Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
Мета:
навчальна: ознайоми дітей з середовищем для програмування для дітей скретч, формувати поняття про команду, виконавців; навчити відрізняти команди від спонукальних речень;
Тип уроку: комбінований
Обладнання та наочність: комп’ютери, проектор,Scratch
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Що таке алгоритм?
Давайте ми з вами складемо алгоритм який потрібно виконати щоб полити вазон.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Ви вже знаєте за допомогою яких речень надається команда, і хто може бути виконавцем. І сьогодні ми з вами будемо вивчати програму в якій ми можемо скласти алгоритм і наш виконавець зможе його виконати.
Отже тема сьогоднішнього уроку: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
IV. Вивчення нового матеріалу
( Для пояснення нової теми вчитель використовує проектор та розповідає про програмне середовище для дітей)
Та демонструє проект в якому виконавець рудий кіт буде виконувати даний алгоритм.( для зацікавлення дітей у роботі з даною програмою)
Вчитель пише алгоритм в якому виконавець буде робити зарядку для того вчитель повинен виконати такі дії:
Змінити фон сцени
Додати різні образи і написати даний алгоритм
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Робота в зошиті
Робота з підручником
VІ. Робота за комп’ютером
Повторити правила безпечної роботи в кабінеті інформатики
VII. Підведення підсумків уроку