Тема: «Формування мовленнєвих умінь під час використання автентичного пісенного матеріалу на уроках англійської мови»

Про матеріал
Мета: розкрити особливості використання інтерактивних прийомів та методів розвитку креативності учнів, застосовуючи на практиці пісенний матеріал для виконання завдань; показати цінність та значимість застосування інтерактивних технологій на уроках англійської мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МАЙСТЕР-КЛАСПідготувала: Вчитель англійської мови. НВК №1 Покровської міської ради Донецької областіЄвтушевська Вікторія Миколаївна

Номер слайду 2

Formation of Communicative Skills Using Authentic Song Material at the English Lessons. Тема: «Формування мовленнєвих умінь під час використання автентичного пісенного матеріалу на уроках англійської мови»

Номер слайду 3

Мета:розкрити особливості використання інтерактивних прийомів та методів розвитку креативності учнів, застосовуючи на практиці пісенний матеріал для виконання завдань; показати цінність та значимість застосування інтерактивних технологій на уроках англійської мови.

Номер слайду 4

Завдання: Залучити учасників до активної творчої діяльності, застосовуючи інноваційні технології;Розвивати навичку роботи з пісенним матеріалом, аналізувати та критично оцінювати інформацію;Розвивати мовленнєві вміння, звертаючи увагу на соціокультурний компонент;Створити комфортні умови навчання, за яких учасник відчуває успішність, свою інтерактивну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.

Номер слайду 5

Етапи роботи Презентація провідної ідеї педагогічного досвіду. Практична частина. Робота з пісенним матеріалом. Рефлексія

Номер слайду 6

Теоретична основа. Арт-технології (Лебедєва Л. Д.)«Jazz Chants» ( Каролін Грехем) «Music&Song» (Tim Murphey) «Вивчення іноземної мови через пісню і музику» (Карпенко О.)

Номер слайду 7

Основні вимоги щодо пісенного матеріалу Сприяє реалізації культурологічного компоненту навчання;Впливає на емоційну і мотиваційну сферу особистості;Допомагає формуванню і вдосконаленню слухо-мовленнєвих, інтонаційних і лексико-граматичних навичок і умінь, передбачених програмою;При відборі пісенного матеріалу обов’язково враховуються вікові особливості та інтереси учнів.

Номер слайду 8

Алгоритм роботи з піснею Коротке вступне слово про пісню (її характер, стиль. Особливості акомпанементу, основний зміст, історія створення тощо), установка на перше сприйняття пісні. Перше представлення змісту пісні. Перевірка розуміння змісту тексту. Читання тексту пісні з подальшим відпрацюванням звуків та інтонацій з опорою на текст пісні і подальше її виконання (індивідуальне, групове). Поставлення проблемного завдання та його вирішення. Розучування слів та мелодії в процесі спільного виконання пісні із використанням фонограми.

Номер слайду 9

Вправи. Співставлення слів та значень(дефініцій);Заповнення пропусків у пісні;Зміна часових форм у пісні;Виправлення помилок, розбіжностей;Розташування рядків пісні у правильному порядку;Групування слів та словосполучень за певною темою;Пошук інформації про виконавця, стиль музики;Порівняння пісень цієї тематики у різних виконавців;Обговорення проблематики пісні;Створення ілюстрацій до пісні.

Номер слайду 10

Практична частина“Tom’s Diner” by Suzanne Vega)

Номер слайду 11

Робота з піснею“The Dominoes” (Лексична робота)“Associative Work” (Робота з малюнком)

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Робота у групах

Номер слайду 14

Group 1 “Know-all” It so happened that this song was typed in a rush and as a result some mistakes were made. Some AUXILIARY VERBS were missed or put by mistake. Each line has ONE mistake of this kind. Find and correct it. The first line has been corrected as an example. 1) I am sitting in the morning At the diner is on the corner. I waiting at the counter. For the man is to pour the coffee... And he is fills it only halfway,And before I am even argue. He looking out the window. At somebody is coming in.2)"It always nice to see you",Says the man is behind the counter. To the woman who come in. She shaking her umbrella. And I am look the other way. As they kissing their hellos,I pretending not to see them. And instead I am pour the milk. 

Номер слайду 15

Group 2 “Creators” You have to work on the exercise with confused song lyrics. Put the sentences into the correct order.(Having finished the work with the song the teacher offers to listen to the song again and pupils check themselves; two groups can sing the song together)

Номер слайду 16

“Tom’s Diner” by Suzanne Vega. I am sitting in the morning At the diner on the corner I am waiting at the counter For the man to pour the coffee And he fills it only halfway And before I even argue He is looking out the window At somebody coming in `It is always nice to see you` Says the man behind the counter To the woman who has come in She is shaking her umbrella And I look the other way As they are kissing their hellos I`m pretending not to see them Instead I pour the milk

Номер слайду 17

Group 3 “Versionists” Your task is to translate into mother tongue the first and the second verses in the literary genre and recite it. Group 4 “Poets”- Imagine that you are sitting somewhere (a bus, a café, a lesson, etc.) doing nothing. You are alone and in a melancholic mood. Write one verse about things happening around you using either Present Continuous or Present Simple. Use the following rhythmical structure of the song as a support for your verse. Sing out your variant.

Номер слайду 18

Рефлексія Cinquain poetry:1 word (a subject or a noun)2 words (adjectives) that describe word 13 words (action verbs) that relate to words 14 words (feelings or a complete sentence) that relate to word 11 word (a synonym of line 1 or a word that sums it up)

pptx
Додано
11 липня 2023
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку