Тема. Декоративна стилізація. «Паперові диво-квіти»

Про матеріал
Мета: удосконалити навички стилізації рослинних елементів; формувати в учнів практичні навички роботи з папером; розвивати зорове сприйняття, фантазію, аналітичне, абстрактне мислення; виховувати в дітей любов до природи та творів мистецтва
Перегляд файлу

Тема. Декоративна стилізація. «Паперові диво-квіти»

Мета: удосконалити навички стилізації рослинних елементів; формувати в учнів практичні навички роботи з папером; розвивати зорове сприйняття, фантазію, аналітичне, абстрактне мислення; виховувати в дітей любов до природи та творів мистецтва

Очікувані результати: учні повинні вміти стилізувати рослинні елементи, працювати з папером.

Обладнання: мультимедійний супровід, ілюстрації, зразки робіт, кольоровий папір, картон, стиплер, ножиці, клей, невеликі аркуші паперу, олівці.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організація класу.

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ти часу не гай,

Працювати починай.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Птахи на папері з'явились,

З них образи спрощені утворились.

Квіти реальні ми маємо,

Через стилізований образ відображаємо.

 Про кого та що розповідається у віршиках?

 Що сталося з птахами? 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

− Скажіть, які слова у віршиках вам не зрозумілі.

− Можливо, хтось із вас знає їх значення та пояснить?

Словнико¬ва робота.

Стилізація  в образотворчих мистецтвах, декоративне узагальнення змальовуваних фігур і предметів за допомогою ряду умовних прийомів, спрощення малюнка і форми, об'ємних і колірних співвідношень.

 ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

V. Сприймання і усвідомлення матеріалу.

1. Розповідь учителя

Навколо нас багато чудових об'єктів зображення, які ми б хотіли зобразити в об'ємі. Але можливості пластичних матеріалів не дозволяють нам цього зробити. Тому реальні форми ми стилізуємо (спрощуємо) і передаємо пластичними матеріалами спрощені деко¬ративні зображення.

Прагнучи наповнити своє життя красою, зробити більш привабливими об'ємні зображення, вони прикрашаються (декоруються) різноманітними елементами (квіточки, листочки, зірочки, ця¬точки тощо).

2. Робота з підручником, с. 105 – 106.

3. Сприйняття світлин, творів мистецтва

Розгляньте зображення лелек та скажіть, яка між ними різниця. (На світлині зображені реальні птахи, а поряд розташовані стилізовані декоративні зображення лелеки та півня.)

Картинки по запросу лелеки    Похожее изображение

Картинки по запросу стилізовані декоративні зображення півня.)

4. Виконання вправи.

Стилізувати зображення квітки в декоративний образ (намалювати)

5. Перегляд демонстраційного матеріалу.

 6. Поетапне виконання композиції вчителем.

Інструктаж

  1.  Зігнути серветку навпіл.
  2.  Далі – ще раз. Вийде квадрат.
  3.  Всередині двічі скріпити квадрат стиплером навхрест.
  4.  Вирізати кружечок. Зробити надрізи.
  5.  Надати квітці відповідної форми.
  6.  Створити стебло та листочки.
  7.  Деталі кульбабки наклеїти на аркуш картону.

 

7. Фізкультхвилинка.

VІ. Узагальнення й систематизація знань. 

1. Повторення правил техніки безпеки та гігієни при роботі з ножицями та клеєм.

2. Практична діяльність учнів.

Фізкультхвилинка.

3. Перегляд і аналіз робіт.

VІІ. Підсумок уроку.

 1. Виставка робіт.

2. Рефлексія.

docx
Додано
23 квітня
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку