Тема уроку: Рухливі ігри

Про матеріал
Тема уроку: Рухливі ігри Мета уроку: - Формувати в учнів правильну поставу. - Повторити комплекс вправ ранкової гімнастики. - Навчити правильному диханню під час виконання фізичних вправ - - -- Повторити ігри «Квач парами», «Горобці-стрибунці», «Потяг», «Кар¬лики і велетні».
Перегляд файлу

Мета уроку:

 - Формувати в учнів правильну поставу.

- Повторити комплекс вправ ранкової гімнастики.

- Навчити правильному диханню під час виконання фізичних вправ - - -- Повторити ігри «Квач парами», «Горобці-стрибунці», «Потяг», «Кар­лики і велетні».

- Виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.

Інвентар і обладнання: секундомір, свисток, крейда.

 

Зміст основного навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-

методичні

вказівки

Підготовча частина уроку

13 хв

 

1 . Організація учнів до уроку.

1 хв

 

2. Шикування класу в одну шеренгу, перевірка правильної постави, привітання, оголошення завдань уроку.

3. Повторення стройових (організуючих)

вправ:

а) ходьба і повороти на місці;

б) перешикування з однієї шеренги у дві.

притулитись один до одного спиною.

4. Повторити гру «Квач парами»:

а) підготовка до гри;

6) пояснення гри;

в) проведення гри;

г) підведення підсумків гри.

5. Повторити комплекс вправ ранкової

гімнастики.

Впр. 1. В. п. — о.с.;

1 — руки в сторони;

2 — руки вгору;

3 — руки в сторони;

4 — в.п.

Впр. 2. В. п. — стійка ноги нарізно, руки

в сторони;

1-2 — нахили вліво;

3-4 — нахили вправо.

Вправи 3,4,5,6 виконують учні класу. Закінчується комплекс стрибками і ходьбою на

місці.

Основна частина уроку

1. Повторити гру «Горобці-стрибунці»:

а) підготовка до гри;

б) пояснення гри;

в) проведення гри;

г) підведення підсумків гри.

2. Удосконалити техніку стрибка в довжину

з місця.

а) показ і пояснення вчителя;

б) виконання стрибка в довжину з місця

1 хв

3 хв

1 хв

2 хв

3-4хв

0,5 хв

0,5 хв

2-2,5 хв

0,5 хв

4-5 хв

7-8 впр.

6-8 разів

10-12 разів

Кожну впр.

виконують

8- 10 разів

27 хв

5 хв

0,5 хв

0,5 хв

3,5 хв

0,5 хв

10хв

1 хв  

Підрахунок ЧСС.

http://ua.textreferat.com/images/referats/793/image001.jpg

Вчитель використовує картинки про правильну

поставу.

 

 

http://ua.textreferat.com/images/referats/793/image002.gif

http://ua.textreferat.com/images/referats/793/image003.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель звертає

увагу на правильну техніку виконання вправ.

Учні самі командують і виконують вправи.

 

 

 

 

http://ua.textreferat.com/images/referats/793/image004.jpg

http://ua.textreferat.com/images/referats/793/image005.jpg

Вчитель застосовує позмінний.

фронтальний метод організації

по частинах;

в) виконання стрибка в довжину з місця в

цілому;

г) підведення підсумків.

1-2хв

6-7 хв

1 хв

учнів.

http://ua.textreferat.com/images/referats/793/image006.jpg  

3. Сприяти розвитку витривалості у Ірі «Потяг».

а) підготовка до гри;

б) пояснення гри:

в) проведення гри;

г) підведення підсумків, нагородження

д) пробіг «Кола пошани» в повільному

темпі двома командами.

12хв

0,5 хв

0,5 хв

8-9 хв

0 5 хв

1 хв

Підрахунок ЧСС.

Інтенсивність:

150-1 70 уд/хв.

http://ua.textreferat.com/images/referats/793/image007.jpg

Заключна частина уроку

5хв

 

1. Шикування класу в дві шеренги, обличчям один до одного

0,5 хв

Підрахунок ЧСС.

2. Повторити рухливу гру «Карлики і велетні»:

а) підготовка до гри;

б) пояснення і проведення гри;

в) підведення підсумків гри

2хв

0,5 хв

1 хв

0,5 хв

http://ua.textreferat.com/images/referats/793/image008.jpg

3. Бесіда «Чисте повітря»

2 хв

Валеологічне

виховання.

4. Події з фізкультури і спорту в країні і світі.

1 хв

Розповідають

учні.

5. Підведення підсумків уроку, виставлення

оцінок.

1,5хв

Проводить вчитель.

б. Домашнє завдання: показ, пояснення і дозування фізичних вправ.

1 хв

Проводить вчитель. Підрахунок

ЧСС.

 

docx
Додано
4 січня 2020
Переглядів
566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку