Тема дня " Чи може бути спільна мрія"

Про матеріал
до матеріалу входить: ранкова зустріч та урок ЯДС(мовно-літературна галузь)
Перегляд файлу

 

ТЕМА ДНЯ.Чи може бути спільна мрія.

ЯДС (мовно-літературна галузь)

Тема: комп’ютерні ігри,як джерело навчання.Види інформації текстова ,графічна, звукова(без уведення термінів). Призначення та цільова аудиторія комп’ютерних ігор. Вплив на здоров’я.

Мета: ознайомити учнів з комп’ютерними іграми,для чого вони призначенні.

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ.

-читає вголос виразно короткі тексти;

-визначає тему і головну думку в тексті;

-підтримує й ініціює діалог на теми , які викликають задоволення;

-малює або добирає ілюстрації до почутого;

ХІД УРОКУ

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

1 Вітання

У мене гарний настрій, дуже.

Посміхнись і ти, мій друже!

 Зранку я чогось не в дусі,

Звеселіть, бо зажурюся!

 

-Доброго ранку Миколка,я рада що ти тут.(Діти по колу вітаються)

2 Обмін інформацією

 Мрія — це щось недосяжне, те, що неможливо передбачити. Мрія — те, що залежить від якихось вищих сил. Мрія — це наслідок випадковостей, вдачі, віри і справжнього бажання! Щоб мрія втілилась у життя, нею потрібно дійсно жити! Обирайте правильну мрію, живіть нею, бажайте її здійснення — і вибір буде на вашу користь!!!

— Діти, чи може бути у нашому класі спільне ім'я дівчаток чи хлопчиків?

— Чи може бути спільна мрія у дівчаток?

— Чи може бути спільна мрія у хлопчиків?

— Чи може бути спільна мрія у нашого класу?

3 Групове заняття

Вправа «Пофан тазуй»

-мрія нашого класу

-мрія моїх друзів

Вправа « Бажання і можливості»

 https://svitdovkola.org/files/2/lessons/Tema-06-lesson-20-06-07-rozdrukivka-02.pdf

(Табличка )

4 Щоденні новини

Вправа  «Крісло автора»

Число,місяць,день тижня,погода,опади,Особлива мрія.

Актуалізація опорних знань

Проблемне запитання. «Чи можна чогось навчитися ,граючись у комп’ютерні ігри?»

Пояснення нового матеріалу

1 Бесіда

-Чи мряли  ви постійно  гратися?

-Які саме ігри полюбляєте?

-Які ще ігри ви граєте?

-А чи любите ви грати комп’ютерні ігри?

-Що ви знає те про комп’ютерні ігри?

-Давайте дізнаємося більше.( Перегляд відео про комп’ютерні ігри)

https://www.google.com/search?q=+%D1%8F%D0%B4%D1%81+%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96+%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B8+%D1%8F%D0%BA+%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BE+%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%B2%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%B2+%D0%BD%D0%B0+%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%8F+2+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81&client=avast-a-1&sxsrf=AJOqlzXe02YizwJ2ukxFbcUJifrkogaOiA

2. Обговорення переглянутого медіа тексту

-Що нового ви дізналися ?

-Які комп’ютерні ігри грали ви?

-Про яку гру ви мрієте?

-Для кого створені ці ігри ,для дорослих чи дітей?

-Чи шкодять ігри нашому здоров’ю?

Поміркуйте і продовжте речення:

  • Комп’ютерні ігри допомагають, коли  .
  • Комп’ютерні ігри шкодять, коли  .

Пофантазуйта спробуйте придумати комп’ютергу гру.  Про що вона буде?

Ви мрієте створити свою гру, у яку гралися б усі?

3.Рефлексія

Намалюйте свою мрію

 

docx
Додано
14 січня 2023
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку