23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

ТЕМА:" КОМБІНУВАННЯ ПРИРОДНИХ І ПЛАСТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ГОРІХОВІ ФАНТАЗІЇ

Про матеріал

удосконалювати техніку роботи з пластиліном та природними матеріалами; фор­мувати вміння створювати композиції; розвивати моторику рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії; виховувати охайність під час роботи, дбайливе ставлення до природи

Перегляд файлу

Урок 5. КОМБІНУВАННЯ ПРИРОДНИХ І ПЛАСТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ

 

ГОРІХОВІ ФАНТАЗІЇ

 

Мета: удосконалювати техніку роботи з пластиліном та природними матеріалами; фор­мувати вміння створювати композиції; розвивати моторику рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії; виховувати охайність під час роботи, дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: картон-основа; дощечка; пластилін; стеки; горіхова шкаралупа/ природ­ний матеріал; фарби; пензель; серветка; зразки композицій; мультимедійна дошка.

 

Хід уроку

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  1. Привітання

Любі діти, добрий день! Зичу праці і старання, А ще, друзі, всім бажаю — Сил, натхнення на весь день! Учні

Добрий день! Добрий день!

Дякуємо за побажання,

На урок беремо з собою:

Знання, вміння, навички й старання.

  1. Перевірка готовності до уроку
  2. Упорядкування робочих місць

 

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення теми та мети уроку

Робота за підручником (сі 9)

  • Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з прийомами роботи
    з пластиліном, будемо також працювати з природними матеріалами. Виготовимо композицію «Горіхові фантазії».

2. Вступна бесіда

  • Казково багата природа. У кожній гілочці, у кожній травиночці хо­вається маленьке диво. Скільки всього можна змайструвати зі звичайної го­ріхової шкаралупи! Треба лише доторкнутися до чарівного світу казки, й у ваших руках оживуть милі створіння — мешканці фантастичної країни.

Мультимедійна презентація

  • Розгляньте зображення. На кого може перетворитися шкаралупа грецького горіха?
  •     Поміркуйте, на які ще природні форми можна перетворити горішки?

Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

Руки в боки, руки так,

Руки вгору, як вітряк.

Вище руки підніміть

І спокійно опустіть.

Плесніть, діти, кілька раз.

За роботу, все гаразд!

3. Демонстрування та аналіз зразка

  1. Інструктаж учителя.

Робота за підручником (с 20)

  • Перетворіть свою горіхову шкаралупу на природну або фантаспгажу істоту.
  • Доповніть її деталями з пластиліну та інших природних матеріалів.
  • Створіть образ, використовуючи фарби.
  • З'єднувати деталі можна за допомогою пластиліну.
  1.  Повторення правил безпеки під час роботи.

 

ІІІ. Практична робота учнів.

IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ

V. ПІДСУМОК УРОКУ

  • Чи сподобався вам урок?
  • Які композиції вам сподобалися найбільше? Чим саме?

 

 

 

docx
До підручника
Трудове навчання 3 клас (Сидоренко В. К., Котелянець Н. В., Агєєва О. В.)
Додано
9 січня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку