Тема: Історія мас-медіа: від наскельних зображень до інтернет-ресурсів. Види та форми спілкування (засоби комунікації) Мета Після цього уроку учень має знати основні засоби комунік

Про матеріал
Тема уроку : Мас –медіа – джерела та канали поширення інформації. Мета уроку : удосконалити поняття: мас-медіа, технології, види спілкування, засоби спілкування. Виховна : виховувати інформаційну культура в сучасному інформаційному суспільстві. Розвивальна : розвивати навички медіа культурної особистості, тобто тої яка комфортно відчуває себе в сучасному суспільстві та вміє сприймати, аналізувати, оцінювати медіа текст, займається творчістю та ін.. .
Перегляд файлу

Тема уроку : Мас –медіа – джерела та канали поширення інформації.

 

Мета уроку : удосконалити поняття: мас-медіа, технології, види спілкування, засоби спілкування.

Виховна : виховувати інформаційну культура в сучасному інформаційному суспільстві.

Розвивальна : розвивати навички медіа культурної особистості, тобто тої яка комфортно відчуває себе в сучасному суспільстві та вміє сприймати, аналізувати, оцінювати медіа текст, займається творчістю та ін..

.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

  1.          Привітання
  2.          Перевірка готовності до уроку

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 

Бесіда.

  1.         Що таке інформація?
  2.         Звідки ми отримуємо інформацію?
  3.         Що таке комунікація?
  4.         Що таке мас-медіа?
  5.         Що таке кіно?
  6.         Що таке телепрограма?
  7.         Що таке радіо?
  8.         Які є два типи комунікації?
  9.         Назвіть види мас-медіа.

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

-Сьогодні на уроці ми закріпимо свої знання з вивчених тем, та вивчимо ще один важливий вид подачі інформації, а про яку саме,  ви дізнаєтесь відгадавши загадку.

Эта резвая шептуха

Поступает очень лихо!

В телевизор залезает

И товары предлагает:

От компьютеров до хлама.

Имя у нее ...

Ответ: Реклама

 

 

ІV.Вивчення та узагальнення вивченого матеріалу

 1.Характеристика навчального підручника

Назва видання

 

Місце видання

 

Хто її автор

 

Місце розповсюдження

 

Аудиторія

 

Мова видання

 

Кількість сторінок

 

Для кого написана цей підручник

 

 

2.Використання Інтернету

За використання інтернету

Проти використання інтернету

 

 

 

3.Реклама – розповсюджений вид мас-медіа.

Історія та роль реклами в сучасному суспільстві.

На початку уроку вчитель просить учнів дати власні визначення реклами.

 

Запитання учням

З якими словами у вас асоціюється слово «реклама»?

Після вислуховування 3-4 відповідей учитель подає визначення згідно з Законом України «Про рекламу». Реклама — це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Учитель:

Слово «реклама» походить від латинського reclamo — «голосно кричати».

Спочатку це слово означало бажання «криком» привернути увагу, повідомити новину, забезпечити інформацією, зокрема і про продаж будь-яких товарів. Як ви думаєте, скільки років існує реклама? Реклама існувала ще у стародавньому світі. Першою рекламною інформацією був єгипетський папірус, що інформував про продаж раба.

В середні віки більша частина вуличної реклами була побудована на візуальних образах: вивіски над входом являли собою образ речі, що відображала характер того чи іншого закладу. Основними розповсюджувачами реклами за- • видовищність, оригінальність і неповторність у деталях;

а головне — ПРИВАБЛИВІСТЬ.

 

Текст у рекламі виконує дві функції: мовну (передання змісту) і художню (елемент композиції). Текст реклами має бути: яскравий думкою, дотепний, такий, що запам’ятовується, короткий як формулювання, чіткий, дохідливий, привабливий. Неприйнятно, коли зовсім нема тексту в рекламі. Слово уточнює і доповнює сенс зображення. Словесним знаком у рекламі служить слоган.

 

Слоган (девіз, гасло, заклик, рекламна формула) — це постійний рекламний девіз фірми, який використовується майже так само часто, як і товарний знак, а в звуковій рекламі замінює його. Слоган легко запам’ятовується, бо впливає не лише на зір та слух, а йемоційну сферу.

Завдання учням

• Наведіть декілька прикладів рекламних слоганів.

• Чому вони вам запам’ятались?

 

V.Фізкультхвилинка

VІ.Закріплення вивченого матеріалу

Бесіда

  1.         Які завдання були складними для виконання?
  2.         Чого нового дізналися?

 

VІІ. Підсумок уроку

  1.         Оцінювання учнів.
  2.         Домашнє завдання.

Підготувати рекламу про переглянуте  кіно, прочитану книгу, улюблений канал, улюблений журнал.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Круковська Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 березня 2019
Переглядів
1112
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку