Урок-КВК. "Розумники і розумниці"

Про матеріал

Закріплювати навички табличного множення і ділення; узагальнювати вміння складати вирази і знаходити їх значення, вправляти у розв´язуванні задач на приведення до одиниці; розвивати мислення, кмітливість, логічне мислення, оперативність у виконанні математичних завдань. Виховувати згуртованість, вміння працювати колективно,командно, прогнути до перемоги.


Перегляд файлу

Урок з математики – КВК «РОЗУМНИКИ І РОЗУМНИЦІ» 3 клас 
 

МЕТА. Закріплювати навички табличного множення і ділення; узагальнювати вміння складати вирази і знаходити їх значення, вправляти у розвязуванні задач на приведення до одиниці; розвивати мислення, кмітливість, оперативність у виконанні математичних завдань. Виховувати згуртованість, вміння працювати колективно. 
ОБЛАДНАННЯ: переносна дошка для запису рахунку, емблеми для команд, секундомір, конверти з завданнями, табличка «Розумники і розумниці» 
Урок проходить у вигляді засідання клубу КВК. Клас поділений на команди «ДОПИТЛИВІ» і «НАПОЛЕГЛИВІ». 
І.Організація класу
ІІ. Пояснення теми уроку.
1. Перевірка домашнього завдання. 
№278 (1б.); №279 (2б.)
2. Організація команд

 - Здогадайтеся, яке слово «розсипалося»?
ЯНЗААГМН (Змагання)
- А хто з вас любить змагатися?
- Сьогодні у нас незвичайний урок-змагання КВК. На уроці ми проведемо змагання між двома  рядами-командами. Назвемо команди «Наполегливі», «Допитливі». Усі команди мандруватимуть маршрутом, позначеним на карті. Рух кожної команди відзначатимемо кружечком: «Наполегливих» — зеленим, «Допитливих» — червоним. (Учитель прикріплює кружечки на початку маршруту.) Починаємо наш маршрут із галявини «Усних обчислень». Завершимо нашу мандрівку-змаганням на горі Переможців. Переможе команда, яка швидше подолає труднощі, правильно виконає математичні завдання

 

1.Галявина «УСНИХ ОБЧИСЛЕНЬ»

 Усний рахунок 

А)С.24,№149

Б) Від кожної команди по 1 учню з картками біля дошки. Записати вирази і знайти значення (2 бали) 

72:8+36:4=                                            100-20:(6-1)=

80-30:(9-3)=                                          64:8+81:9=

2. Озеро «Кмітливих»
- З галявини «Усних обчислень» ми мандруємо на озеро «Кмітливих».
- Хто живе в озері та біля нього?
А чи знаєте ви, що риб'яча лусочка росте все життя риби і наростає кільцями? Улітку риба багато їсть, швидко росте — і кільця на лусці широкі. Узимку риба майже не їсть і майже не росте, тому кільця утворюються вузенькими, ледве помітними. Просвіт — літо, смужка — зима. Відразу видно, скільки рибі весен і скільки зим.
Команди розв'язують задачі (усно).


Задачі обом командам. Відповідь обґрунтувати. 

- На галявині пасеться кілька кіз. У них 12 ніг. Скільки голів у цих кіз? Скільки рогів? (3б.) 
- 3 лелеки стали в ряд. Віддаль між сусідніми лелеками 3 м. Яка віддаль між крайніми? 
( 2б.) 
- У юннатів 12 каштанів. Кожні 4 каштани вони обміняли на 3 жолудя. Скільки жолудів отримали юннати? ( 3б.) 

- У сімї троє синів. Кожен з них має сестру. Скільки всього дітей у сімї? (2б.) 
 

Учителі, визначає правильність і швидкість виконання роботи кожною командою, оголошує бали, занотовує їх у таблиці, а кружечки у визначе¬ному порядку виставляє на наступній ланці маршруту — до горбка «Мандрівників».

3. Горбок «Мандрівників»
- На нашому горбочку дуже багато квітів. Ось мати-й-мачуха! А чи знаєте ви, що це лікарська рослина? Настій з її листків та квітів уживають від нежиті. Ще ця квітка передбачає погоду. Перед дощем її пелюстки стуляються.

а)«Ланцюжки» - команди працюють по картках (робота в групах) (2 бали) 
3х4:2х5:3х4:8х5+25= 
2х9:3х5:10х8:6х6+26= 
в) математичний диктант. 
- добуток чисел 6 і 8 збільшити на 42 
- ділене 25, дільник – різниця чисел 53 і 48 
- на скільки годин 1 доба більша за 1 годину? 
- Від шнура завдовжки 2 м відрізали 3 дм. Скільки залишилось? 
( 3 бали) 
г) - Поставте дужки там, де необхідно, так, щоб рівняння були правильними.

7 • 9 + (12 : 3 - 2) = 65;        5 + (5 - 5) : 5 = 5.



7 • (9 + 12) : 3 - 2 = 65;        (5 + 5) : 5 + 5 = 5.

Учитель підраховує кількість правильних відповідей кожної команди. Команда, яка припустилася найбільшої кількості помилок, отримує 3 бали. Результати вчитель занотовує до таблиці балів і демонструє на маршрутній карті. Помилки одразу аналізують.

4. Рівнина «Рахівників»
Тут дуже багато бабок. А чи знаєте ви, що всі «бабки» — повітряні хижаки? Вони ловлять у повітрі мух, комарів, метеликів та інших комах. Необхідно охороняти бабок!


а) «Конкурс капітанів» 
45:5                    30:6
6х8                     7х8 
56:7                    54:6 
7х9                     6х9 
48:6                    42:7 

б). БЛІЦ – КОНКУРС. Перевірка таблиці множення і ділення. Кожен учень швидко повинен відповісти на 2 приклади на таблицю. Команди відповідають по черзі. 
«Допитливі»                                 «Наполегливі» 
5х7       54:6                                  7х5      24:6 
40:5      6х7                                   42:6     7х6 
5х7       54:6                                  7х5      24:6 
36:6     18:3                                  30:5     21:3 
6х8      5х8                                    6х9      5х5 
35:5     45:5                                 48:8     30:6 
( по 1 балу за кожну правильну відповідь) 
в)   Виправити помилки в картках: робота в групах 
3:5=15                    27:9=2 
18:6=2                    18:3=6 
24:3=7                    7х3=20 
21х3=7                   15:5=5 
4х3=14                   27:3=8 (по 2 бали за кожну правильну відповідь)

 

 Учитель підраховує бали і фіксує у таблиці. Потім перевіряє розв'язування прикладів.

5. Гора «Переможців»
- Але щоб дістатися на гору « Переможців », ми маємо розв'язати геометричне завдання.
Накресліть три лінії, на кожній із них поставте три точки. Усього має бути 6 точок. Як це зробити?

 

19.12.2014-1-2д

 

6.Підсумок  гри  КВК

Діти підраховують бали кожної команди, називають переможців. Учні цієї команди отримують призи.
- Які завдання вам найбільше сподобалося виконувати?

За кількістю отриманих балів визначається команда – переможниця. Ця команда отримує титул «Розумники і розумниці» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 березня 2018
Переглядів
1154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку