Тема. Чи можу я стати комусь захисником/захисницею?
Чудовий день вже розпочався.
Щоб він до тебе усміхався,
Всміхнись і ти йому хутчіше —
Одразу стане веселіше.
Голівкою думай, руками твори,
В яскраві усе розмалюй кольори!
Зарядку роби, наспівуй пісень
Світу всьому скажи: Добрий день!
1.Який сьогодні день тижня?
2.Який місяць? Яке число?
3.Які ще осінні місяці ви можете назвати?
4.Яка сьогодні погода?
5.Чи можна сьогодні, подивившись у вікно, одразу сказати, що надворі жовтень? Чому?
III. Повідомлення теми і мети уроку
Чи знаєте ви, яке державне свято ми святкуємо у жовтні?
День захисників і захисниць України.
Подивіться відео та дізнайтеся, як виникло це свято.
https://www.youtube.com/watch?v=uouStb1p5t8&t=9s
У 2014 році свято стало державним, і його відзначають усі громадяни України.
Послухайте вірш Наталі Тріщ.
-Де служить тато дитини, від імені якої написаний вірш? Хто він?
Прикордонник.
-Яким ви уявляєте персонажа цього вірша? Чи можна з тексту вірша зрозуміти, як його звати, хлопчик це чи дівчинка? Які в нього / неї риси характеру?
-Чи є у вашому класі такі захисники й захисниці, як дитинка у вірші? А може, цей вірш — саме про вас?
-Пригадайте, в яких ситуаціях вам може знадобитися допомога, захист. До кого ви звернетеся?
-Чи є серед ваших друзів, знайомих захисники й захисниці?
-Хто може стати захисником / захисницею?
3. Перегляд та обговорення відео «Захисниці України»
https://www.youtube.com/watch?v=fcu3FALHGPE
-Про що ви дізналася з відео?
-Ким є жінки в Збройних Силах України?
Танкістки, артилеристки, командирки взводів тощо.
4.Робота в зошиті з друкованою основою
V.Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=foFUavVgKg4
VI.Узагальнення вивченого.
1.Робота з підручником ст..47
- За сюжетом якої казки намальовано комікс?
- Пригадайте, чому коза розпрощалася зі своїми господарями. Як гадаєте, чи пошкодувала вона про це згодом? Чому?
- Як ви думаєте, чому вона зайняла саме зайчикову оселю?
- Чому ведмедик і лисичка не змогли вигнати козу з хатки?
- Чи справді рак був найсильнішим серед зайчикових захисників? У чому сила рака?
- Які риси характеру мають бути притаманні справжньому захисникові? Чому?
2.Складаємо речення про захисників. Ст..46
Поміркуйте, якими рисами має володіти людина, щоб стати на захист інших.
Складіть речення за поданою схемою. Скільки в цьому реченні слів?
Поміркуйте, в яких ситуаціях ви можете стати для когось захисником / захисницею. Які дії та вчинки вам у цьому допоможуть?
4.Вправа «Продовж речення»
Захисник,захисниця – це…
VII. Підсумок уроку
-Якщо урок був цікавим, встаньте, підніміть руки догори і помахайте долоньками.
-Якщо урок був звичайним, встаньте, покладіть руки на пояс.
-Якщо урок був нудним, встаньте, опустіть руки.