Тема: Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач.

Про матеріал

Тема: Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв'язування задач.

Мета:

  • -закріплювати вміння учнів виконувати ділення чисел, що закінчуються нулями;
  • -вправляти у множенні і діленні іменованих чисел;
  • -удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі;
  • -розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість;
  • -виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики, доброту, почуття взаємодопомоги, уважність.

Обладнання: підручник, зошит, дошка, індивідуальні картки, презентація.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку (9год.20хв. – 9год22хв.).

Діяльність вчителя: вітаюся з учнями, створюю хорошу атмосферу, налаштовую на роботу.

Діяльність учнів: вітаються з вчителем, налаштовуються на роботу на уроці.

Рівно встали, підрівнялись,

Радісно всі привітались!

- Добрий день! Діти, який у вас зараз урок? (математика)

- Сьогодні урок математики проведу у вас я, звати мене Надія Олександрівна. Подивіться на свої парти. Чи все ви приготували до уроку?

- Діти, усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Давайте домовимось, що на уроці ви будете вести себе чемно, прислухатися один до одного, бути старанними і слухняними, не вигукувати з місця, а піднімати руки.

Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

Отож розпочинаємо.

ІІ. Перевірка домашнього завдання (9год.22хв. – 9год26хв.).

Вправа № 909

Мета: перевірити правильність виконання учнями арифметичних дій.

Форма організації: колективна

Діяльність вчителя: перевіряє правильність виконання домашнього завдання.

Діяльність учнів: учні виходять по одному до дошки, коментують.

  • -Діти, а зараз ми з вами перевіримо як ви справились із домашнім завданням. Які завдання вам були задані додому? Спочатку перевіримо завдання № 909. На дошці у першому стовпчику розміщені карточки із прикладами, а в другому стовпчику відповіді. Ваше завдання з'єднати приклади стрілочками із правильною відповіддю. В кого не так?

14 500 : 50 = 290 2800 – 800 = 2000

12 040 : 40 = 301307 200 : 800 = 384

(5045 – 985) : 5 = 406270 • 300 = 1 881 000

- Дуже добре!

Вправа № 910

Мета: перевірити знання учнів.

Форма організації: колективна.

Діяльність вчителя: ставить дітям запитання, контролює правильність виконання домашнього завдання.

Діяльність учнів: відповідають.

Діяльність класу: слідкують за відповідями інших учнів.

А зараз перевіримо як ви справились із задачею № 910.

- Що вам було потрібно знайти?

- Як ви її розв'язали?

- Як ви міркували при розв'язуванні задачі?

- Яка відповідь у вас вийшла? В кого не так?

Задача

Довжина вулиці 800 м, а ширина - 15 м. Її заасфальтували. На кожні 100 м2 пішло 3 т асфальту. Скільки всього тонн асфальту пішло на покриття вулиці?

Розв'язування задачі

1) 800 • 15 = 12 000 (м2) - площа вулиці.

2) 12 000 : 100 • 3 = 360 (т) - витратили.

Відповідь: 360 т асфальту витратили.

  • -Молодці ви справились з домашнім завданням.

Математичний диктант

Мета: перевірити вміння учнів ділити числа, що закінчуються нулями.

Форма організації: самостійна робота в зошитах;

Діяльність вчителя: слідкує за виконанням завдання, перевіряє результат.

Діяльність учнів: розв'язують самостійно, повідомляють результат вчителю по черзі.

Діяльність класу: розв'язують завдання, перевіряють правильність виконання, якщо учень читає правильну відповідь, плескають у долоні.

- Діти, а зараз відкрийте зошити, запишіть число, класна робота.

Сьогодні у нас 15 квітня.

  • -Записуємо лише відповіді на запитання. Кожен самостійно. Пишемо кожну відповідь через одну клітинку. Готові?
  • Збільште 3120 на 80 сотень.
  • Перший множник 42, другий - 20. Чому дорівнює добуток?
  • Яке число менше на 100 за 720?
  • Збільште число 920 на 80.
  • Бамбук - трав'яниста рослина, яка росте в Африці, за один день виростає на 50 см.
  • На скільки сантиметрів виростає бамбук за тиждень?
  • Скільки років може прожити береза, якщо її життя дорівнює 50 рокам?
  • В одному будинку 150 квартир. Скільки квартир у п'яти таких будинках?

Перевіряємо диктант. Якщо відповідь правильна, плескаєте у долоні.

Відповіді: 11120; 840; 620; 1000; 350 см; 250 років; 750 квартир.

IІІ. Повідомлення теми уроку (9год.26хв. – 9год.27хв.).

1. Створення інтригуючої ситуації: (на слайді)

Ось і тема в нас нова,

Зашифрована вона.

Пропоную в гру пограти

І її розшифрувати.

2. Гра «Дишифрувальник»

Прочитайте тему уроку, поставивши слова в порядку зростання чисел, які їх позначають.

нулями.

чисел,

Розв'язування

закінчуються

іменованих

5

2

9

4

7

що

задач.

чисел.

Ділення

Ділення

3

10

8

6

1

(Вчитель після відповідей учнів відкриває назву на слайді «Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв'язування задач.»)

- Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати та закріплювати вміння ділити числа, що закінчуються нулями та ділити іменовані числа, виконуючи відповідні вправи та задачі.

IV. Усні обчислення (9год.27хв. – 9год30хв.).

Головоломки-жарти

1)На дереві сиділо 6 горобців. Стрілець, вистріливши, влучив у двох із них. Скільки горобців залишилося на дереві? (Жодного, - всі інші полетіли.)

2) Два автомобілі їхали по шосейній дорозі і проїхали 120 км. Скільки кілометрів проїхав кожний автомобіль? (120 км)

3) Летіли галки і побачили палки. Якщо на кожну палку сяде одна галка, то для однієї галки не вистачить палки. Якщо на кожну палку сяде по дві галки, то одна з палок залишиться без галок. Скільки було галок і скільки було палок? (3 палки і 4 галки)

4) Швачка має кусок сукна 18 м і щодня відрізає по 3 м. На який день вона відріже останній раз? (на п'ятий)

5) Летіла група качок. Одна попереду, дві позаду; одна позаду і дві попереду; одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок? (Летіли одна за одною три качки.)

6) У кошику лежать 5 яблук. Чи можна поділити їх порівну між 5 товаришами так, щоб одне яблуко залишилося в кошику? (Можна. Одному з товаришів дають яблуко з кошиком.)

7) Одне яйце варять протягом 4 хв. Тоді воно вважається звареним. За скільки хвилин можна зварити 5 яєць? (за 4 хв.)

Вправа № 911 (усно)

Мета: перевірити вміння учнів ділити числа, що закінчуються нулями.

Форма організації: групова.

Діяльність вчителя: слідкує за виконанням, об'єднує клас в групи

Діяльність учнів: розв'язують усно «крапелькою».

- Діти, відкрийте підручник на 145 сторінці. Подивіться на завдання 911. Виконаємо приклади усно. Перший ряд виконує перший стовпчик, другий ряд – другий, третій ряд – третій. Не забуваємо про правило піднятої руки, я буду викликати лише того, хто піднімає руку і не вигукує з місця.

200 * 90 =18000 5430 : 100 = 54,3 1200:400 = 3

250 * 50 = 12500 700 * 700 = 490000 1700 * 3 = 5100

V. Робота над темою уроку (9год.30хв. – 9год55хв.).

Перегляд файлу

Тема: Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розвязування задач.

Мета:

  • закріплювати вміння учнів виконувати ділення чисел, що закінчуються нулями;
  • вправляти у множенні і діленні іменованих чисел;
  • удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі;
  • розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість;
  • виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики, доброту, почуття взаємодопомоги, уважність.

Обладнання: підручник, зошит, дошка, індивідуальні картки, презентація.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку (9год.20хв. – 9год22хв.).

Діяльність вчителя: вітаюся з учнями, створюю хорошу атмосферу, налаштовую на роботу.

Діяльність учнів: вітаються з вчителем, налаштовуються на роботу на уроці.

Рівно встали, підрівнялись,

Радісно всі привітались!

- Добрий день! Діти, який у вас зараз урок? (математика)

- Сьогодні урок математики проведу у вас я, звати мене Надія Олександрівна. Подивіться на свої парти. Чи все ви приготували до уроку?

- Діти, усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Давайте домовимось, що на уроці ви будете вести себе чемно, прислухатися один до одного, бути старанними і слухняними, не вигукувати з місця, а піднімати руки.

Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

Отож розпочинаємо.

ІІ. Перевірка домашнього завдання (9год.22хв. – 9год26хв.).

Вправа  № 909

Мета: перевірити правильність виконання учнями арифметичних дій.

Форма організації: колективна

Діяльність вчителя: перевіряє правильність виконання домашнього завдання.

Діяльність учнів: учні виходять по одному до дошки, коментують.

  • Діти, а зараз ми з вами перевіримо як ви справились із домашнім завданням. Які завдання вам були задані додому? Спочатку перевіримо завдання № 909. На дошці у першому стовпчику розміщені карточки із прикладами, а в другому стовпчику відповіді. Ваше завдання з’єднати приклади стрілочками із правильною відповіддю. В кого не так?

14 500 : 50 = 290                     2800 – 800 = 2000

12 040 : 40 = 301                     307 200 : 800 = 384

(5045 – 985) : 5 = 40               6270 • 300 = 1 881 000

- Дуже добре!

Вправа № 910

Мета: перевірити знання учнів.

Форма організації: колективна.

Діяльність вчителя: ставить дітям запитання, контролює правильність виконання домашнього завдання.

Діяльність учнів: відповідають.

Діяльність класу: слідкують за відповідями інших учнів.

А зараз перевіримо як ви справились із задачею № 910.

- Що вам було потрібно знайти?

- Як ви її розв'язали?

- Як ви міркували при розв’язуванні задачі?

- Яка відповідь у вас вийшла? В кого не так?

Задача

Довжина вулиці 800 м, а ширина - 15 м. Її заасфальтували. На кожні 100 м2 пішло 3 т асфальту. Скільки всього тонн асфальту пішло на покриття вулиці?

Розв’язування задачі

1) 800 • 15 = 12 000 (м2) - площа вулиці.

2) 12 000 : 100 • 3 = 360 (т) - витратили.

Відповідь: 360 т асфальту витратили.

  • Молодці ви справились з домашнім завданням.

Математичний диктант

Мета: перевірити вміння учнів ділити числа, що закінчуються нулями.

Форма організації: самостійна робота в зошитах;

Діяльність вчителя: слідкує за виконанням завдання, перевіряє результат.

Діяльність учнів: розвязують самостійно, повідомляють результат вчителю по черзі.

Діяльність класу: розв’язують завдання, перевіряють правильність виконання, якщо учень читає правильну відповідь, плескають у долоні.

- Діти, а зараз відкрийте зошити, запишіть число, класна робота.

Сьогодні у нас 15 квітня.

  • Записуємо лише відповіді на запитання. Кожен самостійно. Пишемо кожну відповідь через одну клітинку. Готові?
  • Збільште 3120  на 80 сотень.
  • Перший множник 42, другий - 20. Чому дорівнює добуток?
  • Яке число менше  на 100 за 720?
  • Збільште число 920 на 80.
  • Бамбук - трав’яниста рослина, яка росте в Африці, за один день виростає на 50 см.
  • На скільки сантиметрів виростає бамбук за тиждень?
  • Скільки років може прожити береза, якщо її життя дорівнює 50 рокам?
  • В одному будинку 150 квартир. Скільки квартир у п’яти таких будинках?

Перевіряємо диктант. Якщо відповідь правильна, плескаєте у долоні.

Відповіді: 11120; 840; 620; 1000; 350 см; 250 років; 750 квартир.

IІІ. Повідомлення теми уроку (9год.26хв. – 9год.27хв.).

1. Створення інтригуючої ситуації: (на слайді)

         Ось і тема в нас нова,

         Зашифрована вона.

         Пропоную в гру пограти

         І її розшифрувати.

2. Гра «Дишифрувальник»

Прочитайте тему уроку, поставивши слова в порядку зростання чисел, які їх позначають.

нулями.

чисел,

Розвязування

закінчуються

іменованих

5

2

9

4

7

що

задач.

чисел.

Ділення

Ділення

3

10

8

6

1

  (Вчитель після відповідей учнів відкриває назву на слайді «Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач.»)

- Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати  та закріплювати вміння ділити числа, що закінчуються нулями та ділити іменовані числа, виконуючи  відповідні вправи та задачі.

IV. Усні обчислення (9год.27хв. – 9год30хв.).

Головоломки-жарти

1)На дереві сиділо 6 горобців. Стрілець, вистріливши, влучив у двох із них. Скільки горобців залишилося на дереві? (Жодного, - всі інші полетіли.)

2) Два автомобілі їхали по шосейній дорозі і проїхали 120 км. Скільки кілометрів проїхав кожний автомобіль? (120 км)

3) Летіли галки і побачили палки. Якщо на кожну палку сяде одна галка, то для однієї галки не вистачить палки. Якщо на кожну палку сяде по дві галки, то одна з палок залишиться без галок. Скільки було галок і скільки було палок? (3 палки і 4 галки)

4) Швачка має кусок сукна 18 м і щодня відрізає по 3 м. На який день вона відріже останній раз? (на п’ятий)

5) Летіла група качок. Одна попереду, дві позаду; одна позаду і дві попереду; одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок? (Летіли одна за одною три качки.)

6) У кошику лежать 5 яблук. Чи можна поділити їх порівну між 5 товаришами так, щоб одне яблуко залишилося в кошику? (Можна. Одному з товаришів дають яблуко з кошиком.)

7) Одне яйце варять протягом 4 хв. Тоді воно вважається звареним. За скільки хвилин можна зварити 5 яєць? (за 4 хв.)

Вправа № 911 (усно)

Мета: перевірити вміння учнів ділити числа, що закінчуються нулями.

Форма організації: групова.

Діяльність вчителя: слідкує за виконанням, об'єднує клас в групи

Діяльність учнів: розвязують усно «крапелькою».

- Діти, відкрийте підручник на 145 сторінці. Подивіться на завдання 911. Виконаємо приклади усно. Перший ряд виконує перший стовпчик, другий ряд – другий, третій ряд – третій. Не забуваємо про правило піднятої руки, я буду викликати лише того, хто піднімає руку і не вигукує з місця.

200 * 90 =18000           5430 : 100 = 54,3               1200:400 = 3

250 * 50 = 12500          700 * 700 = 490000           1700 * 3 = 5100

V. Робота над темою уроку (9год.30хв. – 9год55хв.).

1) Робота за підручником. Письмове виконання завдань з поясненням на дошці.

Завдання 912, с.145

Мета: розвивати вміння ділити числа, які закінчуються нулями.

Форма організації: колективна.

Діяльність вчителя: слідкує за правильністю розв’язання прикладів.

Діяльність учня: читає приклад, коментує розв’язання та записує на дошці.

Діяльність класу: розв`язують приклади, записують у зошит.

- Знайдіть у підручнику завдання 912. Що тут потрібно зробити? До дошки піде… (один учень йде до дошки). А всі інші слухаємо уважно і слідкуємо за виконанням.

20 400 : 50 = 408;

268 800 : 700 = 384.

Завдання 913, с.145

Мета: розвивати вміння ділити іменовані числа.

Форма організації: групова.

Діяльність вчителя: об'єднує клас в три групи і проводить інструктаж перед виконанням

Діяльність учнів: розв’язують вирази.

- Діти, гляньте уважно на завдання 913. Що тут потрібно зробити?

Перед виконанням завдання давайте пригадаємо при діленні іменованого числа на неіменоване отримаємо іменоване. Поділивши іменоване число на іменоване, отримаємо   неіменоване число. Щоб поділити складене іменоване число на просте, потрібно це число перетворити на просте іменоване число, і поділити як звичайні числа. Давайте пригадаємо скільки к. у 1 грн.? (1 грн = 100к.). Скільки кг у 1 т? (1 т = 1000 кг) Скільки у 1 м є мм? (1м = 1000 мм) Скільки у 1 м є см? (1м = 100 см).

Учитель звертає увагу учнів на перетворення іменованих чисел: 5 т 60 кг = 5060 кг і 9 м 64 мм = 9064 мм.

  • Виконаємо за зразком.

Зразок:  5 т 060 кг • 50 = 5060 кг • 50 = 253 000 кг = 253 т;

  • Хто зможе обчислити другий вираз біля дошки? Що ми робимо?
  • Хто хоче обчислити третій вираз?

14 грн 80 к. : 40 = 1480 к. : 40 = 37 к.;

14 грн 80 к. : 40 к. = 1480 к. : 40 к. = 37;

Молодці! Наступні вирази ви повинні виконати самостійно та записати в зошит. Зараз ми об'єднуємося в три групи. Перший ряд – перша група; другий – друга, а третій – третя.

- Перша група виконує четвертий вираз;

- Друга група виконує п’ятий вираз;

- Третя група виконує шостий вираз.

9 м 64 мм • 20 = 9064 мм • 20 = 181 280 мм = 181 м 280 мм;

30 м 80 см : 40 = 3080 см : 40 = 77 см;

12 т 720 кг : 80 = 12 720 кг : 80 = 159 кг.

Хто хоче прокоментувати?

Молодці!

Знаходження значення виразів (Завдання № 914)

Мета: перевірити знання учнів порядку виконання дій різного ступеня.

Форма організації: самостійна робота

Діяльність вчителя: контролює виконання вправи.

Діяльність учнів: учні повторюють порядок виконання дій і знаходять значення виразів самостійно.

Давайте пригадаємо порядок виконання дій різного ступеня.

  • То яку дію у першому виразі виконаємо першою?
  • Що далі робимо? Що отримали?
  • Хто повторить? Запишіть самостійно у зошити.
  • Яка дія буде першою у другому виразі? Чому? Що далі робимо? Запишіть.

7200 – 200 • 8 – 600 = 5000

1) 200 • 8 = 1600

2) 7200 – 1600 = 5600

3) 5600 – 600 = 5000

 (8 208 – 1944) : 6 = 1044

1) 8208 – 1944 = 6264

2) 6264 : 6 = 1044


Молодці!

Фізкультхвилинка

Мета: зняти навантаження в учнів, відпочити, покращити емоційний стан учнів.

Діяльність вчителя: провожу фізкультхвилинку.

Діяльність учня: повторюють рухи за вчителем, відпочивають;

- Діти, ви напевно всі втомились, тож давайте проведемо невеличку фізкультхвилинку:

Руки в сторони та вгору -

 На носочки піднялись.

 Підніми голівку вгору -

 Й на долоньки подивись.

 Присідати ми почнемо,

 Добре ноги розімнемо.

 Раз - присіли, руки прямо.

 Встали - знову все так само.

 Повертаємося вправно,

 Все виконуємо гарно.

 Вліво-вправо повернулись

 І сусіду усміхнулись.

Розв’язування задач

Мета: розвинути математичні знання учнів

Форма організації: колективна

Діяльність вчителя: Аналізує задачу з учнями

Діяльність учнів:  читають задачу, коментують розв’язання, записують в зошит, один учень розв’язує біля дошки.

а) Задача № 915. (На слайді таблиця до задачі)

Аналіз задачі

- Діти, знайдіть у підручнику завдання 915. Уважно слухайте задачу(вчитель читає).

- Про що йдеться в задачі?


 


Маса 1 мішка 


Кількість мішків 


Загальна маса картоплі 


І ділянка 


?

однакова 

? 


30 


? кг 

ІІ ділянка

 

32 

? кг, на 100 кг більше 

- Скільки мішків зібрали з першої ділянки?

- Скільки мішків зібрали з другої ділянки?

- З якої ділянки зібрали картоплі більше? (З другої).

- Як дізнатися, на скільки мішків більше картоплі зібрали з другої ділянки, ніж з першої? (Треба 32 – 30 = 2 (м.)).

- А на скільки більше кілограмів картоплі зібрали з другої ділянки? (На 100 кг).

- Що це означає? (У 2 мішках є 100 кг картоплі).

- Скільки кілограмів картоплі в 1 мішку? (100 : 2 = 50 (кг).)

- Хто зможе розв’язати задачу біля дошки? Іди до дошки.

Розв’язування задачі:

1) 32 – 30 = 2 (м.) – більше зібрали картоплі з другої, ніж з першої.

2) 100 : 2 = 50 (кг.) – маса одного мішка картоплі.

Відповідь: 50 кг. маса одного мішка картоплі.

Ми тут мали справу з двома різницями. 2 мішки - це різниця між двома ділянками у мішках, 100 кг - та сама різниця, але виражена у кілограмах.

б)Задача № 916

Аналіз задачі

- Хто хоче прочитати умову задачі?

- Про що задача?

- Про що запитується в задачі?

- Що нам відомо про яблука?

- Що ми можемо знайти за допомогою цих даних?(Скільки кг яблук розклали у 90 ящиків)

- Якою дією? (3200 – 1400 = 1800 (кг))

- А тепер можна дати відповідь на поставлене запитання до задачі? (Так, 1800 : 90 = 20 (кг))

- Складемо вираз.

- До дошки піде…

Розв’язування задачі: (3200 – 1400) : 90 = 20 (кг).

Відповідь: 20 кг. яблук в одному ящику.

Порівняння іменованих чисел (Вправа 917) (усно)

Мета: розвинути математичні знання учнів

Форма організації: фронтальна(обернений зв’язок)

Діяльність вчителя: на слайді заздалегідь розміщені іменовані числа, вчитель міркує з учнями, контролює виконання завдання.

Діяльність учнів:  учні відшуковують рівні між собою числа і відповідають «крапелькою»

  • Погляньте на екран, чим схожі між собою числа? Тут зашифровані рівні між собою числа, ваше завдання відшукати їх.

110 т                             20 ц 2 кг                       

32 м 8 см                      2600 г                          

65 м                              110000 кг

2002 кг                         6500 см                         

2 кг 600 г                     3208 см

2 км 600 м                    2 600 м

Задача 918

Мета: розвивати математичні вміння.

Форма організації: фронтально (обернений зв’язок)

Діяльність вчителя: Аналізує задачу з учнями.

Діяльність учнів:  розв’язують задачу.

Аналіз задачі

- Про що йдеться у задачі?

- Яке запитання?

- Що означає число 3 (3, 5)?

- Про що дізнаємося спочатку? (Скільки бананів з’їли перша і друга мавпи разом.) А тепер можна дати відповідь на поставлене запитання до задачі? (Так. 9 -5 = 4 (б.))

Розв’язування задачі:

1) 3 • 3 = 9 (б.) - з’їли перша і друга мавпи

2) 9 - 5 = 4 (б.) - з’їла друга мавпа.

Відповідь: 4 банани з’їла друга мавпа.

- Молодці! Ви прекрасно справились із завданнями.

VI. Підсумок  уроку (9год.55хв. – 9год59хв.).

1.Бесіда.

Тож, давайте підведемо підсумки нашого уроку.

- Що нового навчилися робити на уроці?

- Що ви запам’ятали?

- При діленні іменованого числа на неіменоване отримаємо… ? (іменоване.)

- Поділивши іменоване число на іменоване, отримаємо…? (неіменоване число.)

2. Інтерактивна вправа «Незакінчені речення»

Мета: пригадати вивчене, перевірити знання учнів;

Форма організації: фронтальна (обернений зв'язок)

Діяльність вчителя: задаю запитання і кидаю м’яч учню, який буде відповідати на нього.

Діяльність учня: відповідає на запитання вчителя;

Діяльність класу: слідкують за відповідями інших учнів;

- Діти зараз я буду кидати вам м’ячик, той хто отримав м’ячик повинен продовжити моє речення.

Я знаю…

Я вмію..

Я дякую..

Мені найбільше сподобалось…

VII. Домашнє завдання (9год.59хв. – 10год00хв.).

С. 145,  3. 919, 920. Відкрийте щоденники і запишіть.

Вашим домашнім завданням буде розв’язати рівняння № 919 (с. 143). І розв’язати задачу № 920.

Оцінювання учнів

 Отже, на уроці ми виконали всі завдання.  Ви всі молодці, я дуже дякую вам за хорошу роботу. Сьогодні я задоволена вашою роботою на уроці. До побачення!

Виділити найактивніших учнів, поставити оцінки у щоденник

 

 

Додаткові завдання:

1. 4 т : 8 ( = 5 ц)                                  1 дм : 2 см ( = 5)

    1 м : 5 ( = 2 дм)                               5 см : 50 мм ( = 1)

2. Довжина прямокутника 15 м, ширина 4 м. Знайди периметр і площу прямокутника (38 м, 60 м2)

Площа прямокутника 90 м2, ширина 5 м. Яка довжина прямокутника? (18 м.)

Периметр прямокутника 24 м, довжина 9 м. Яка його ширина? (3 м.)

3. Диференційовані завдання для опитування учнів.

Картка № 1 (для учнів із високим рівнем знань)

Розв’яжи задачі.

1) Довжина вулиці 600 м, а ширина 15 м. За перший тиждень покрили 2/3 площі вулиці. Скільки всього тонн асфальту потрібно для того, щоб покрити решту вулиці, якщо на кожні 100 м2 потрібно 4 т асфальту? (Відповідь: 1200 т асфальту.)

2) Площа квадрата 25 м2. Знайди його периметр. (Відповідь: 20 м)

Картка № 2 (для решти учнів).

1) Довжина вулиці 900 м, а ширина 15 м. За перший тиждень покрили 2/5 площі вулиці. Яку площу вулиці залишилося асфальтувати?

(Відповідь: 8100 м2)

2) Периметр квадрата 48 м. Знайди його площу.

(Відповідь: 144 м2)

4. Розв’яжи задачу № 915 за допомогою рівняння.

Розв’язання

Нехай в одному мішку буде x кг картоплі, тоді з одної ділянки зібрали (30 • x) кг картоплі,

а з другої (32 • x) кг. З другої ділянки зібрали на 100 кг більше. Складемо рівняння:

32 • x – 30 • x = 100;

2 • x = 100;

x = 100 : 2;

x = 50 (кг).

Відповідь: 50 кг - маса одного мішка картоплі.

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 березня 2018
Переглядів
3889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку