Завдання: Залучити учасників до активної творчої діяльності, застосовуючи інноваційні технології;Розвивати навичку роботи з пісенним матеріалом, аналізувати та критично оцінювати інформацію;Розвивати мовленнєві вміння, звертаючи увагу на соціокультурний компонент;Створити комфортні умови навчання, за яких учасник відчуває успішність, свою інтерактивну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.
Основні вимоги щодо пісенного матеріалу Сприяє реалізації культурологічного компоненту навчання;Впливає на емоційну і мотиваційну сферу особистості;Допомагає формуванню і вдосконаленню слухо-мовленнєвих, інтонаційних і лексико-граматичних навичок і умінь, передбачених програмою;При відборі пісенного матеріалу обов’язково враховуються вікові особливості та інтереси учнів.
Алгоритм роботи з піснею Коротке вступне слово про пісню (її характер, стиль. Особливості акомпанементу, основний зміст, історія створення тощо), установка на перше сприйняття пісні. Перше представлення змісту пісні. Перевірка розуміння змісту тексту. Читання тексту пісні з подальшим відпрацюванням звуків та інтонацій з опорою на текст пісні і подальше її виконання (індивідуальне, групове). Поставлення проблемного завдання та його вирішення. Розучування слів та мелодії в процесі спільного виконання пісні із використанням фонограми.
Вправи. Співставлення слів та значень(дефініцій);Заповнення пропусків у пісні;Зміна часових форм у пісні;Виправлення помилок, розбіжностей;Розташування рядків пісні у правильному порядку;Групування слів та словосполучень за певною темою;Пошук інформації про виконавця, стиль музики;Порівняння пісень цієї тематики у різних виконавців;Обговорення проблематики пісні;Створення ілюстрацій до пісні.
Group 1 “Know-all” It so happened that this song was typed in a rush and as a result some mistakes were made. Some AUXILIARY VERBS were missed or put by mistake. Each line has ONE mistake of this kind. Find and correct it. The first line has been corrected as an example. 1) I am sitting in the morning At the diner is on the corner. I waiting at the counter. For the man is to pour the coffee... And he is fills it only halfway,And before I am even argue. He looking out the window. At somebody is coming in.2)"It always nice to see you",Says the man is behind the counter. To the woman who come in. She shaking her umbrella. And I am look the other way. As they kissing their hellos,I pretending not to see them. And instead I am pour the milk.
“Tom’s Diner” by Suzanne Vega. I am sitting in the morning At the diner on the corner I am waiting at the counter For the man to pour the coffee And he fills it only halfway And before I even argue He is looking out the window At somebody coming in `It is always nice to see you` Says the man behind the counter To the woman who has come in She is shaking her umbrella And I look the other way As they are kissing their hellos I`m pretending not to see them Instead I pour the milk
Group 3 “Versionists” Your task is to translate into mother tongue the first and the second verses in the literary genre and recite it. Group 4 “Poets”- Imagine that you are sitting somewhere (a bus, a café, a lesson, etc.) doing nothing. You are alone and in a melancholic mood. Write one verse about things happening around you using either Present Continuous or Present Simple. Use the following rhythmical structure of the song as a support for your verse. Sing out your variant.