Тема інтегрованого заняття з англійської мови та інформатики : «Покупки. Продовольчі та промтоварні магазини. Вибір подарунка. Числівник. Робота з файлами.»

Про матеріал
Тема інтегрованого заняття з англійської мови та інформатики : «Покупки. Продовольчі та промтоварні магазини. Вибір подарунка. Числівник. Робота з файлами.» Мета заняття – введення та систематизація теми, навчання груповому обговоренню сучасних покупок, коментування побаченого та почутого, інтеграція знань з двох предметів для рішення однієї проблеми – навчити використовувати програмні засоби для проведення купівлі-продажу товарів online, використовувати електронні словники та перекладачі, здійснювати банківські розрахунки, уникати шахрайств, робити пошук найякісніших товарів за найдоступнішими цінами, працювати з файлами, створити умови мотивованого практичного застосування знань, навичок і умінь, дати можливість учням побачити результати свого навчання й одержати від них радість і задоволення.
Перегляд файлу

Тема  інтегрованого заняття з англійської мови та інформатики : «Покупки. Продовольчі та промтоварні магазини. Вибір подарунка. Числівник. Робота з файлами.»


Мета заняття – введення та систематизація теми, навчання груповому обговоренню сучасних покупок, коментування побаченого та почутого, інтеграція знань з двох предметів для рішення однієї проблеми – навчити використовувати програмні засоби для проведення купівлі-продажу товарів online, використовувати електронні словники та перекладачі, здійснювати банківські розрахунки, уникати шахрайств, робити пошук найякісніших товарів за найдоступнішими цінами, працювати з файлами, створити умови мотивованого практичного застосування знань, навичок і умінь, дати можливість учням побачити результати свого навчання й одержати від них радість і задоволення.

Наочність: мультимедійна презентація для супроводу заняття.

Хід заняття:

  1. Організаційний момент.

    Перевірка присутності учнів, готовності до заняття, видача роздаткового матеріалу, оголошення теми та мети заняття (на екрані – слайд 1 – тема та мета заняття).
  2. Актуалізація опорних знань.
     
  1. Переклад відео-реклами іграшок.
  2. Фронтальне опитування учнів учителем англійської мови.

«Choosing a Right Gift is not easy»
- Do you like shopping?
- When do you usually go shopping?
- Do you prefer to go shopping alone or with anybody else? Why?
- What do you know about shopping online?
- What is better to go shopping to the nearest supermarket or to do shopping online? Why?

  1. Фронтальне опитування учнів учителем інформатики.
    1. Для чого призначені пошукові системи?

2. Які ви знаєте пошукові системи для здійснення купівлі-продажу у мережі?
3. Що таке файл?Які ви знаєте типи файлів?
 

  1. Мотивація навчальної діяльності.
     

Учитель інформатики.  Сучасне суспільство, вимагає від вас знання англійської мови для спілкування з представниками інших країн, уміння працювати з англомовними документами, проводити банківські розрахунки online, тощо. Ви вивчаєте англійську мову, поступово поповнюєте свій словниковий запас. Але знати переклад усіх слів іноземної мови нереально. Так, за даними американської лінгвістичної компанії «The Global Language Monitor»  кількість слів в англійській мові досягла 1 млн. і щоденно поповнюється 15 новими словами. Тому я завжди раджу користуватись електронними словниками.  Вони можуть бути встановлені на комп’ютер, на кишеньковому ПК, смартфоні, мобільному телефоні або розміщуватись на веб-сайтах.
Сучасні електронні словники надають можливості:
- вибирати напрямок (тему) перекладу;
- вибирати професійну галузь;
- знаходити переклади слів чи словосполучень та їх транскрипцію;
- прослуховувати озвучування слів;
- доповнювати словникову базу даних власними прикладами.

Перегляд відеореклами.
 

  1. Введення нового матеріалу.
    Учитель англійської мови.Для того, щоб працювати з темою, нам потрібні нові слова:
                             Слайди з лексичними одиницями.
    «Various kinds of shops» «The departments and what they sell».
    1. Читання та обговорення тексту «Shops and shopping» .
    2. Аудіювання “Britain is a nation of shopkeepers”.
    - Who called the British people unbeatable shopkeepers? Why?
    - Which anniversary do they celebrate? What did they invent?
    - How much money do they spend on shopping?
    3. Граматичний практикум . “The Numerals”.
    Повторення правил утворення кількісних та порядкових числівників, а також їх використання у датах, при лічбі, у дробових числівниках.
     
  2. Практична робота.
    Робота з роздатковим матеріалом.
    1 підгрупа з учителем англійської мови виконує:

    1) “Snowball Game”. Гра «Сніговий ком»
    “In my trolley there is 1 pound of cheese, 2 bottles of milk, a bar of chocolate”...Кожний наступний учень повторює всі товари,які поклали до візочка його попередники, та докладає” свій” товар.Якщо учень забув про якійсь товар або не може додати “свій”,то він вибуває з гри.Перемагає той учень,який без помилок повторив все та залишився у грі останнім,він отримує найвищу оцінку.

    2 підгрупа учнів за допомогою вчителя інформатики виконує лабораторну роботу по пошуку найкращих web-сайтів з продажу товарів.

    2) Перегляд та аудіювання відео “Martine and Jamie go shopping”.
    Запитання для контролю: (слайд)
    - Who likes and who doesn`t like shopping?
    - What does Martine buy?
    - What does Jamie buy at first?
    - What does Jamie like to do?
    - How many other shops do the young people go to?
    - How many pairs of shoes does Martine try on? Does she buy any of them?
    - What else does she buy?
    - Is Jamie having a good time?
    - Which shop does Jamie find at last?
    - How many guitars does he have? Is Martine satisfied?

    3) Презентація учнями своїх проектів.

    1 група учнів презентують діалоги “At the shoe department”, “At the men`s wear Department”.
    2 група учнів презентують проекти “E-commerce” та “The best web-sites for buying and selling goods”, а також результати своєї лабораторної пошукової роботи.
     
  3. Закріплення нового матеріалу.
    Проведення відеоконференції-гри .
    Учням потрібно поставити, а також дати відповіді на запитання про shopping in EU country, наживо поспілкуватись про можливості e-commerce.Робота може проводитись як у вигляді гри,так і онлайн конференції.
     
  4. Підсумок заняття.
    Виголошення ключових моментів заняття, виставлення оцінок з обгрунтуванням.
     
  5. Домашнє завдання.
  • Вивчити лексичні одиниці з теми “Shopping” .
  • Підготувати розповідь про найкращі веб-сайти з електронної торгівлі.
  • Прочитати граматичний довідник про утворення кількісних та порядкових числівників в англійській мові.

                                                                               Учитель англійської мови НВКЕрудит

                                                                                    м.Київ

                                                                                  Шумакова Світлана Миколаївна

1

 

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку