Тема. Кольори
Мета: ознайомити дiтей iз назвами кольорiв; збагачувати лексичний запас; вчити будувати речення; уточнити i поглибити уявлення дiтей про процес i результат лiчби; розкрити правила лiчби.
ЗАНЯТТЯ З
Тема. Кольори
Мета: ознайомити дiтей iз назвами кольорiв; збагачувати лексичний запас; вчити будувати речення; уточнити i поглибити уявлення дiтей про процес i результат лiчби; розкрити правила лiчби.
Хід заняття
1. Повторення матерiалу
2. Вивчення нового матерiалу
Дiти, вiдгадайте загадку — i дiзнаєтесь, хто завiтав до нас на заняття.
Влiтку медом ласував,
досхочу малини мав.
А як впав глибокий снiг,
Вiн поспати трохи літ. (Ведмiдь)
— Подивіться, який ведмедик прийшов до нас на заняття! (М’яка iграшка)
Вiн у нас казковий, рiзнокольоровий! Вiн допоможе нам вивчити назви кольорiв. (Дiти розглядають iграшку i називають кольори за допомогою вчителя.)
— Дiти, до нас на урок прибiгло ще одне звiрятко. Хто це?
З нiрки вибiжу мерщiй,
Щоб знайти собi харчi,
Потiм знов сиджу в норi,
Бо страхаюсь пазурiв.
Найстрашнiший на весь свiт
Є у мене ворог — кiт. (Миша)
— Давайте розглянемо, якого кольору мишка? (М’яка iграшка)
3. Гра «Покажiть менi олiвець». (Учитель називає колiр, а дiти показують олiвець вiдповiдного кольору.)
4. Фізкультхвилинка від ведмедика
Йшли ведмедики малi,
Нахилялись до землі,
Потiм встали, руки в боки
І зробили три пiдскоки.
Руки вгору, опустили —
I за парти тихо сiли.
5. Робота iз звуками
— Дiти, який перший звук у словi миша? А другий?
Гра «Луна»
Мм, ви, ти, ди, ри, ли, си, зи, ки, ни.
6. Математика
Учитель пропонує дiтям полiчити палички, зошити, кроки дитини вiд столу до дверей, звуки вiд постукування олiвцем по столу. Робиться висновок, що лiчити можна все: i предмети, i тварин, i звуки, i кроки тощо.
Учитель пропонує дiтям уважно стежити за його лiчбою iграшок. Першого разу вчитель лiчить усi iграшки поспiль та повiдомляє результат, другого разу одну iграшку пропускає, третього разу одну iграшку лiчить двiчi. Висновок: пiд час лiчби не можна лiчити один предмет двiчi i не можна пропускати предмети.
Учитель складає iграшки в мiшечок. Дiти виймають iграшки, лiчать їх. Висновок: результат лiчби не залежить вiд того, з якого предмета починається лічба, i в якому порядку вона виконується.
Дiти лiчать предмети, по-рiзному розташованi на площині.
7. Робота в зошитi
Намалюємо ведмедика.
Кожному ведмедику — по хатинцi.
8. Пiдсумок заняття
Гра «Спiймайте колір» (з м’ячем).
Завдання «Розфарбуйте».