Тема: Додавання та віднімання многочленів, властивості степіня з натуральним показником. Шопінг.

Про матеріал
Мета: 1) організувати тренування з вживання лексико-граматичного матеріалу з теми «Магазини» та «Їжа»; 2) розширити знання про види задач, що розв'язуються складан-ням рівнянь, розширити спектр умінь щодо складання математичної мо¬делі текстових задач, в яких йдеться про зміни величин; 3) формувати навички застосування властивостей степенів до тотожних перетворень виразів. 4) організувати тренування граматичного матеріалу – числівники, математичні дії з ними; 5) розвивати мовну здогадку, розвивати вміння працювати індивідуально, в парах, в групах, математичну компетентність, навички продуктивної творчої діяльності; 6) виховувати повагу до мови, яку вивчають учні; виховувати повагу до культури та традицій України та Англії; 7) виховувати самостійність, лаконічність викладу думки, охайність ведення записів, ретельність у виконавчих діях. 8) виховувати повагу до однокласників під час виконання завдання в групах.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

7Б клас

Тема: Додавання та віднімання многочленів, властивості степіня з натуральним показником.

Мета:

  1. організувати тренування з вживання лексико-граматичного матеріалу з теми «Магазини» та «Їжа»;
  2. розширити знання про види задач, що розв'язуються складан­ням рівнянь, розширити спектр умінь щодо складання математичної мо­делі текстових задач, в яких йдеться про зміни величин;
  3. формувати навички застосування властивостей  степенів до тотожних перетворень виразів.
  4. організувати тренування граматичного матеріалу – числівники, математичні дії з ними;
  5. розвивати мовну здогадку, розвивати вміння працювати індивідуально, в парах, в групах, математичну компетентність, навички продуктивної творчої діяльності;
  6. виховувати повагу до мови, яку вивчають учні; виховувати повагу до культури та традицій України та Англії;
  7. виховувати самостійність, лаконічність викладу думки, охайність ведення записів, ретельність у виконавчих діях.
  8. виховувати повагу до однокласників під час виконання завдання в групах.

Обладнання: картки з завданням,.

Компетентність: формувати математичну грамотність через спілкування іноземною мовою.

 

 

 

Хід уроку

І. Підготовка учнів до іншомовної діяльності

«Вчитися можна тільки весело …

Щоб перетравлювати знання,

потрібно поглинати їх з апетитом».

Анатоль Франс

1.Введення в іншомовну атмосферу. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Good morning, children. I’m glad to see you. Sit down, please. Let’s start our lesson. Sit comfortably.

T. Today we’ll have an unusual mathematics lesson, because it will be in English. So, let’s listen to the first task.

В. Сьогодні у вас буде незвичайний урок математики, тому що він буде англійською мовою. Тож слухайте від нас перше завдання.

В. Сьогодні ми повторимо розв’язування рівнянь, застосувавши їх на практиці.

ІІ. Актуалізаці опорних знань

  1. Т. So let’s start our lesson from revising some mathematical terms. You have shirts of paper, you must find the correspondence between Ukrainian and English versions.

 

  • Rounding numbers    доданок
  • Remainder     округлення чисел
  • Divisor      сума
  • Dividend      зменшуване
  • Multiplication     від ємник
  • Product      різниця
  • Factor      множник
  • Difference      добуток
  • Subtrahend     множення
  • Minuend      ділене
  • Sum of total     дільник
  • Addend       остача

 

„Одна  голова – це  добре,  але  дві  краще”.  Тобто,  учні  кожної  парти  працюють  разом,  знаходять  вірне  рішення  свого  приклада  і  передають  листочок  із  завданнями  далі.  Зрозуміло,  що  переможе  команда,  яка  швидше  за  інші  і  абсолютно  вірно  виконає  завдання.  Щодо  суті  завдань:  треба замінити  зірочку  степенем  так,  щоб  утворилась  правильна  рівність.  На  старт!

 

І  команда

1)  а11    *  = а16;

2)   *  :  а6  = а3;

3)  ( * )2  =  а14;

4)  а3    *  = а9.

 

ІІ  команда

1)  х3    *  = х15;

2)   *  :  х7  = х2;

3)  ( * )3  =  х12;

4)   х3  *  = х10.

ІІІ  команда

1)   *    у2  = у7;

2)  у14  :  *  = у11;

3)  ( * )3  =  у9;

4)  у3  ∙ *  = у8 .

Відповіді

І  команда

1)  а5;

2)  а9;

3)  а7;

4)  а6.

 

ІІ  команда

1)  х12;

2)  х9;

3)  х4;

4)  х7.

ІІІ  команда

1)  у5;

2)  у3;

3)  у3;

4)  у5.

  1.  The next task for you is auding. But at first let’s revise the names of the shops: so, translate into Ukrainian:
  • Dairy
  • Greengrocer’s
  • Grocer’s
  • Fishmonger’s
  • Confectionary
  • Butcher’s

Listen to me attentively, you have shirts of paper before you, so you can write some information down. For example: names of products, names of the shops and how much or how many products smb buys. I will read a note for you and then you must answer my questions.

Listening

Dear daughter,

 

I have to work on Saturday, that’s why you should do shopping and make a dinner.

You must go to the baker’s and buy: one loaf of white bread and one loaf of brown bread, four buns;

You must go to the greengrocer’s and buy: one kg of potatoes, half a kg of cabbage, 3 carrots, 2 onions, 1 red beetroot, 2 kg of apples and two kg of cherries;

You must go to the grocer’s and buy:  10 eggs, 1 kg of sugar, 1 kg of flour and 1 l of oil;

You must go to the butcher’s and buy: 0,5 kg of meat, 1 kg of ham and 0.5 kg of sausages;

You must go to the dairy and buy: 1 l of milk and half a kg of cheese;

You must go to the fishmonger’s and buy: 3 kg of fish.

 

With love,

Your  mum 

 

Answer the questions:

 

  1. What does a daughter need to at the baker’s?
  2. What does a daughter need to at the butcher’s?
  3. What does a daughter need to at the grocer’s?
  4. What does a daughter need to at the greengrocer’s?
  5. What does a daughter need to at the dairy’s?
  6. What does a daughter need to at the fishmonger’s?
  7. How many loaves of bread does she need to buy?
  8. How many carrots does she need to buy?
  9. How much oil does she need to buy?
  10.                    How many grams of meat does she need to buy?
  11.                    How much sausage does she need to buy?
  12.                    How much cheese does she need to buy?
  13.                    Must she go to the fishmonger’s?

 

Виконання письмових вправ з матемаики

Задача 1

На свято придбали 36 кг цукерок трьох видів у відношенні 2 : 3 : 4.

Скільки кілограмів цукерок кожного виду купили?

Розв’язання

Нехай х – коефіцієнт пропорційності.

Тоді першого виду цукерок придбали 2x кг, другого виду – 3x кг і третього виду – 4x кг.

Складемо рівняння:

2x + 3x + 4x = 36; 

9x = 36;

х = 4.

Цукерок першого виду придбали 2 · 4 = 8 кг, другого виду 3 · 4 = 12 кг і третього виду 4 · 4 = 16 кг. 

Відповідь: 8 кг, 12 кг, 16 кг відповідно.

Задача 2

2.В одному ящику було в 7 разів більше апельсинів, ніж у другому. Коли з першого ящика взяли 38 апельсинів, а з другого — 14 апельсинів, то в другому залишилося на 78 апельсинів менше, ніж у першому. Скільки апельсинів було в кожному ящику спочатку?

Х =17, 7х = 119

Задача 3

Книжка коштує а грн., а 10 однакових зошитів – m грн.

Скільки треба заплатити разом за 3 таких книжки і 5 таких зошитів?

Розв’язання 

Якщо книжка коштує а грн., то три таких книжки будуть коштувати в три рази більше, тобто 3a. 

5 зошитів будуть коштувати вдвічі менше 10 таких самих зошитів:.

Тому вартість вказаної покупки буде 3a +грн.

Відповідь: 3a +грн.

 

T. Let’s have some rest before your Maths!

Фізкультхвилинка

Аутотренінг «Психологічна формула»

 

            Люблю я свій розум, увагу та пам’ять,

            Працює мій мозок і вчусь я старанно,

            Сприймаю нове я і мислю логічно,

            Завдання учителя здійсню блискавично. 

 

Лариса, твой выход.

Ділимося на групи.

 

Робота в групах (3 groups)

 

Write the recipe of the dishes in the correct order

 

I have three recipes for you. These are very famous dishes. But the order of cooking is violated, your task is to arrange the points of the recipe in order and, of course, correctly.

 

Chocolate pancakes

Ingredients:

-  1 cup of flour

-  2 tea spoons of cocoa powder

-  2  teaspoons of sugar

-  1 cup of milk

-  1 fresh egg

 

  1. Mix all ingredients in a big bowl.
  2. Heat oiled frying pan.
  3. For each pancake, pour the batter on the frying pan and cook for 2 or 3 minutes.
  4.  Flip, and cook one more minute on the opposite side.  
  5. Serve your pancakes with yogurt, syrup or honey.

 

Ukrainian borsch

Ingredients:

  • pork,
  • beet,
  • potatoes,
  •  tomatoes,
  • cabbage,
  • carrots,
  • onions,
  • salt,
  • oil 

 

  1. Wash meat and put it to boil for half an hour.
  2. Cut carrots, onions and a beet.
  3. Fry these ingredients in oil. 
  4. Add tomatoes, mix  and cook for 8 minutes. 
  5. Cut and add the potatoes. 
  6. Chop the cabbage
  7. Add salt and cabbage and cook them for 5 minutes. 

 

“Olivye”

Ingredients:

  • sausage – 0.5 kg;
  • pickled cucumbers – 4;
  • potatoes – 2-3;
  • eggs – 6;
  • canned green peas –1 Bank;
  • mayonnaise – 400 grams;
  • salt;
  1. Wash the carrots and potatoes in cold water, boil them 20-25 minutes.
  2.  Peel and chop them.
  3. Chicken eggs boil for 10 minutes.
  4. Remove the shell and chop into small cubes.
  5. Cut pickled cucumber.
  6. Cut some sausage.
  7. In a deep bowl mix all ingredients.
  8. Add canned peas, pre-drain the marinade.
  9. Add some salt and pepper to bring to taste.
  10.                    Add the mayonnaise.
    ІІІ. Підведення підсумків уроку.

1.Виставлення та коментування оцінок з математики та англійської мови

Т. Open yur diaries. We are going to write down your marks.

2. Домашнє завдання  за QR кодом(задача)

3.Підсумок урок



В. Взагалі, математика – це не бізнес, але справа дуже прибуткова для розуму! Отже, наш прибуток у розумі, а розум людський має три ключі, що все відмикають: знання, думку, уяву.  (В.Гюго)

Задача 1       Задача 2.

 

Задача 3      Задача 4


 

1.У Василька й Марічки було грошей порівну. Коли Василь купив книгу за 14 грн, а Марічка ляльку за 6 грн, то в дівчини залишилося грошей у 3 рази більше, ніж у хлопця. Скільки грошей було в кожного з них спочатку? 

3. Перший велосипедист долає шлях між двома селами за 36 хв, а другий —за 45 хв. Швидкість першого велосипедиста більша від швидкості друго­го на 4 км/год. Знайдіть швидкість кожного велосипедиста і відстань між селами.

4. Порція борщу з пампушкою в шкільній їдальні коштує 810 коп, а половина порції борщу з пампушкою 530 коп. Скільки коштує пампушка? Відповідь запишіть у гривнях.

 

1

 

docx
Додано
4 травня 2021
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку