Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

Про матеріал
Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. Конспект уроку для 2 класу
Перегляд файлу

Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

Мета: 

  навчальна: ознайоми дітей з середовищем для програмування для дітей скретч, формувати поняття про команду, виконавців; навчити відрізняти команди від спонукальних речень;

  •      розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  •      виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та наочність: комп’ютери, проектор,Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •      Привітання з класом
  •      Перевірка присутніх

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Що таке алгоритм?

Давайте ми з вами складемо алгоритм який потрібно виконати щоб полити вазон.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Ви вже знаєте за допомогою яких речень надається команда, і хто може бути виконавцем. І сьогодні ми з вами будемо вивчати програму в якій ми можемо скласти алгоритм і наш виконавець зможе його виконати.

Отже тема сьогоднішнього уроку: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

IV. Вивчення нового матеріалу

( Для пояснення нової теми вчитель використовує проектор та розповідає про програмне  середовище для дітей)

Результат пошуку зображень за запитом "вікно програми скретч"Та демонструє проект в якому виконавець рудий кіт буде виконувати даний алгоритм.( для зацікавлення дітей у роботі з даною програмою)

Вчитель пише алгоритм в якому виконавець буде робити зарядку для того вчитель повинен виконати такі дії:

Змінити фон сцени

Додати різні образи і написати даний алгоритм

 

 

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Робота в зошиті

Робота з підручником

VІ. Робота за комп’ютером

Повторити правила безпечної роботи в кабінеті інформатики

VII. Підведення підсумків уроку

 

docx
Додано
24 березня 2019
Переглядів
1014
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку