Тема уроку : Мас –медіа – джерела та канали поширення інформації.
Мета уроку : удосконалити поняття: мас-медіа, технології, види спілкування, засоби спілкування.
Виховна : виховувати інформаційну культура в сучасному інформаційному суспільстві.
Розвивальна : розвивати навички медіа культурної особистості, тобто тої яка комфортно відчуває себе в сучасному суспільстві та вміє сприймати, аналізувати, оцінювати медіа текст, займається творчістю та ін..
.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Бесіда.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
-Сьогодні на уроці ми закріпимо свої знання з вивчених тем, та вивчимо ще один важливий вид подачі інформації, а про яку саме, ви дізнаєтесь відгадавши загадку.
Эта резвая шептуха
Поступает очень лихо!
В телевизор залезает
И товары предлагает:
От компьютеров до хлама.
Имя у нее ...
Ответ: Реклама
ІV.Вивчення та узагальнення вивченого матеріалу
1.Характеристика навчального підручника
Назва видання |
|
Місце видання |
|
Хто її автор |
|
Місце розповсюдження |
|
Аудиторія |
|
Мова видання |
|
Кількість сторінок |
|
Для кого написана цей підручник |
|
2.Використання Інтернету
За використання інтернету |
Проти використання інтернету |
|
|
3.Реклама – розповсюджений вид мас-медіа.
Історія та роль реклами в сучасному суспільстві.
На початку уроку вчитель просить учнів дати власні визначення реклами.
Запитання учням
З якими словами у вас асоціюється слово «реклама»?
Після вислуховування 3-4 відповідей учитель подає визначення згідно з Законом України «Про рекламу». Реклама — це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Учитель:
Слово «реклама» походить від латинського reclamo — «голосно кричати».
Спочатку це слово означало бажання «криком» привернути увагу, повідомити новину, забезпечити інформацією, зокрема і про продаж будь-яких товарів. Як ви думаєте, скільки років існує реклама? Реклама існувала ще у стародавньому світі. Першою рекламною інформацією був єгипетський папірус, що інформував про продаж раба.
В середні віки більша частина вуличної реклами була побудована на візуальних образах: вивіски над входом являли собою образ речі, що відображала характер того чи іншого закладу. Основними розповсюджувачами реклами за- • видовищність, оригінальність і неповторність у деталях;
а головне — ПРИВАБЛИВІСТЬ.
Текст у рекламі виконує дві функції: мовну (передання змісту) і художню (елемент композиції). Текст реклами має бути: яскравий думкою, дотепний, такий, що запам’ятовується, короткий як формулювання, чіткий, дохідливий, привабливий. Неприйнятно, коли зовсім нема тексту в рекламі. Слово уточнює і доповнює сенс зображення. Словесним знаком у рекламі служить слоган.
Слоган (девіз, гасло, заклик, рекламна формула) — це постійний рекламний девіз фірми, який використовується майже так само часто, як і товарний знак, а в звуковій рекламі замінює його. Слоган легко запам’ятовується, бо впливає не лише на зір та слух, а йемоційну сферу.
Завдання учням
• Наведіть декілька прикладів рекламних слоганів.
• Чому вони вам запам’ятались?
V.Фізкультхвилинка
VІ.Закріплення вивченого матеріалу
Бесіда
VІІ. Підсумок уроку
Підготувати рекламу про переглянуте кіно, прочитану книгу, улюблений канал, улюблений журнал.