18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок з предмету "Я досліджую світ"

Про матеріал

Розробка уроку з предмету для 1 класу "Я досліджую світ" до тематичного тижня "Космос". Матеріал допомагає розширити елементарні уявлення про космос, уточнити та закріпити знання про видимі в темну пору доби космічні тіла, підтримувати цікавість до зірок; розвивати бажання спостерігати за зоряним небом, бачити в ньому незвичайне, дивовижне; виховувати любов до природи.

Перегляд файлу

Я досліджую світ                               Урок № 40                          18.12.18р.

Тема.               Що можна побачити в космосі?

Мета: дати елементарні уявлення про космос, уточнити та закріпити знання про видимі в темну пору доби космічні тіла, підтримувати цікавість до зірок; розвивати бажання спостерігати за зоряним небом, бачити в ньому незвичайне, дивовижне; виховувати любов до природи.

                                                            ХІД УРОКУ

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

- Привітайтеся, додаючи до власного імені пестливу назву «cонечко».

Наприклад, «Доброго ранку, cонечко Марійко!»

2. Декламування вірша Марії Чумарної «Колом сонечко іде…», використовуючи

засоби пантоміми.(вчимо)

Колом сонечко іде,

За собою день веде,

Станьмо разом, станьмо в колі −

Станем Сонечком у школі!

3. Новини дня

Погода, тема дня.

ІІ. Визначення теми інтегрованого тижня через розгадування ребуса. (слайд 1)

  1. Пригадування з учнями правила розгадування ребусів.

.(Космос)

Картинки по запросу космос ребуси в картинках,,,Картинки по запросу космос ребуси в картинкахКартинки по запросу космос ребуси в картинках

  • Який перший звук у слові космос?
  • Якою буквою позначається цей звук?
  • Складіть звукову модель слова космос?
  • Скільки складів у цьому слові?
  • Який склад наголошений?

ІІІ. Створення асоціативного куща до слова «космос»

  • Що спадає вам на думку, коли ви чуєте слово космос (слайд 2)

КОСМОС

Сонце,планета,зірка,літати,космонавт,Місяць,телескоп,сузір’я,небо,зореліт,Земля,комета, скафандр, політ, ракета, всесвіт, супутник

- Чому деякі слова записано з великої букви?(Наголосити, що власні назви пишуться з великої букви).

Космосом ми називаємо той простір, що оточує з усіх сторін нашу планету Земля. А ще космос називають Усесвітом.

ІV. Фізкультхвилинка.

«Космічна подорож»

  • Ми потрапили на космодром. Швидше сідайте в космічні «шатли». Пристебніться! Починаємо політ.
  • Під час зльоту відчуваємо незначне струшування. (Підстрибують)
  • Шатли почало хитати. (Нахили тіла)
  • Тепер ми відчуваємо невагомість. (Обертання тулубом без відриву нижньої частини від підлоги)
  • Атака астероїдів.(Уникають їх, нахиляючись назад, уперед, праворуч, ліворуч)
  • Небезпека знизу. (Підняття стегон)
  • Космічні щупальця неземної істоти намагаються обплутати то праву, то ліву ногу. (Почергове підняття ніг)
  • Втеча від погоні. (Робота обох рук)

ІV. Уявна мандрівка космосом

- На якому транспортному засобі будемо здійснювати уявну мандрівку космосом?

  • На чому можна вирушити у космос?

Розгадуємо загадку:

Диво-птиця, хвіст горить,

До зірок вона летить. (Ракета.)

- Домалюйте праву частину ракети.(слайд 3) Виміряйте висоту ракети за допомогою лінійки.

 

  • Яка висота ракети? А скільки це см?

V.Перегляд видео «Запуск ракети»

VI.Фізкультхвилинка

Картинки по запросу скафандр фотоVII. Продовження мандрівки космосом.

  1. Знайомство з одягом космонавтів.
  •  Для польоту в космос космонавти використовують спеціальне спорядження (скафандр).- слайд 4
  •  В умовах відкритого космосу космонавта захищає скафандр, адже виходи у відкритий космос небезпечні з різних причин: глибокий вакуум, екстремальні температури від мінус 150 С до плюс 150 С, випромінювання Сонця, ймовірність зіткнення з частками космічного сміття або з мікрометеоритами.

В космосі темно, але зорі можуть освітлювати космічні об’єкти.

2. Гра «Знайди тінь»

- Як утворюється тінь?

 - З’єднайте на малюнку космічні об’єкти та їх тіні.(слайд 5 - 8)

3.Знайомство із сузірями.

  • Зорі на небі розташовані групами, їх ми називаємо сузір’ями. Сузір'я –це сім'я зірок, що завжди знаходяться разом. Одне з найбільших сузір'їв – Чумацький шлях.(слайд 9)

 

 

Картинки по запросу сузір'я чумацький шлях фото

  • Які сузір’я ви знаєте? Які спостерігали на нічному небі?

( Показ фотографій із найбільш відомими сузір’ями.) – слайд 10 - 12

Картинки по запросу велика ведмедиця сузір'я фотоКартинки по запросу велика ведмедиця сузір'я фото

Картинки по запросу мала ведмедиця сузір'я фото

 

  • Навколо зірок обертаються небесні тіла, які ми називаємо планетами. Навколо нашої зірки Сонця обертаються вісім планет.
  • Чи знаєте назви планет?
  1. Перегляд мультфільму «Назви планет».

- Назвіть  «друзів» планети Земля, з якими вона «мандрує» навколо Сонця.

5. Гра «Лабіринт»

- Визначте, до якої планети летить космічний корабель, «розплутавши» лабіринт. (слайд 13 – 16)

ІХ. Підсумок уроку.

Ось і закінчився наш урок

Час невпинно й швидко так летить

Ви до знань зробили ще раз крок

Хай у всьому завжди вам щастить.

Дякую, що працювали гарно.

Часу ви не витрачали марно,

Дякую за дисципліну на уроці

І бажаю успіхів у навчальному році.

 

 

 

 

Українська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 13

Селидівської міської ради

 

 

Я досліджую світ                              

Тема.              

 

 

 

 

 

                                                      Провела

                                                       вчитель початкових класів

                                                        Погудіна Т.П.

 

 

 

 

 

 

 

2018р.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смаль Лідія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
1863
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку