Математика
08.12.2021 р.
Тема: Додавання і віднімання круглих десятків. Квадрат.
Креслення квадрата. .
Мета: вчити школярів додаванню і відніманню круглих десятків; розвивати вміння розв’язувати задачі та приклади, розвивати навички усного рахунку, математичне мовлення і мислення, увагу, культуру письма; коригувати недоліки математичного мовлення, усного рахунку, постави, письма; виховувати охайність, наполегливість, дисциплінованість.
Обладнання: шкільне приладдя, дидактичний матеріал.
Тип уроку: формування знань, умінь, навичок.
Організація
Навчально – пізнавальної діяльності
здобувачів освіти.
І Фаза виклику.
І Організаційний момент
А) Вправа «Привітання»
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Всі сідайте, діти, тихо,
Домовляймось не шуміти.
Гарно, вміло працювати,
Завжди руку підіймати.
Тож гаразд часу не гаєм,
І урок розпочинаєм!
Б) Синоптична хвилинка.
-Яка зараз пора року?
- Який місяць?
- Яке сьогодні число?
-Який день тижня?
В) Перевірка готовності приладдя до уроку:
- Можливо ви підкажете, який зараз урок? ( Математика)
- По чому ви дізналися? ( на партах: зошити з математики, підр. Математ., лінійка, простий олівець).
1) Психологічне налаштування на урок.
- Діти, який настрій у вас? Покажіть виразом обличчя.
- Усміхніться, до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами.
За виразом обличчя я бачу, що у вас дуже гарний настрій. Я дуже хотіла б, щоб такий настрій був у нас усіх на нашому уроці та взагалі кожного дня.
ІІ Актуалізація опорних знань учнів.
А) Лічба ( 10 в межах 100: 10, 20, 30,….100.)
- Полічіть десятками до сотні.
- Назвіть число яке складається з 3 дес. та 7 од.; 6 дес. 5 од.; 2 дес. 9 од.
Б) Гра «Сусіди».
- Назвіть сусідів числа 16; 75; 66.
– Назвіть число яке передує числу 45; 65; 84.
Гра « Капельки дощу», або « Сніжинка».
( небільше 5- чоловік. Роздати сніжинки де написанні приклади по темі попереднього уроку).
18-8= 20+8= 30+8=
60+8= 58-8=
Ш Повідомлення теми і мети уроку.
Мотивація навчальної діяльності учнів.
- Протягом нашого уроку ми будемо закріплювати вміння додавати і віднімати розрядні числа – десятки, будемо розвя’зувати приклади і задачі. Нагородою за нашу працю стануть справжні скарби, що називають знаннями.
Вправа « Очікування».
- Діти, візьміть в свої рученята кульки, та озвучте свої очікування від уроку.
- Я очікую дізнатися щось нове…
- Я очікую гарно працювати…
- Я очікую, щоб було цікаво на уроці…
- А я діти очікую, що ви на відмінно будите працювати на уроці.
ІІ Фаза осмислення.
І. Вивчення нового матеріалу.
Робота з рахівницею.
Робота з паличками.
20 + 30 = 50 60 – 20 = 40
2 дес. + 3 дес. = 5 дес. 6 дес. – 2 дес.=4 дес.
20+10= 50+30= 70-20=
30+20= 60+40= 80-40=
Руханка
1) Вправи для пальчиків
2) Каліграфічна хвилинка (8).
3) Математичний диктант
*перший доданок 11 другий доданок 8 знайдіть суму; 19
* знайдіть суму чисел 14 і 4; 18
* 12 збільшити на 4; 16
*знайдіть суму чисел 5 і 8 13
- запишіть сусідів числа 9 8,10
- запишіть наступне число : 10, 7, 20, 15, 3,
Б)Задача (Складання задачі за малюнком « Хмаринки та капельки»)
В) Приклади( І гр.- ст.12 N 3 ( 1,2,3 ) (ІІ і Ш групи робота з дошкою).
ст.13 N 4
Г) Геометричний матеріал
Робота в групах:
Гра « Конструктор».
Креслення квадрату у зошитах.
V. Закріплення матеріалу.
Гра: «Допоможи бджілкам знайти вулик»
I11 Фаза рефлексії.
- На сьогоднішньому уроці ми навчилися додавати і віднімати числа з розряду десятки, розв’язувати прості задачі.
Вправа « Очікування».
- Я дізнався/ лася. . .
- Я навчився/ лася. . .
- Мені сподобалося. . .
- У мене отрималося …
Б) Вправа « Продовж речення».
Оцінення
-Сьогодні на уроці ти був/була дуже активною. Молодець!
-Я тобою дуже задоволена!
- Ти перевершив/ла мої сподівання!.....
Д/з»: І група – ст.13 N 2 ( Записати у щоденники).