Тема «Команди і виконавці команд»

Про матеріал
Тема: «Команди і виконавці команд» Цілі: ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ: Пізнавальні: ознайомити учнів з поняттям «команди», «виконавці команд»; познайомити з середовищем програмування Scratch. Розвивальні: розвивати уяву, уважність. Виховні: виховувати вміння працювати в команді; бережливе відношення до комп’ютерної техніки.
Перегляд файлу

2 клас                        Інформатика                                                    

Тема: «Команди і виконавці команд»

Цілі:

ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:

Пізнавальні: ознайомити учнів з поняттям «команди», «виконавці команд»;  познайомити з середовищем програмування Scratch.

Розвивальні: розвивати  уяву, уважність.

Виховні: виховувати вміння працювати в команді; бережливе відношення до комп’ютерної техніки.

КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:

СПІЛКУВАННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ:

висловлюватись та спілкуватися державною мовою.

КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГАЛУЗІ ПРИРОДНИЧИХ НАУК, ТЕХНІКИ Й ТЕХНОЛОГІЙ:

що передбачають формування допитливості, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати.

ІННОВАЦІЙНІСТЬ:

відкритість до нових ідей.

УМІННЯ ВЧИТИСЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ

Уміння: організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму;

ІНІЦІАТИВНІСТЬ І ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ.

Здатність ефективно та безпечно використовувати сучасні цифрові технології в навчанні.

СОЦІАЛЬНА ТА ГРОМАДЯНСЬКА КОМПЕТЕНТНОСТІ

Усвідомлення рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети.

ОБІЗНАНІСТЬ ТА САМОВИРАЖЕННЯ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ

Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку

ЕКОЛОГІЧНА ГРАМОТНІСТЬ І ЗДОРОВЕ ЖИТТЯ.

Вміння організовувати власний робочий простір на фізичному та простому програмному рівні для збереження здоров’я, доброго самопочуття та ефективної діяльності учня/ учениці.

 

ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ — урок

 

Тип уроку: комбінований (засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок)

 

Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, проектор.

 

Програмне забезпечення: середовище програмування Scratch.

 

ФОРМИ НАВЧАННЯ :

Фронтальне навчання: засвоєння нових знань

Колективна форма навчання: гра « Увага», д/гра: «Назви виконавця»

У парному навчанні :  робота за комп’ютером

Індивідуальна форма навчання: рефлексія.

МЕТОДИ НАВЧАННЯ:

Словесні методи – засвоєння нових знань

Наочні методи – д/гра: «Назви виконавця», «Виконавцями можуть бути…»

Практичні методи – практична робота

 

Хід уроку:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ:

  • Привітання
  • Перевірка присутніх
  • Перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Прихід в гості Зайчика.

  • Дітки, подивіться, до вас сьогодні в гості прийшов Зайчик. Він дуже хоче з вами потоваришувати. Давайте запросимо його до нас на урок, нехай навчається разом з нами.
  • А, ще він мені сказав, що хоче познайомити вас зі своїм другом, «Рудим котиком», але  це він зробить трішечки пізніше.
  • Тож починаємо наш урок, а зайчика ми посадимо ось тут, нехай навчається разом з нами.

ІІІ. Засвоєння нового матеріалу: (словесний метод, фронтальне навчання)

(розповідь вчителя з демонстрацією презентації)

  • Скажіть мені, будь ласка, які бувають речення?

(розповідні, спонукальні, питальні)

А, речення якого типу можуть спонукати до виконання будь якої команди? (спонукальні)

Гра « Увага»

(якщо учень чує спонукальне речення, він плескає в долоні)

  • Струнко!
  • Сумую
  • Танцюй!
  • Співаю
  • Міркую
  • Напиши!

Отже, ми визначили, що спонукальні речення, які ми вибрали, спонукали нас до якихось дій, тобто давали нам команди:

  • Струнко
  • Танцюй
  • Напиши

V. Повідомлення теми уроку:

І саме тема нашого уроку: «Команди і виконавці команд».

Тепер давайте дамо визначення, що ж таке команда.

Команда – це  вказівка виконати певні дії. У повсякденні люди зазвичай використовують як  команди спонукальні речення.

Виконавець команд — це  об’єкт, який розуміє і може виконати задані команди.

Команди можна подавати різними способами:

  • Розповісти усно
  • Написати
  • Зобразити малюнками
  • Продемонструвати послідовність дій
  • За допомогою світлових і звукових сигналів

Д/гра: «Назви виконавця»

Подивіться і скажіть, хто з казкових персонажів є виконавцем команд:

  • Хатинка на курячих ніжках. Які команди вона виконувала?

(повернись до лісу задом, до мене передом)

  • Квітка-семицвітка. (виконувала бажання дівчинки)
  • Золота рибка. (виконувала бажання баби. Дід теж є виконавцем команд, він ходив до рибки з проханнями баби)
  • По-щучому велінню. (щука виконувала бажання Івана)

Виконавцями можуть бути… люди, машини, живі істоти.

Машини: комп’ютер, пральна машина, мікрохвильова, пилосмокт.

Живі істоти: ведмідь, мавпи, собаки, коні…

Фізкультхвилинка.

Ви знаєте, поки ви робили фізкультхвилинку, наш зайчик сказав мені, що хоче запросити вас в гості до свого друга.

VI.ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ТА НАВИЧОК.

Робота за комп’ютером:

  • Повторення правил безпеки
  • Інструкція вчителя

Подивіться на монітор, перед вами відкрита програма Scratch., це і є домівка  товариша з яким нас хотів познайомити зайчик.

Подивіться, всі побачили «Рудого котика»?

Давайте уважно розглянемо, що ж знаходиться в програмі Scratch.( розповідь з демонстрацією)

Ось ми і познайомились з Рудим котом та його домівкою.

Сідайте назад за парти але не засмучуйтесь, ми ще неодноразово завітаємо в гості до нього. І навіть будемо з ним гратися.

Д/гра «Хто виконує такі команди?»

Давайте пограємо з вами, ще в одну гру.

Вам потрібно об’єднатися в дві команди:

Команда: «Мудрунчиків»

                  «Хитрунчиків»

Та по-черзі дати відповідь, хто виконує ту чи іншу команду. В якої команди буде більше правильних відповідей, та й переможе.

Команда Мудрунчиків                      Команда Хитрунчиків

Апорт!                                                     Струнко!

Киць - киць!                                            Не бігай!

Лапу!                                                        Брись!

Шлюпку за борт!                                     Голос!

Зачини вікно.                                           Шикуйсь.

Цип – цип - цип!                                     Розв’яжи задачу

Молодці команди (підведення підсумків)

VIІ. ПІДСУМОК.

- Що ми дізнались сьогодні на уроці? (що таке команди та хто їх виконує, виконавці)

- Якими реченнями задають команди?

- З якою програмою ми познайомились?

VIІІ. РЕФЛЕКСІЯ

Наш зайчик прощається з вами та дякує вам за те, що дозволили побувати у вас на уроці. Він дізнався дуже багато нового. До побачення.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку