Закріплювати навички табличного множення і ділення; узагальнювати вміння складати вирази і знаходити їх значення, вправляти у розв´язуванні задач на приведення до одиниці; розвивати мислення, кмітливість, логічне мислення, оперативність у виконанні математичних завдань. Виховувати згуртованість, вміння працювати колективно,командно, прогнути до перемоги.
- Здогадайтеся, яке слово «розсипалося»?
ЯНЗААГМН (Змагання)
- А хто з вас любить змагатися?
- Сьогодні у нас незвичайний урок-змагання КВК. На уроці ми проведемо змагання між двома рядами-командами. Назвемо команди «Наполегливі», «Допитливі». Усі команди мандруватимуть маршрутом, позначеним на карті. Рух кожної команди відзначатимемо кружечком: «Наполегливих» — зеленим, «Допитливих» — червоним. (Учитель прикріплює кружечки на початку маршруту.) Починаємо наш маршрут із галявини «Усних обчислень». Завершимо нашу мандрівку-змаганням на горі Переможців. Переможе команда, яка швидше подолає труднощі, правильно виконає математичні завдання
Учитель підраховує кількість правильних відповідей кожної команди. Команда, яка припустилася найбільшої кількості помилок, отримує 3 бали. Результати вчитель занотовує до таблиці балів і демонструє на маршрутній карті. Помилки одразу аналізують.
4. Рівнина «Рахівників»
Тут дуже багато бабок. А чи знаєте ви, що всі «бабки» — повітряні хижаки? Вони ловлять у повітрі мух, комарів, метеликів та інших комах. Необхідно охороняти бабок!
а) «Конкурс капітанів»
45:5 30:6
6х8 7х8
56:7 54:6
7х9 6х9
48:6 42:7
б). БЛІЦ – КОНКУРС. Перевірка таблиці множення і ділення. Кожен учень швидко повинен відповісти на 2 приклади на таблицю. Команди відповідають по черзі.
«Допитливі» «Наполегливі»
5х7 54:6 7х5 24:6
40:5 6х7 42:6 7х6
5х7 54:6 7х5 24:6
36:6 18:3 30:5 21:3
6х8 5х8 6х9 5х5
35:5 45:5 48:8 30:6
( по 1 балу за кожну правильну відповідь)
в) Виправити помилки в картках: робота в групах
3:5=15 27:9=2
18:6=2 18:3=6
24:3=7 7х3=20
21х3=7 15:5=5
4х3=14 27:3=8 (по 2 бали за кожну правильну відповідь)
Учитель підраховує бали і фіксує у таблиці. Потім перевіряє розв'язування прикладів.
5. Гора «Переможців»
- Але щоб дістатися на гору « Переможців », ми маємо розв'язати геометричне завдання.
Накресліть три лінії, на кожній із них поставте три точки. Усього має бути 6 точок. Як це зробити?
6.Підсумок гри КВК
Діти підраховують бали кожної команди, називають переможців. Учні цієї команди отримують призи.
- Які завдання вам найбільше сподобалося виконувати?