … клацанням … кнопки миші. Зміну розмірів та обертання рисунка здійснюють за допомогою …, розташованих навколо … рисунка. Положення рисунка змінюють за допомогою команд … меню, які викликають клацанням … кнопки миші на рисунку. Колір та товщина рамки навколо рисунка, змінюють за допомогою команди … меню: … рисунка, вкладка Кольори та лінії.14.02.2015 Кравчук Г. Т., http://sayt-portfolio.at.ua20

Номер слайду 21

Повторюємо Розглянь схему. Поясни, як пов'язані її складові. Які складові краще зафарбувати однаковими кольорами. Поясни, чому?14.02.2015 Кравчук Г. Т., http://sayt-portfolio.at.ua21 Слайд Створення. Встановлення. Форматування. Редагування. Структура. Малюнок з файла. Графічний об'єкт. Текстовий об'єкт. Текстовий напис

Номер слайду 22

На уроці ми дізналися!14.02.2015Інформатика 5 клас22

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Читати п. 30 Виконати вправу 2, 4 Розв'язати головоломку (ст. 243)Оцінити свої знання та вміння за допомогою тверджень на ст. 241, 24314.02.2015Інформатика 5 клас23

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 листопада 2018
Переглядів
1779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку