Тема. Комп'ютерна мережа Інтернет. Програма «Поштовий голуб. Європа».
3 клас
Учитель. Стебловська Світлана Петрівна
Мета. Ознайомити учнів із мережею Інтернет, історією її створення, про призначення та послуги Інтернету; закріпити знання про правила роботи з комп'ютером в інформативному класі; розвивати пам'ять та логічне мислення; виховувати комп'ютерну грамотність у дітей.
Тип уроку- комбінований.
Обладнання. ПК, «Сходинки до інформатики 3-4 клас», гра «Поштовий голуб. Європа».
Хід уроку
І. Організація початку уроку.
Гарно й зручно ми сідаєм,
Про комп'ютер все вивчаєм.
Нашу пам'ять ми включаєм –
Нові знання здобуваєм.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Повторення правил техніки безпеки.
Гра "Знайди помилку"
1.Дівчинка дуже поспішала знайти цікаві повідомлення на урок природознавства і, взявши чашку з чаєм, побігла до комп'ютера.
2. Андрійко дуже любив мамине печиво. Сьогодні воно було надзвичайно смачним. Працюючи за комп'ютером, він ласував ним.
3. Мариночка показувала меншій сестричці Оленці, як треба на комп'ютері зафарбовувати геометоичні фігури у різні кольори, вправно водячи пальчиком по монітору.
4. Василько так захопився грою, що навіть не помічав, як його ліктики щоразу опинялися на клавіатурі.
5. Каріна спікувалася зі своїми друзями по інтернету. Прочитуючи повідомлення вона дуже близько прихилялася до монітора.
6. У Марійки був гарний сибірський котик. Він ні на хвилину не покидав свою хазяйку. Коли вона працювала на комп'.ютері він іноді походжав по клавіатурі. А коли дівчинка йшла гуляти на вулицю, він вкладався на клавіатуру подрімати.
2. Підведення підсумків роботи.
Прикріплення надрукованих правил на дошці, доповнення їх з практичним показом.
III. Повідомлення теми і завдань уроку.
З давніх давен люди, що жили у різних містах, країнах надсилали один одному листи. Яким чином їм це вдавалося?
(Надсилання листа з допомогою гінця, поштового голуба, пізніше поштою).
Таким чином листи надходили із великим запізненням. Іноді могли взагалі не потрапити до адресата.
Сьогодні ми ознайомимось із мережею Інтернет та історією її створення; дізнаємось про призначення та послуги Інтернету; дізнаємось про службу WWW/
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Вступна бесіда.
- Діти, давайте уявимо, що ми маємо друзів на різних континентах нашої планети. Що потрібно для того, щоб спілкуватися з ними кожен день? (Потрібні: писати листи, телефон, комп'ютер.)
Інтернет - це глобальна всесвітня мережа, яка з'єднує комп'ютери по всому світу. Завдяки Інтернету люди отримали доступ до величезного обсягу інформації; навіт перебуваючи в різних куточках планети, вони можуть вільно спілкуватися, швидко обмінюватися текстами, зображеннями тощо.
Прочитай вірш. Подумай, чому користувачів Інтернету з кожним роком стає все більше?
Інформацію корисну
І новини про усе,
фільми, книги, мапи, фото
Інтернет нам донесе.
Із усіх куточків світу
Друзів зможеш тут знайти,
Спілкуватись, грати в ігри
І писати їм листи.
2. Робота за підручником (ст.6)
- Опрацювання статті «Комп'ютерна мережа».
- Що таке комп'ютерна мережа?
- Для чого призначені комп'ютерні мережі?
- Які є види комп'ютерних мереж?
Дізнаємось про створеня Інтернету
На початку розвитку комп'ютерної техніки передавання даних з одгого комп'ютера на інший відбувалося за допомогою зовнішніх носіїв. Дані записувалися на диск, а потім з диску переписували на інший комп'ютер. Це було не дуже зручно, особливо якщо комп'ютери були розташовані на досить великій відстані один від одного.
На той час майжеив усьому світі були поширені телефонні лінії. І вчені розробили пристрій, який перетворив комп'ютерні дані у вигляд, придатний для передавання саме телефонними лініями. Цей пристрій отримав назву модем.
Отже, комп'ютнри почали з'єднувати в мережу за допомогою телефонних ліній. Згодом ця мережа отримала назву Інтернет.
Зараз для підключення до Інтернету не обов'язково використання бездротового з'єднання - супутникового зв'язку, Wi - Fi.
Дізнаємось про служби Інтернету
Мережа Інтернет з'єднує не тільки комп'ютери користувачів, а й сервери -потужні комп'ютери, які містять багато даних і надають різні послуги користувачам. Працюючи в Інтернеті, ви отримуєте дані саме із серверів.
Інтернет надає багато послуг: електронна пошта, голосове або відеоспілкування, можливість працювати зі свого комп'ютера на іншому, миттєво обмінюватися текстовими повідомленнями тощо. Ці послуги називають також службами Інтернету.
Найпопулярнішою службою Інтернету є World Wide Web. Скорочено - WWW або Web (Веб).
WWW-це всесвітня інформаційна мережа, яка складається із взаємопов'язаних документів. Ці документи називають веб - сторінками. Вони розміщені на сотнях тисяч комп'ютерів - веб - серверах, які розміщені в різних куточках нашої планети.
3. Практична робота.
Виконання завданнь підручника на с. 60 №2,2,3
Виконання завдань №1 і №5 робочого зошита
Цікавинка.
Чи знаєш ти чи зрозу, що 29 жовтня 1969 року вчені вперше з'єднали два комп'ютери, що були розташовані на відстані 500 км один від одного. Цей день вважається офіційним днем народження Інтернету.
Зробіть висновок:чи зрозуміли ви, як може допомогти Інтернет у навчанні, побуті, під час дозвілля?
4. Фізкультхвилинка
Під музичний запис із мільтфільму "Фіксики" діти виконують рухи відповідно до слів пісні
5. Практична робота на комп'ютері.
Вчитель:
А зараз пограємо у гру «Поштовий голуб. Європа». Перед тобою карта Європи. На ній позначено міста. Поштовий голуб тримає лист, на якому написана адреса – назва країни. Знайди на карті цю країну й допоможи голубові доставити лист за адресою. Для цього підведи вказівник до назви потрібної країни і клацни ліву кнопку миші.
Учні під керівництвом учителя працюють за комп'ютерами.
6. Фізкультхвилинка.
Вправи для очей.
7. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць», 61, завдання 5
8. Фізкультхвилинка.
Раз-підняти руки вгору,
Два-нагнулися додолу,
Не згинайте, діти, ноги,
Як торкаєтесь підлоги.
Три, чотири-рівно стати,
Будем знову починати.
Нахилилися вперед, назад,
Вправо, вліво - щоб нічого не боліло.
V.Узагальнення знань учнів.
Інтарктивна вправа "Закінчи речення"
Інтернет - це …
Інтернет призначений ….
Найпопулярнішою службою є ….
VI.Підсумок уроку.
- Що сподобалось на уроці?
- Що видалося важким?
- Де будете застосовувати отримані знання?
Підручник: ст.57-61.
Робочий зошит: Урок 2(№2-4)
Східненська ЗОШ І - ІІІ ступенів
Комп'ютерна мережа Інтернет.
Програма "Поштовий голуб". Європа
(Конспект відкритого уроку інформатики)
Підготувала
Стебловська Світлана Петрівна,
учитель початкових класів
2015р.
Тема. Комп'ютерна мережа Інтернет. Програма «Поштовий голуб. Європа».
3 клас
Учитель. Стебловська Світлана Петрівна
Мета. Ознайомити учнів із мережею Інтернет, історією її створення, про призначення та послуги Інтернету; закріпити знання про правила роботи з комп'ютером в інформативному класі; розвивати пам'ять та логічне мислення; виховувати комп'ютерну грамотність у дітей.
Тип уроку- комбінований.
Обладнання. ПК, «Сходинки до інформатики 3-4 клас», гра «Поштовий голуб. Європа».
Хід уроку
І. Організація початку уроку.
Гарно й зручно ми сідаєм,
Про комп’ютер все вивчаєм.
Нашу пам'ять ми включаєм –
Нові знання здобуваєм.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Повторення правил техніки безпеки.
Гра "Знайди помилку"
1.Дівчинка дуже поспішала знайти цікаві повідомлення на урок природознавства і, взявши чашку з чаєм, побігла до комп'ютера.
2. Андрійко дуже любив мамине печиво. Сьогодні воно було надзвичайно смачним. Працюючи за комп'ютером, він ласував ним.
3. Мариночка показувала меншій сестричці Оленці, як треба на комп'ютері зафарбовувати геометоичні фігури у різні кольори, вправно водячи пальчиком по монітору.
4. Василько так захопився грою, що навіть не помічав, як його ліктики щоразу опинялися на клавіатурі.
5. Каріна спікувалася зі своїми друзями по інтернету. Прочитуючи повідомлення вона дуже близько прихилялася до монітора.
6. У Марійки був гарний сибірський котик. Він ні на хвилину не покидав свою хазяйку. Коли вона працювала на комп'.ютері він іноді походжав по клавіатурі. А коли дівчинка йшла гуляти на вулицю, він вкладався на клавіатуру подрімати.
2. Підведення підсумків роботи.
Прикріплення надрукованих правил на дошці, доповнення їх з практичним показом.
III. Повідомлення теми і завдань уроку.
З давніх давен люди, що жили у різних містах, країнах надсилали один одному листи. Яким чином їм це вдавалося?
(Надсилання листа з допомогою гінця, поштового голуба, пізніше поштою).
Таким чином листи надходили із великим запізненням. Іноді могли взагалі не потрапити до адресата.
Сьогодні ми ознайомимось із мережею Інтернет та історією її створення; дізнаємось про призначення та послуги Інтернету; дізнаємось про службу WWW/
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Вступна бесіда.
- Діти, давайте уявимо, що ми маємо друзів на різних континентах нашої планети. Що потрібно для того, щоб спілкуватися з ними кожен день? (Потрібні: писати листи, телефон, комп'ютер.)
Інтернет - це глобальна всесвітня мережа, яка з'єднує комп'ютери по всому світу. Завдяки Інтернету люди отримали доступ до величезного обсягу інформації; навіт перебуваючи в різних куточках планети, вони можуть вільно спілкуватися, швидко обмінюватися текстами, зображеннями тощо.
Прочитай вірш. Подумай, чому користувачів Інтернету з кожним роком стає все більше?
Інформацію корисну
І новини про усе,
фільми, книги, мапи, фото
Інтернет нам донесе.
Із усіх куточків світу
Друзів зможеш тут знайти,
Спілкуватись, грати в ігри
І писати їм листи.
2. Робота за підручником (ст.6)
- Опрацювання статті «Комп'ютерна мережа».
- Що таке комп'ютерна мережа?
- Для чого призначені комп'ютерні мережі?
- Які є види комп'ютерних мереж?
Дізнаємось про створеня Інтернету
На початку розвитку комп'ютерної техніки передавання даних з одгого комп'ютера на інший відбувалося за допомогою зовнішніх носіїв. Дані записувалися на диск, а потім з диску переписували на інший комп'ютер. Це було не дуже зручно, особливо якщо комп'ютери були розташовані на досить великій відстані один від одного.
На той час майжеив усьому світі були поширені телефонні лінії. І вчені розробили пристрій, який перетворив комп'ютерні дані у вигляд, придатний для передавання саме телефонними лініями. Цей пристрій отримав назву модем.
Отже, комп'ютнри почали з'єднувати в мережу за допомогою телефонних ліній. Згодом ця мережа отримала назву Інтернет.
Зараз для підключення до Інтернету не обов'язково використання бездротового з'єднання - супутникового зв'язку, Wi - Fi.
Дізнаємось про служби Інтернету
Мережа Інтернет з'єднує не тільки комп'ютери користувачів, а й сервери -потужні комп'ютери, які містять багато даних і надають різні послуги користувачам. Працюючи в Інтернеті, ви отримуєте дані саме із серверів.
Інтернет надає багато послуг: електронна пошта, голосове або відеоспілкування, можливість працювати зі свого комп'ютера на іншому, миттєво обмінюватися текстовими повідомленнями тощо. Ці послуги називають також службами Інтернету.
Найпопулярнішою службою Інтернету є World Wide Web. Скорочено - WWW або Web (Веб).
WWW-це всесвітня інформаційна мережа, яка складається із взаємопов'язаних документів. Ці документи називають веб - сторінками. Вони розміщені на сотнях тисяч комп'ютерів - веб - серверах, які розміщені в різних куточках нашої планети.
3. Практична робота.
Виконання завданнь підручника на с. 60 №2,2,3
Виконання завдань №1 і №5 робочого зошита
Цікавинка.
Чи знаєш ти чи зрозу, що 29 жовтня 1969 року вчені вперше з'єднали два комп'ютери, що були розташовані на відстані 500 км один від одного. Цей день вважається офіційним днем народження Інтернету.
Зробіть висновок:чи зрозуміли ви, як може допомогти Інтернет у навчанні, побуті, під час дозвілля?
4. Фізкультхвилинка
Під музичний запис із мільтфільму "Фіксики" діти виконують рухи відповідно до слів пісні
5. Практична робота на комп’ютері.
Вчитель:
А зараз пограємо у гру «Поштовий голуб. Європа». Перед тобою карта Європи. На ній позначено міста. Поштовий голуб тримає лист, на якому написана адреса – назва країни. Знайди на карті цю країну й допоможи голубові доставити лист за адресою. Для цього підведи вказівник до назви потрібної країни і клацни ліву кнопку миші.
Учні під керівництвом учителя працюють за комп’ютерами.
6. Фізкультхвилинка.
Вправи для очей.
7. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць», 61, завдання 5
8. Фізкультхвилинка.
Раз-підняти руки вгору,
Два-нагнулися додолу,
Не згинайте, діти, ноги,
Як торкаєтесь підлоги.
Три, чотири-рівно стати,
Будем знову починати.
Нахилилися вперед, назад,
Вправо, вліво - щоб нічого не боліло.
V. Узагальнення знань учнів.
Інтарктивна вправа "Закінчи речення"
Інтернет - це …
Інтернет призначений ….
Найпопулярнішою службою є ….
VI. Підсумок уроку.
- Що сподобалось на уроці?
- Що видалося важким?
- Де будете застосовувати отримані знання?
Підручник: ст.57-61.
Робочий зошит: Урок 2(№2-4)
Східненська ЗОШ І - ІІІ ступенів
Комп'ютерна мережа Інтернет.
Програма "Поштовий голуб". Європа
(Конспект відкритого уроку інформатики)
Підготувала
Стебловська Світлана Петрівна,
учитель початкових класів
2015р.