Тема: Комплекс вправ. Біг. Виси та упори

Про матеріал
Тема: Комплекс вправ. Біг. Виси та упори Цілі і завдання: 1) Формувати вміння віджиматися від підлоги в упорі лежачи; 2) Закріпити раніше вивчені елементи гімнастики. 3) Розвивати спортивні якості: гнучкість, спритність, координацію.
Перегляд файлу

Тема: Комплекс вправ. Біг. Виси та упори

Цілі і завдання:

1) Формувати вміння віджиматися від підлоги в упорі лежачи;
2) Закріпити раніше вивчені елементи гімнастики. 
3) Розвивати спортивні якості: гнучкість, спритність, координацію. 
Інвентар: легкі гантелі (за кількістю дітей), гімнастична лава, гімнастичні мати, обважнювачі (не великі мішечки), свисток. 

Місце проведення - спортивний зал. 


 


^ Зміст навчального матеріалу. 


дозування 


О.М.У. 



15м


I. Побудова, повідомлення завдань уроку. 


II. Ходьба і її різновиди. 

а) стройовий крок, 

б) на носках, 

в) на п'ятах, 

г) в полупрісяде, 

д) у повному присіді. 


III. Біг і його різновиди: 

а) біг в середньому темпі, 

б) з високим підніманням стегна, 

в) з захлестом гомілки, 

г) приставні правим і лівим 

боком. 

Перешикування з колони по одному, в колону по чотири методом дроблення і злиття. 

^ IV. О.Р.У. з гантелями. 

1. І.п. - О.с., гантель в правій 

руці. 

1-2-піднятися на носки, руки 

вгору перекласти гантель 

в ліву руку. 

3-4 - в.п. 

5-8 - теж. 

^ 2. І.п. - О.с., гантель внизу. 

1-зігнути руки в ліктях. 

2 - в.п. 

3-4 - теж. 

3. І.п. - О.с., руки в сторони, 

гантель в правій руці. 

1 - прямі руки вперед, 

гантель в ліву руку. 

2 - в.п. 

3-4 - теж. 


^ 4. І.п. - Ср.с., гантель перед 

грудьми. 

1-2 - поворот вправо 

3-4 - поворот вліво. 


5. І.п. - Ср.с., гантель вгору. 

1 - нахил вправо, 

2 - нахил вліво. 


6. І.п. - Ср.с., гантель внизу. 

1 - прогнутися назад, гантель 

вгору, 

2 - нахил, гантель вперед, 

3-4 - теж, 


^ 7. І.п. - О.с., гантель внизу. 

1 - присід, гантель вперед. 

2 - в.п. 

3-4 - теж. 


8. І.п. - О.с., гантель в правій 

руці. 

1-стрибок ноги врось, руки в 

боку, 

2 - стрибок ноги разом, руки 

вгору, перекласти гантель 

в ліву руку. 

3-4 - теж. 
 


1хв. 


2-2,5 хв. 

1круг 

1круг 

1круг 

0,5 кола 

0,5 кола 


3-3,5 хв. 

2круга 

1круг 

1круг 

2круга 


0,5 хв. 


8-9мін. 


4-6раз 


6-8раз 


4-6раз 


6-8раз 


6-8раз 


6-8раз 


6-8раз 


6-8раз 


Звернути увагу на форму. 

Дотримуватися дистанції. 

Слухати рахунок. 

Тягтися вгору. 

Не нахиляти голову. 

Спина пряма. 


Дотримуватися дистанції. 

Ноги вище. 

Частіше. 

Акцент вгору. 


Відновлюємо дихання. 


Підніматися на носки вище, руки прямі. 


Виконувати із зусиллям. 


Дихати рівно, дивитися прямо перед собою. 


Лікті на рівні плечей 


Руки строго вгору. 


Коліна не згинати. 


Спина пряма, присед глибокий. 


Стрибати легше. 
 




25-28м


I. Робота по відділеннях. 


^ 1-е відділення - «Стежка здоров'я». 


2-е відділення - повторення раніше вивчених елементів акробатики: перекати вправо, вліво, перекид вперед, стійка на лопатках, міст з положення лежачи. 


^ 3-е відділення - повторення раніше вивчених вправ на рівновагу, на рейці гімнастичної лавці: кроки, руки в сторони, приставні кроки правим, лівим боком, теж з легким вантажем. 


^ 4-е відділення - лазіння по гімнастичній стінці: 

а) лазіння вгору, вниз однойменним способом, 

б) теж різнойменним способом, 

в) по діагоналі довільним способом, 

г) по прямій приставними і скрестно кроками, 

д) лазіння по гімнастичній лавці під кутом 30 *. 


^ II. Прибирання інвентарю. 


III. Гра середньої рухливості. 

«Море хвилюється раз ...». 

Учні у вільному порядку стоять на майданчику, особою до вчителя, руки вгору. Всі хором повторюють за вчителем: «Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три, на місці морська фігура замри». після цих слів учні беруть відповідну завданням позу і не рухаються. Вчитель вибирає саму красиву фігуру. 
 


20-25хв. 


5-6хв. 


5-6хв. 


5-6хв. 


5-6хв. 


1-1,5 хв. 


5хв. 


Відділення працює самостійно. 

Дотримуватися дистанції 


Відділення працює самостійно. 

Слухати капітана відділення. 

По одній людині на мат. 

Відділення працює самостійно. 

Слухати капітана, на лавці одна людина 


Відділення працює з учителем. 


Можна давати завдання вжити не тільки морську фігуру, а наприклад зоологічна. 

Водящим може бути учень, у якого фігура була найкрасивіша. 



3-5м 


^ I. Побудова одну шеренгу по команді «В оду шеренгу ставай». 


II. Гра малої рухливості 

«Заборонене рух». 

Учитель показує рух, який робити не можна, заборонене. Потім показує вправи, спеціально вставляючи заборонене рух, учні повторюють вправи, але заборонене рух не роблять. 

III. Підведення підсумків. 



0,5 хв 


2-3хв. 


0,5-1хв. 


По команді учні біжать, вишиковуються за направляючим в шеренгу. 


Хто помилився і зробив заборонене рух, робить крок вперед і продовжує виконувати вправи. 

 

docx
Додано
4 січня 2020
Переглядів
1070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку