Тема. Знайомство зі школою.Школа. Навчальнi речi

Про матеріал

Тема. Знайомство зі школою.Школа. Навчальнi речi

Мета: ознайомити учнiв iз новими словами; розвивати умiння давати вiдповiдi на запитання українською мовою; продовжувати ознайомлення iз зошитом у клiтинку; виховувати дбайливе ставлення до своїх i чужих речей.

Перегляд файлу

Тема. Знайомство зі школою.Школа. Навчальнi речi

Мета: ознайомити учнiв iз новими словами; розвивати умiння давати вiдповiдi на запитання українською мовою; продовжувати ознайомлення iз зошитом у клiтинку; виховувати дбайливе ставлення до своїх i чужих речей.

Хід заняття

Привітання в формі гри: Сідаємо по колу. Розповідаємо проте як пройшли наші дні які ми не зустрічалися.

Гра«Домалюй малюнок»

  1. Повторення матерiалу

— Якi слова вивчили на попередньому заняттi? (Учитель, ученъ, учениця,

учнi, школяр, школярка,школярi)

2.Актуалізація нової теми: «Які ви знаєте правила? (Як переходити дорогу, як поводитися за столом.)Отже, правила підказують нам, що можна робити , а чого робити не можна. У школі ви щодня зустрічаєтесь з великою кількістю людей: з вчителями та іншими працівниками школи й учнями з інших класів. Щоб усім було добре, треба знати і виконувати особливі шкільні правила». Запропонуйте дітям сказати, які вони знають правила для дітей і продовжте: «Молодці! Сьогодні до нас завітав цікавий гість. Чи знаєте ви, Хто це?» (Покажіть малюнок Незнайки). «Так, -це Незнайко. Він не дуже слухняний хлопчик і часто порушує правила. Через це іноді когось ображає, чи потрапляє у неприємні ситуації. Давайте подивимось про нього мультфільм».

3. Демонстрація фрагменту мультфільм «Як Незнайко навчається»,обговорення.

Запитання для обговорення:

  1. Що хотів зробити Незнайко?
  2. За що малюки образилися на нього?

4. Вивчення нового матерiалу

— Сьогоднi ми вирушаємо в подорож до Країни шкiльних речей. Ми дiзнаємося, як називаютъся предмети, якими ви будете користуватися в школi. Для цього менi потрiбна ваша допомога.

Перший предмет — портфель (показати). Хто знає, для чого вiн потрiбен?

Портфель — мiй друг i помiчник,

Я до портфеля дуже звик,

Бо вiн для мене залюбки

І ручку носить, і книжки.

— Що ж знаходиться у нашому портфелi? Це — пенал.

Розповiм я, щоб ви знали,

Для чого у нас пенали.

Щоби ручки не губились,

Щоб в портфелi не сварились,

Щоб знайти було їх зручно,

Пенал зробив майстер влучно.

— А тепер вiдгадайте, дiти, що знаходиться в пеналi.

• Виводить букви i слова ота цiкава штучка,

  В руцi виблискує здаля нова, гарненька... (ручка).

• Всяк школяр його шанує,

  Бо вiн пище, ще й малює.

  Хто ж цей добрий молодець?

  Це звичайний... (олiвець).

Гра «На що схожий малюнок?»

5.Гра «Складаємо правила» (Складання правил класу)

Слово вчителя: «Бідному Незнайкові вже й самому набридло потрапляти в халепу. Тому він вирішив стати хорошим учнем і розробив шкільні правила. Але ж Незнайко тільки починає виправлятися, тому давайте допоможемо йому відібрати справжні шкільні вправи. Для цього ми будемо аналізувати наслідки кожного з цих правил».

Один за одним вчитель зачитує правила, аналізуємо наслідки і, якщо учні згодні з ними, прикріплюють їх на плакаті «Наші правила» та пояснюють, для чого вони потрібні. Якщо учні незгодні з правилами, пояснюють, чому вони не підходять.

Підсумуйте: «Незнайко дякує вам за допомогу і тепер хоче йти додому. Давайте нагадаємо йому ще кілька важливих Правил дорожнього руху».

6. Розвиток мовлення. Робота зi звуками

— Дiти, на який звук починається слово олiвець? Правильно, на звук [о].

7.Гра «Спiймайте звук»

Мо, по, ри, ко, во, оз, со, ле, да.

— Дiти, ще в школi ви кожного дня будете користуватися зошитом. Чи

є у словi зошит звук [о]?

— Я буду показувати вам, як писати, на дошцi. Чи є у словi дошка звук [о]?

Аписатк я буду крйдою. У словi крейда с звук [о]?

8.Руханка (фізичне та емоційне розвантаження)

Запропоновуємо дітям стати в коло, послухати віршик і повторювати за Вами рухи.

Я іду по тротуару

(Крокують на місці)

Чи гуляю по бульвару.

(Розводять руки)

Де перехід на вулиці,

Якщо відсутній знак,

Треба нам зробити так:

При дорозі зупинись

(Зупиняються)

І наліво подивись

(Дивляться ліворуч)

Бачиш- транспорту немає,

(Підносять руку до лоба, ніби придивляючись)

До середини рушай,

(Знову крокує)

Там негайно зупинись

(Зупиняються)

І направо подивись,

(Дивляться праворуч)

Всі машини пропусти,

Після цього можеш їти.

(Знову крокують)

 

9. Вправи на розвиток фонематичного слуху

Нора, нора, нора, гора, нора.

Коза, коза, лоза, коза, коза.

10. Робота на листках .

11.Бесіда «Хто працює у школі»(якщо є час)

       Поясніть дітям, що у вашій школі працює багато людей. Усі вони турбуються про їхню безпеку і здоров’я. Це- директор школи, зауч, багато різних учителів, лікар (або медична сестра), кухарі, прибиральники.

Запитання для обговорення:

1.До кого можна звернутися, якщо ти захворів?

2. А хто турбується про те , щоб ви смачно пообідали?

Які правила поведінки в їдальні ви знаєте?

1. у їдальні ходити спокійно, не можна бігати і штовхати;

2. перед обідом вимити руки з милом;

3. не можна розкидати їжу, столові прибори;

,,,,,,,,, ,,,,,, ,,,,,

12. Математика

— Дiти, про якi геометричнi фiгури ми згадували на попередньому заняттi? (Трикутник, квадрат, круг) Хто намалював вдома цi фiгури? Скiльки ви їх намалювали?

13. Робота в зошитi

Ми накреслимо квадрат,

Поруч з ним — трикутник.

Із вiдрiзкiв складемо

Довгий прямокутник.

Продовжити ряд фiгур. Яка фiгура буде наступною?

Можна використати графiчнi завдання.

14. Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Ще раз повторити основні шкільні правила або запропонуйте зробити це дітям:

Приходити на урок вчасно

Бути чемним, вітатися з дорослими та одним з одним

Бути обережним на сходах

……………………..

15. Пiдсумок заняття

— Які новi слова сьогоднi вивчили? Якi фiгури накреслили в зошитi?

16. Вправа «Усмішка по колу»

 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
1396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку