Мета уроку:
- Формувати в учнів правильну поставу.
- Повторити комплекс вправ ранкової гімнастики.
- Навчити правильному диханню під час виконання фізичних вправ - - -- Повторити ігри «Квач парами», «Горобці-стрибунці», «Потяг», «Карлики і велетні».
- Виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.
Інвентар і обладнання: секундомір, свисток, крейда.
Зміст основного навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно- методичні вказівки |
||||||
Підготовча частина уроку |
13 хв |
|
||||||
1 . Організація учнів до уроку. |
1 хв |
|
||||||
2. Шикування класу в одну шеренгу, перевірка правильної постави, привітання, оголошення завдань уроку. 3. Повторення стройових (організуючих) вправ: а) ходьба і повороти на місці; б) перешикування з однієї шеренги у дві. притулитись один до одного спиною. 4. Повторити гру «Квач парами»: а) підготовка до гри; 6) пояснення гри; в) проведення гри; г) підведення підсумків гри. 5. Повторити комплекс вправ ранкової гімнастики. Впр. 1. В. п. — о.с.; 1 — руки в сторони; 2 — руки вгору; 3 — руки в сторони; 4 — в.п. Впр. 2. В. п. — стійка ноги нарізно, руки в сторони; 1-2 — нахили вліво; 3-4 — нахили вправо. Вправи 3,4,5,6 виконують учні класу. Закінчується комплекс стрибками і ходьбою на місці. Основна частина уроку 1. Повторити гру «Горобці-стрибунці»: а) підготовка до гри; б) пояснення гри; в) проведення гри; г) підведення підсумків гри. 2. Удосконалити техніку стрибка в довжину з місця. а) показ і пояснення вчителя; б) виконання стрибка в довжину з місця |
1 хв 3 хв 1 хв 2 хв 3-4хв 0,5 хв 0,5 хв 2-2,5 хв 0,5 хв 4-5 хв 7-8 впр. 6-8 разів 10-12 разів Кожну впр. виконують 8- 10 разів 27 хв 5 хв 0,5 хв 0,5 хв 3,5 хв 0,5 хв 10хв 1 хв |
Підрахунок ЧСС.
Вчитель використовує картинки про правильну поставу.
Вчитель звертає увагу на правильну техніку виконання вправ. Учні самі командують і виконують вправи.
Вчитель застосовує позмінний. фронтальний метод організації |
||||||
по частинах; в) виконання стрибка в довжину з місця в цілому; г) підведення підсумків. |
1-2хв 6-7 хв 1 хв |
учнів.
|
||||||
3. Сприяти розвитку витривалості у Ірі «Потяг». а) підготовка до гри; б) пояснення гри: в) проведення гри; г) підведення підсумків, нагородження д) пробіг «Кола пошани» в повільному темпі двома командами. |
12хв 0,5 хв 0,5 хв 8-9 хв 0 5 хв 1 хв |
Підрахунок ЧСС. Інтенсивність: 150-1 70 уд/хв.
|
||||||
Заключна частина уроку |
5хв |
|
||||||
1. Шикування класу в дві шеренги, обличчям один до одного |
0,5 хв |
Підрахунок ЧСС. |
||||||
2. Повторити рухливу гру «Карлики і велетні»: а) підготовка до гри; б) пояснення і проведення гри; в) підведення підсумків гри |
2хв 0,5 хв 1 хв 0,5 хв |
|
||||||
3. Бесіда «Чисте повітря» |
2 хв |
Валеологічне виховання. |
||||||
4. Події з фізкультури і спорту в країні і світі. |
1 хв |
Розповідають учні. |
||||||
5. Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок. |
1,5хв |
Проводить вчитель. |
||||||
б. Домашнє завдання: показ, пояснення і дозування фізичних вправ. |
1 хв |
Проводить вчитель. Підрахунок ЧСС. |