Тема: Додавання і віднімання круглих десятків. Квадрат. Креслення квадрата.

Про матеріал
Тема: Додавання і віднімання круглих десятків. Квадрат. Креслення квадрата. . Мета: вчити школярів додаванню і відніманню круглих десятків; розвивати вміння розв’язувати задачі та приклади, розвивати навички усного рахунку, математичне мовлення і мислення, увагу, культуру письма; коригувати недоліки математичного мовлення, усного рахунку, постави, письма; виховувати охайність, наполегливість, дисциплінованість.
Перегляд файлу

                                 Математика

                                 08.12.2021 р.

 

 Тема: Додавання і віднімання круглих десятків. Квадрат.

 Креслення квадрата. .

Мета: вчити школярів додаванню і відніманню круглих десятків; розвивати вміння розв’язувати задачі та приклади, розвивати навички усного рахунку, математичне мовлення і мислення, увагу, культуру письма; коригувати недоліки математичного мовлення, усного рахунку, постави, письма; виховувати охайність, наполегливість, дисциплінованість.

Обладнання: шкільне приладдя, дидактичний матеріал.

Тип уроку: формування знань, умінь, навичок.

                                     Організація

                    Навчально – пізнавальної діяльності

                                   здобувачів освіти.

                               

                                   І Фаза виклику.

 

І Організаційний момент

  А) Вправа «Привітання»

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Всі сідайте, діти, тихо,

Домовляймось не шуміти.

Гарно, вміло працювати,

Завжди руку підіймати.

Тож гаразд часу не гаєм,

І урок розпочинаєм!

Б) Синоптична хвилинка.

-Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Яке сьогодні число?

-Який день тижня?

 

В)  Перевірка готовності приладдя до уроку:

-         Можливо ви підкажете, який зараз урок? ( Математика)

-         По чому ви дізналися? ( на партах: зошити з математики, підр. Математ., лінійка, простий олівець).

 

1) Психологічне налаштування на урок.

- Діти, який  настрій у вас? Покажіть виразом обличчя.

- Усміхніться, до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами.

За виразом обличчя я бачу, що у вас дуже гарний настрій. Я дуже хотіла б, щоб такий настрій був у нас усіх на нашому уроці та взагалі кожного дня.

 

ІІ Актуалізація опорних знань учнів.

А) Лічба ( 10 в межах 100: 10, 20, 30,….100.)

    - Полічіть десятками до сотні.

    - Назвіть число яке складається з 3 дес. та 7 од.; 6 дес. 5 од.; 2 дес. 9 од.

Б) Гра «Сусіди».

    - Назвіть сусідів числа 16; 75; 66.

    – Назвіть число яке передує числу 45; 65; 84.

Гра « Капельки дощу», або « Сніжинка».

  ( небільше 5- чоловік. Роздати сніжинки де написанні приклади по темі попереднього уроку).

18-8=       20+8=        30+8=

60+8=      58-8=

Ш  Повідомлення теми і мети уроку.

     Мотивація навчальної діяльності учнів.

 

- Протягом нашого уроку ми будемо закріплювати вміння додавати і віднімати розрядні числа – десятки, будемо розвя’зувати приклади і задачі. Нагородою за нашу працю стануть справжні скарби, що називають знаннями.

Вправа « Очікування».

 

-         Діти, візьміть в свої рученята кульки, та озвучте свої очікування від уроку.

 

-         Я очікую дізнатися щось нове…

 

-         Я очікую гарно працювати…

 

-         Я очікую, щоб було цікаво на уроці…

 

-         А я діти очікую, що ви на відмінно будите працювати на уроці.

 

                                 ІІ Фаза осмислення.

 

І. Вивчення нового матеріалу.

  1. Пояснення учителя

 

Робота з рахівницею.

Робота з паличками.

 

20 + 30 = 50                                  60 – 20 = 40

2 дес. + 3 дес. = 5 дес.               6 дес. – 2 дес.=4 дес.

 

  1. Обчислення виразів з коментуванням

20+10=          50+30=        70-20=

30+20=          60+40=         80-40=

 

Руханка

 

  1. Робота за підручником

 

  1.        Робота в зошиті

 

1) Вправи для пальчиків

2) Каліграфічна хвилинка (8).

3) Математичний диктант

*перший доданок 11 другий доданок 8 знайдіть суму;                       19

 * знайдіть суму чисел 14 і 4;                                                                 18

* 12 збільшити на 4;                                                                                16

*знайдіть суму чисел 5 і 8                                                                      13

- запишіть сусідів числа 9                                                                      8,10

- запишіть наступне число : 10, 7, 20, 15, 3,                                                

                             

Б)Задача (Складання задачі за малюнком « Хмаринки та капельки»)

 

В) Приклади( І гр.- ст.12 N 3 ( 1,2,3 ) (ІІ і Ш групи робота з дошкою).

                        ст.13 N 4

Г) Геометричний матеріал

  • Гра «Знайди геометричну фігуру».

Робота в групах:

Гра « Конструктор».

Креслення квадрату у зошитах.

V. Закріплення матеріалу.

 

  1. Робота з прикладами:

 

Гра: «Допоможи бджілкам знайти вулик»

 

 

 

                             I11 Фаза рефлексії.

 

-         На сьогоднішньому уроці ми навчилися додавати і віднімати числа з розряду десятки, розв’язувати прості задачі.

Вправа « Очікування».

- Я дізнався/ лася. . .

- Я навчився/ лася. . .

- Мені сподобалося. . .

- У мене отрималося …

Б) Вправа « Продовж речення».

 

Оцінення

-Сьогодні на уроці ти був/була дуже активною. Молодець!

-Я тобою дуже задоволена!

- Ти перевершив/ла мої сподівання!.....

 

 

Д/з»:  І група – ст.13 N 2  ( Записати у щоденники).

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
11 березня
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку