Тема. Фея Чистюля в гостях у подруги Музики

Про матеріал
Інтегрований урок (музичне мистецтво та ЯДС) для учнів 1-3 класів: конспект уроку, презентація, відео розспівки, пісень, ритмічної вправи, мультфільмів тощо.
Перегляд файлу

Тема. Фея Чистюля в гостях у подруги Музики

Мета.  Формувати групи компетентностей:

- компетентність спілкування державною мовою через виконання українських дитячих пісень;

- компетентність уміння вчитися впродовж життя;

- компетентність екологічної грамотності і здорового життя шляхом пояснення важливості особистої гігієни та дотримання правил санітарії;

 - соціальну та громадянську компетентності шляхом формування ефективної взаємодії  учнівського  колективу;

- формування мистецької компетентності:

  • формувати вокально-хорові  навички під час виконання пісень;
  • розвивати ритмічний слух учнів;
  • формувати здатність аналізувати та інтерпретувати прослуханий музичний твір
  • активізувати  творчу компетентність учнів, застосовуючи активні методи та прийоми;
  • пробудити інтерес до музичного мистецтва  шляхом використання ігрових моментів;
  •  формувати естетичні компетентності учнів використовуючи міжпредметні зв’язки .

 

Обладнання. Телевізор (ноутбук, проєктор), пазли

Тип уроку. Інтегрований урок (музичне мистецтво та ЯДС)

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

Слайд 1. Вхід учнів  до класу під музику.

Слайд 2.   Музичне привітання

Розбудило сонечко нас з тобою,

Повело нас сонечко за собою.

Хлопчики, дівчатка – я і ти,

Привітаймось разом : до, ре, мі!

До, ре, мі! До, ре, мі!

Привітаймось разом : до, ре, мі!

  • Вітаю вас на незвичайному, казковому та повчальному уроці музики.
  • Перевіримо відсутніх.

Слайд 3.  - Для роботи на уроці вам потрібні: гарний настрій, голос, вушка, ручки , ніжки,  увага та пам'ять.

 

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація уроку

 

Слайд 4. – Послухайте вірш Антоніни Грицаюк і спробуйте здогадатися, про що ж піде мова на сьогоднішньому незвичайному уроці музики.

Замазура

Хто це, хто це? Замазура!

Це напевно хлопчик Юра,

Та його і не впізнати,

Як загадку відгадати?

 

Треба добре працювати,

Щоб Юркові ладу дати,

Вмити щічки, шию, вуха,

На голові в нього завірюха.

 

Треба чуба причесати,

Щоб ладу для нього дати,

Ну а потім руки мити

Не знайти час відпочити.

 

Треба нігтям ладу дати,

Щоб той бруд повишкрібати,

Ну, а ноги в синяках,

Бруду більш, як на руках.

 

Треба мило в руки брати,

Юру мити вимивати,

А сорочка та штани,

Як земля вони брудні.

 

Всі працюють мама, тато,

Миють хлопчика завзято,

Це не та вже замазура,

Це охайний хлопчик Юра.  (Антоніна Грицаюк)

 

  • Про що розповідається у цьому вірші?
  • Як ви вважаєте , чи потрібно дотримуватися чистоти та правил особистої гігієни?

"Чистота - запорука здоров'я", - говорить народна мудрість. Чистота допомагає запобігти різним захворюванням.

Слайд 5.   - У гості до своєї подруги Музики завітала Фея Чистюля. Вона перевірить , чи знаєте ви , як залишатися чистими, охайними та привабливими.

Слайд 6.  - Отже, наш урок так і буде називатися «Фея Чистюля в гостях у подруги Музики »

ІІІ. Основна частина уроку

  • Вам потрібно пройти 5  завдань Феї Чистюлі. Ось 1 завдання – ЗАГАДКИ

Слайд 7.

1. Чищу зубки кожен день

Дуже добре й швидко.

Мені в цьому допоможе

Моя зубна… Щітка.

 

2. Будуть зубки здоровенькі —

Я почищу їх гарненько.

 Візьму в руки зубну щітку,

 Густу і пухнасту.

Що, крім цього, треба дітки?

Ще й зубну…Пасту.

 

3. Як купатися ідеш

І мене також береш.

Я гладеньке й запашне,

Ти намилюєш мене.

 Всі мікроби змило

Я — корисне… Мило.

 

4. Коли миюсь чи вмиваюсь,

Потім ним я витираюсь.

Витирати сухо звик

Мій м’якесенький… Рушник.

 

5. Якщо руки ваші в ваксі,

Якщо на ніс сіли клякси,

Хто тоді ваш перший друг,

Змиє бруд з лиця і рук? Вода.

 

6. Він по зачісках мастак,

Вас причеше гарно так.

Розчесав моє волосся,

Так давно вже повелося,

Що охайний молодець,

Той, хто має…Гребінець.

 

7. Хто завжди правду каже?

Який є, таким покаже,

І без слів про все розкаже.

На нього дивишся, а себе бачиш. Дзеркало.

 

8. Ліг в кишеню і вартую,

плаксі, реві та бруднулі

Витру вранці струмочки сліз,

 не забуду і про ніс.  Носовичок.

 

  • Я думаю, що із цим завданням ви впорались чудово! Тому пропоную переглянути мультфільм «Мило і мікроб»

 

Слайд 8  . Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=rseCdv1QuRg

 

  • Бесіда. Що нас вчить цей мультик?

 

Слайд 9 . А це завдання від Подруги Феї Чистюля Музики.

  • Вам потрібно уважно прочитати прислів’я про чистоту та охайність та знайти заховані у словах назви нот.

Прислів'я

 Не вмивши лице - за стіл не сідають.

 Мило сіре - та миє біло.

 На шиї хоч гречку сій.

 Чистота – запорука здоров’я.

 Чисто не в тому будинку, де мітлою часто метуть, а в тому, де не смітять.

 Тільки тому господареві честь, в чиєму домі порядок є.

 

  • Наступне завдання, яке приготувала для вас фея Чистюля,  це вивчення пісні. Але для початку  - розспіваємось. Давайте нагадаємо, для чого потрібна розспівка. Розспівка  - це вправа для голосу, готує наш голос до співу.
  • Розспівка «Киця зажурилася» -  якнайкраще підходить для нашого сьогоднішнього уроку.

Нагадаємо правила при співі.

     Слайд 10 . Щоби правильно співати,

треба сісти або стати.

Спинки рівні, як тростинка,

руки вниз чи на коліна.

Раз — увага!

Два — вдихаймо!

Три — співати починаймо!

Слайд 11.

https://www.youtube.com/watch?v=wY-mPaTEHa4

 

Вивчення пісні (на вибір вчителя)

Слайд 12  .

  1.  «Хруля»  (сл.. і муз. Анни Кривути)

https://www.youtube.com/watch?v=0V_APvai_ws

або

  1.  «Хай завжди будуть зубки білими» (сл.. і муз. Вікторії Возняк)

https://www.youtube.com/watch?v=jnozBTGmL48

 

  1. Слухання пісні. Бесіда по почутому.
  • Чи сподобалася вам пісня? Про що розповідається в цій пісні?

Слайд 13 . Оберіть смайлик із певним настроєм , який відповідає характеру музики пісні.

  1. Робота над текстом.
  2. Пофразове вивчення пісні.

 

Слайд 14 .  «Рух – це здоров’я». А отже і нам потрібна хвилинка для розминки. Ось яку ритмічну вправу приготувала для нас Фея Чистюля.

Ритмічна вправа «Ніжки-долоньки».

https://www.youtube.com/watch?v=_iTeT9jXgtw

 

Слайд 15. Феї Чистюлі подобається, як ви працюєте на уроці. Але завдання ще не закінчилися. Вона пропонує вам наступне випробовування  -  на швидкість скласти  пазли. (шампунь, ванна, мікроби,  брудні руки або на вибір учителя) Додаток1

 

ІV. Підсумок уроку.

 Ну ось, ми підійшли до завершення незвичайного уроку. Фея Чистюля разом із подругою Музикою підготували вам багато цікавих завдань. Я сподіваюсь вам сподобалось.

 

   Рефлексія

Слайд 16 .  Вправа «Закінчи речення»

Приваблива для мене людина, яка ….

Щоб бути привабливою людиною, я буду ….

 

Слайд 17 .   Отже, я переконана, що ви, діти, будете дотримуватися  чистоти для збереження і зміцнення власного здоров'я. Співайте, танцюйте, мийте руки, чистіть зуби та будьте здорові.

 

(Наприкінці уроку можна показати фрагмент м\ф «Мийдодір»)

https://www.youtube.com/watch?v=TA-6H0UJ9i0

 

Вихід учнів з класу під музику.

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

1

Номер слайду 2

2https://www.youtube.com/watch?v=5wt3 S7dzu54

Номер слайду 3

3

Номер слайду 4

4 “Замазура” Антоніна Грицаюк

Номер слайду 5

"Чистота - запорука здоров'я", - говорить народна мудрість.5

Номер слайду 6

Тема уроку «Фея Чистюля в гостях у подруги Музики»6

Номер слайду 7

Загадки123456787

Номер слайду 8

8https://www.youtube.com/watch?v=rse. Cdv1 Qu. Rg

Номер слайду 9

Прислів'я Не вмивши лице - за стіл не сідають. Мило сіре - та миє біло. На шиї хоч гречку сій. Чистота – запорука здоров’я. Чисто не в тому будинку, де мітлою часто метуть, а в тому, де не смітять. Тільки тому господареві честь, в чиєму домі порядок є. сісіре ре доміміредомідо9

Номер слайду 10

Правила при співі Щоби правильно співати,треба сісти або стати. Спинки рівні, як тростинка,руки вниз чи на коліна. Раз — увага!Два — вдихаймо!Три — співати починаймо!10

Номер слайду 11

11https://www.youtube.com/watch?v=m0 Amm. Mteob8

Номер слайду 12

12https://www.youtube.com/watch?v=0 V_APvai_wshttps://www.youtube.com/watch?v=jnoz. BTGm. L48

Номер слайду 13

13

Номер слайду 14

14https://www.youtube.com/watch?v=_i. Te. T9j. Xgtw

Номер слайду 15

Пазли15

Номер слайду 16

Вправа «Закінчи речення»Приваблива для мене людина, яка …. Щоб бути привабливою людиною, я буду ….16

Номер слайду 17

17 Дотримуйтеся чистоти для збереження і зміцнення власного здоров'я. Співайте, танцюйте, мийте руки, чистіть зуби та будьте здорові!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

zip
Додано
2 травня 2020
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку