Тема. Чи можу я стати комусь захисником/захисницею?

Про матеріал
Опис методичного матеріалу: Тема. Чи можу я стати комусь захисником/захисницею? Організаційний момент Щоденні новини 1.Який сьогодні день тижня? 2.Який місяць? Яке число? 3.Які ще осінні місяці ви можете назвати? 4.Яка сьогодні погода? 5.Чи можна сьогодні, подивившись у вікно, одразу сказати, що надворі жовтень? Чому? III. Повідомлення теми і мети уроку Вивчення нового матеріалу 4.Робота в зошиті з друкованою основою Фізкультхвилинка VI.Узагальнення вивченого. 1.Робота з підручником ст..47 2.Складаємо речення про захисників. Ст..46 Чи можу я стати захисником,захисницею? 4.Вправа «Продовж речення» VII. Підсумок уроку
Перегляд файлу

Тема. Чи можу я стати комусь захисником/захисницею?

  1. Організаційний момент

Чудовий день вже розпочався.
Щоб він до тебе усміхався,
Всміхнись і ти йому хутчіше 
Одразу стане веселіше.
Голівкою думай, руками твори,
В яскраві усе розмалюй кольори!
Зарядку роби, наспівуй пісень
Світу всьому скажи: Добрий день!

  1. Щоденні новини

1.Який сьогодні день тижня?

2.Який місяць? Яке число?

3.Які ще осінні місяці ви можете назвати?

4.Яка сьогодні погода?

5.Чи можна сьогодні, подивившись у вікно, одразу сказати, що надворі жовтень? Чому?

III. Повідомлення теми і мети уроку

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Як виник день Захисників і захисниць України?

Чи знаєте ви, яке державне свято ми святкуємо у жовтні?

 День захисників і захисниць України.

Подивіться відео та дізнайтеся, як виникло це свято.

https://www.youtube.com/watch?v=uouStb1p5t8&t=9s

У 2014 році свято стало державним, і його відзначають усі громадяни України.

  1. Хто такі захисники?

Послухайте вірш Наталі Тріщ.

-Де служить тато дитини, від імені якої написаний вірш? Хто він?

Прикордонник.

-Яким ви уявляєте персонажа цього вірша? Чи можна з тексту вірша зрозуміти, як його звати, хлопчик це чи дівчинка? Які в нього / неї риси характеру?

-Чи є у вашому класі такі захисники й захисниці, як дитинка у вірші? А може, цей вірш — саме про вас?

-Пригадайте, в яких ситуаціях вам може знадобитися допомога, захист. До кого ви звернетеся?

-Чи є серед ваших друзів, знайомих захисники й захисниці?

-Хто може стати захисником / захисницею?

3. Перегляд та обговорення відео «Захисниці України»

https://www.youtube.com/watch?v=fcu3FALHGPE

-Про що ви дізналася з відео?

-Ким є жінки в Збройних Силах України?

Танкістки, артилеристки, командирки взводів тощо.

4.Робота в зошиті з друкованою основою

V.Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=foFUavVgKg4

VI.Узагальнення вивченого.

1.Робота з підручником ст..47

- За сюжетом якої казки намальовано комікс?

- Пригадайте, чому коза розпрощалася зі своїми господарями. Як гадаєте, чи пошкодувала вона про це згодом? Чому?

- Як ви думаєте, чому вона зайняла саме зайчикову оселю?

- Чому ведмедик і лисичка не змогли вигнати козу з хатки?

- Чи справді рак був найсильнішим серед зайчикових захисників? У чому сила рака?

- Які риси характеру мають бути притаманні справжньому захисникові? Чому?

2.Складаємо речення про захисників. Ст..46

Поміркуйте, якими рисами має володіти людина, щоб стати на захист інших.

Складіть речення за поданою схемою. Скільки в цьому реченні слів?

  1. Чи можу я стати захисником,захисницею?

Поміркуйте, в яких ситуаціях ви можете стати для когось захисником / захисницею. Які дії та вчинки вам у цьому допоможуть?

4.Вправа «Продовж речення»

Захисник,захисниця – це…

VII. Підсумок уроку

-Якщо урок був цікавим, встаньте, підніміть руки догори і помахайте долоньками.

-Якщо урок був звичайним, встаньте, покладіть руки на пояс.

-Якщо урок був нудним, встаньте, опустіть руки.

 

docx
Додано
26 березня
Переглядів
188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку