Урок "Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків"

Про матеріал
Урок "Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків"
Перегляд файлу

Тема: Вчимося виконувати арифметичні  дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків

Мета уроку:

формування предметних компетентностей:

  • сприяти розумінню школярами понять математичного мовлення;
  • продовжувати  знайомити учнів з одиницею вимірювання- сантиметром та сантиметровою лінійкою;
  • учити вимірювати довжини відрізків;
  • вчити  виконувати арифметичні  дії з величинами;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння організовувати  своє робоче місце; виконувати розумові операції й практичні дії; працювати в колективі, оцінювати свою роботу; розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, уміння говорити чітко;

соціальної : докладати зусиль для досягнення результату;

інформаційної: розширити знання про одиниці вимірювання.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: лінійки, кольорові полоски-відрізки для групової  роботи, фішки ,емблеми, сніговички, квітки, веселки, LEGO, смужки для сніговика та квітки.

 

                  Хід уроку

І Організація класу

Встали, дітки, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

Чи все необхідне до уроку ви приготували?

Голова-щоб думати.

Вуха-щоб чути.

Очі-щоб усе бачити.

Руки-щоб їх піднімати.

Серце-щоб усе відчувати і сприймати.

ІІ Мотивація навчальної діяльності

-Бесіда на тему: «Стрітення - народно-релігійне свято

-Обговорення народних прикмет ,зв’язаних з цим святом

-оголошення змагання між командами «Весна» та «Зима». (Команди зароблятимуть фішки . Переможе команда з більшою кількістю фішок)

 ІІІ. Активізація знань учнів

1. Гра «Холодно-тепло» ( Вчитель називає хибні та істинні математичні висловлювання, а учні піднімають синій колір- холодно, жовтий- тепло)

2. Усна лічба

- Гра «Знайди помилку» (завдання від сніговичків)

-Цікаві задачі (завдання від квіток)

 

У Софійки 3 сніжинки,

А у Вані 5.

Швидше руки підіймайте,

Хто всі зміг  порахувать?

 

Маленька Софійка

Весну малювала.

Всі свої малюнки у папочки складала.

В цій 2 малюнка,

А в тій – 5.

Хто зможе всі малюнки

нам порахувать?

 

Ми в парку гуляли,

Сніговичків рахували.

4 сніговичка та ще 5

Буде … (9) – як не знать?

 

Настав весняний ранок.

Мама на кухні готувала сніданок.

6 млинців приготувала -

Киця  Мура 1 вкрала.

Порахуйте ті млинці,

Що потраплять весняного ранку

дітям до сніданку.

ІV. Робота над темою уроку

1 Оголошення  теми уроку

-Виміряти довжину сторони  квадрата і побудувати в зошиті відрізок такої ж довжини.

За допомогою чого ми вимірювали довжину сторони квадрата?  Яку величину ми використали?

Сьогодні на уроці ми  будемо вчитися виконувати арифметичні  дії з величинами. Вимірювати і записувати довжини  відрізків.

2. Розмістити картки у порядку зростання

3см, 5см, 2см, 7см, 6см, 1см, 9см

3. Установити відповідність. ( Між відрізками та їх довжинами)

Фізкультхвилинка

4. Виконання  вправи з підручника ( с.90, в. 4)

5. Арифметичні дії з величинами

- Виміряти довжини смужок, записати  їх на смужках. Скласти дві смужки, щоб в сумі стало 7см. Записати вираз ( 5см+2см =7см)

6. Порівняння  довжин .

3см    5см

7см    4см

2см    8см

3см+2см     7см

7. Гра «Дослідники»

Діти відшукують відрізок потрібної довжини, накреслений на підлозі.

8. Робота  з  LEGO

-Скласти цеглинки парами, щоб у сумі було  8см.

6см,  7см,  3см,  2см,  1см,  5см.

V. Рефлексія.

-Що ми вчилися робити сьогодні на уроці?

-Якщо вам все вдавалося легко,то підніміть зелену цеглинку.

Якщо було важко- червону.

-Підраховування результатів змагання.

-Виготовлення командами сніговита та квітки з відрізків певної довжини.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Амеліна Тетяна
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 лютого
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку