Мета: Дидактична: розглянути біологічні науки, які вивчають біосоціальну природу людини, розвивати образне і логічне мислення учнів, навички індивідуальної та групової форми роботи для отримання ними знань про збереження здоров’я людини. Розвиваюча. Розвивати уміння логічно мислити та працювати з опорними схемами та навчальною літературою; сприяти розвитку інтересу до вивчення природничих наук; розкривати ідею гармонії людини і природи. Виховна. виховувати системне біологічне мислення, бережливе ставлення до власного організму.
Жан-Батіст Ламарк розробив теорію спорідненості людини і орангутана. Але, найголовніше відкриття – це у 1871 році Чарльз Дарвін у праці «Походження людини і статевий добір» навів докази походження людини та розкрив біологічні фактори, які визначали еволюцію людини.1871 року Чарльз Дарвін у праці «Походження людини і статевий добір» навів докази походження людини та розкрив біологічні фактори, які визначали еволюцію людини.
Методи дослідження організму людини {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Методи. Характеристика. Мікроскопія. Вивчення зразків тканин чи клітин за допомогою мікроскопа. Ультразвукова діагностика. Одержання на екрані зображення внутрішніх органів у результаті відбиття ультразвукових хвиль від їхніх меж. Рентгенографія. Одержання рентгенівських знімків різних органів. Ендоскопія. Введення ендоскопа (зонд з освітлювальним приладом) в порожнини тіла і внутрішніх органів з метою їх огляду та фотографування. Термографія. Одержання інформації про тепловіддачу різних частин тіла. Електроенцефалографія. Реєстрація біострумів мозку при різних станах організму. Сканувальна томографія. Одержання на екрані комп’ютера зображення окремих шарів досліджуваного органа. Електрокардіографія. Реєстрація біострумів серця для визначення стану його працездатності
«Утворіть логічні пари» {9 DCAF9 ED-07 DC-4 A11-8 D7 F-57 B35 C25682 E}Функції організму. Апарати для їх вимірювання. А робота серця1 тонометр. Б рівень артеріального тиску2 глюкометр. В рівень глюкози в крові3 електрокардіограф. Г знімки внутрішніх органів4 рентгенівський апарат 5 електроенцефалограф
Домашнє завдання:1. Опрацювати параграф у підручнику, 2.доповніть арабське прислів’я «Руйнувати здоров’я – це означає:а) посилювати свою працездатність;б) обкрадати себе; в) зберігати молодість; г) знижувати тривалість життя».3. Високий рівень (інтерактивна вправа Learning. Apps)- роз’в'язати кросворд на тему: «Біологічні науки , режим доступу: https://learningapps.org/display?v=pe4egcr9t20
Джерела інформації:1. Біологія : підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закл. / К. М. Задорожний. — Х. : Вид-во «Ранок», 2016. — 240 с. : іл. режим доступу: https://www.ranok.com.ua/resources/Biologiya_8kl.pdf2. С. В. Страшко. Біологія : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / С. В. Страшко, Л. Г. Горяна, В. Г. Білик, С. А. Ігнатенко. — К. : Грамота, 2016. — 288 c. 3. Біологія : підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закл./ Н. Ю. Матяш (та ін.) Видавництво Київ: Генеза, 2016.-288с. 4. Інтернет ресурс створення слів-хмар, режим доступу:https://wordart.com/create5. Інтернет онлайн-сервіс Learning. Apps.