Тема. Family tree . англійська мова

Про матеріал
Тема. Family tree Мета: забезпечити опанування учнями новими лексичними одиницями з теми "Family tree" (granddaughter, grandson), вчити вживати їх в усному та писемному мовленні; вдосконалювати читацькі вміння та навички; повторити вживання присвійного відмінка іменника; розвивати фонематичний слух та вміння сприймати нові слова з голосу вчителя; розвивати логічне та абстрактне мислення та вміння спілкуватись англійською; виховувати любов до англійської мови та бажання вивчати її. Обладнання: тематичні малюнки, картки з транскрипцією, опорні картки, підручник, робочий зошит, електронна фізкультхвилинка, пісня про родину. Тип уроку: комбінований урок
Перегляд файлу

Тема.  Family tree
Мета:  забезпечити опанування учнями новими лексичними одиницями з теми "Family tree" (granddaughter, grandson), вчити вживати їх в усному та писемному мовленні; вдосконалювати читацькі вміння та навички; повторити вживання присвійного відмінка іменника;

розвивати фонематичний слух та вміння сприймати нові слова з голосу вчителя; розвивати логічне та абстрактне мислення та вміння спілкуватись англійською;

виховувати любов до англійської мови та бажання вивчати її.

Обладнання: тематичні малюнки, картки з транскрипцією, опорні картки, підручник, робочий зошит, електронна фізкультхвилинка, пісня про родину.
Тип уроку: комбінований урок

Хід уроку


I. Організаційна частина
1) Привітання

 Good morning, pupils!

(Good morning, teacher!)

I am glad to see you!

(I am glad to see you, too!)
2)Представлення
T: My name is Anna Serhiivna. I am a future teacher of English. And today I am going to teach you English.

3)Повідомлення теми і мети уроку
T:- And now, children, look at the picture and try to guess the theme of our lesson.
T: Yes, good job! The theme of our lesson is « Family tree ».
-Repeat « Family tree ».

- Translate please!

T: At the lesson  we are going to learn some new words, to  read,  to write , to sing the song and to do exercises.
We have  a lot of work today. So, Let`s start!

4) Фонетична зарядка

T:  And now, children, look at this card. This is the sound [ð]

4.1) Пояснення артикуляції звука
T:  Repeat after me 3 times : [ð], [ð], [ð].

4.2) Відпрацювання звука в словах

- Let`s read the words with this sound. Listen to my reading and follow: they, their, mother, father, brother, grandmother, grandfather.

4.3) Фонетична зарядка

T:  And now, children, look at this card. This is the sound [ ɔ:].
4.4) Пояснення артикуляції звука
T:  Repeat after me 3 times : [ ɔ:], [ ɔ:], [ ɔ:].

4.5) Відпрацювання звука в словах

- Let`s read the words with this sound. Listen to my reading and follow: autumn, August, daughter, granddaughter, Laura, Paul.

4.6) Відпрацювання звука в пісні

На партах у вас є текст пісень. And now let`s sing a song about family alltogether. ( Грає пісня "Family fingers")
-Ok, good job.

II. Основна частина
1) Введення нових ЛО

1.1)Аудіювання розповіді вчителя

-  Look at the picture. This is a grandmother, this is a grandson and this is a granddaughter.
-Who can translate my words?
-Діти, від яких 2x слів утворилось слово grandmother, grandfather?
- Отже, за допомогою слова "grand" ми можемо утворити ще 2 нових слова : онук-grandson, і онука- granddaughter. Запишіть ці 2 слова до словника.

1.2) Відпрацювання нових ЛО у контексті. Гра '' Match''

T:  Look at the blackboard, you have to match these words with the translation. Who wants to do this exercise ?


grandmother               бабуся

grandfather                  дідусь
grandson                      онук
granddaughter             онука
mother                         мама

father                        тато
son                           син
daughter                   дочка
sister                         сестра
brother                       брат
aunt                            тітка
uncle                         дядько

-Ok, good job.

 

2) Відпрацювання вживання присвійного відмінка іменника
2.1) Пояснення вчителем

- Діти, послухайте уважно, та запам'ятайте : якщо ми хочемо сказати, що щось комусь належить, то ми добавляємо до цього слова  в кінці  `s. Ось наприклад:  This is Ann`s family.
- Who knows the translation?

Снимок.PNG

2.2)Перевірка усвідомлення
-Look at the picture. For example: What is it? This is the dog`s  bone.

 

 

- OK, good job!

2.3) Робота в зошиті
- And now, open please your work-books at p.13 and find ex.2. Read the questions and answer it.

 

 

 

 

 

 

 

 

3) Робота з текстом

3.1) Читання тексту вчителем
- Open your books at  p.29 and find ex 1b,c. Listen to my reading very attentive.

3.2) Читання тексту учнями з паралельним перекладом

T: Children, let`s read the text sentence by sentence and translate them.
(  Робота у режимі Т-Р1-Р2-Р3,etc ).
3.3) Відповіді на запитання
-Who is Paul? ( He is Gale`s brother)
- Who is Larry? ( He is  Steve`s son. He is Jenn`s brother.)
- Who is Molly? ( She is Paul`s grandmother.)
3.4) Виконання тестових завдань
Т: Let`s check up how you understood the text. Write down your name.
- Діти прочитайте твердження, якщо ви згодні-поставте поруч "+", якщо незгодні "-"
 


4) Робота в зошиті
4.1)Повторення вживання дієслова “to be” і дієслова “to have\has got”.
- Що означає дієслово “to be”? (бути)
- Як скажемо я є, він є, вони є і т.д?( на дошці таблиця)
-Тобто, для займенника I ми використовуємо am, для he, she, it ми використовуємо is, а для  we, you, they ми використовуємо are. (таблиця на дошці)
- А що означає дієслово “to have”?
- Як скажемо у мене є? А як сказати у нього є?
- Діти, для займенників  I, we, you, they ми використовуємо “ have got”, а для займенників  he, she, it, ми використовуємо “ has got”.(таблиця на дошці)
-Наприклад:
I have got a cat.( В мене є кіт).
She has got a book. (В неї є книга).
4.2)Виконання вправ у зошиті

ІІІ. Заключна частина.

1. Підведення підсумків.

- What is the theme of our lesson?
- What new words have we learnt?
- Let`s repeat them: granddaughter, grandson.

2. Оцінювання.
- You are hard-working children.

- Thank you very much for your work.

- Your marks are…

3. Домашне завдання  з поясненням

- Open your daily. Your home task is p.29 ex.1. Вдома прочитати слова.

4. Прощання.

 The lesson is over. Thank  you. Goodbye, children.

docx
Додано
27 серпня 2021
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку