Тема : Конструювання іграшки янгола – охоронця.

Про матеріал

Мета. Розповісти учням про ангела – охоронця.

Вчити послідовності виконання роботи.

Виховувати охайність,працелюбність

Сьогодні ми виконаємо цікаву роботу,яка принесе і вам,і мені велике задоволення. А щоб узнати,хто буде головним героєм нашого уроку,відгадайте загадку

Перегляд файлу

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\рамочки\7.jpg 

 

 

 

   Вчитель Полтавець С.А.

 

 

 

 

 

 

Межиріцька ЗШ І-ІІІ ст.№2

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\рамочки\11.jpg 

Тема : Конструювання іграшки янгола –      охоронця.

Мета. Розповісти учням про ангела – охоронця.

            Вчити послідовності виконання роботи.

            Виховувати охайність,працелюбність.

Хід уроку

            І. Актуалізація знань,умінь,навичок.

            ІІ. Мотивація навчальної роботи.

  • Сьогодні ми виконаємо цікаву роботу,яка принесе і вам,і мені велике задоволення. А щоб узнати,хто буде головним героєм нашого уроку,відгадайте загадку.

    ІІІ. Робота по темі.

  1. Загадки:

Бог при крещении его мне дал.

Пусть я его никогда не видал.

Знаю и верю ,что день изо дня

Он от врагов защищает меня.

(Ангел – хранитель)

                         Он – добрый мой хранитель,

              Тихий ,светлый покровитель.

       Ему всегда я молюсь,

       Ничего с ним не боюсь.

                                                 (Ангел – хранитель)

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\11.jpg 

  1. Бесіда:
  • З якими словами мама або бабуся проводжають вас

вранці в школу?

 - Які слова вони навчили вас говорити у важких життєвих              ситуаціях?

 3.Показ слайдів.

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\ангел-хранитель\1.jpg

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\11.jpgC:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\ангел-хранитель\4.jpg

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\ангел-хранитель\3.jpg

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\11.jpgC:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\ангел-хранитель\5.jpegд

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\ангел-хранитель\2.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\11.jpg 

            4.Бесіда:

- Чи кожна людина має свого ангела?
Добрі ангели є нашими друзями. Кожному з нас Господь посилає Ангела-Хранителя. Ми його не бачимо, бо він не має тіла, та Ангел завжди є поруч. Кожної хвилини і на кожному місці він, з волі Божої, опікується нами, оберігає від усього злого, посилає нам добрі думки і провадить до неба.
Деякі дорослі думають, що Ангел-Хранитель потрібний тільки дітям. Але це не так. Кожну людину Ангел охороняє протягом усього життя.

 

- Чи можна розмовляти з Ангелом-Хранителем?
Бог придумав дуже цікаво: ангел завжди поруч, але ти його не бачиш, зате він тебе бачить і чує. Ангел-Хранитель – твій найкращий, найвірніший друг. А хіба можна не розмовляти з другом? Він дуже радіє, коли просиш у нього поради, допомоги.
Звертатися до Ангела можна словами молитви, або ж простими щирими словами, які в сумну чи в радісну хвилину зродяться в твоєму серці. До Ангела-Хранителя треба ставитися з пошаною, адже він посланий до тебе самим Богом.

- На кого схожий янгол?

           5. Казка про ангела

 

Жив-був маленький ангел .

 

Він щойно народився в інкубаторі в небесному північно-західному відділенні , але няньки вже виконали свою роботу - очистили його від шкаралупи і іншого сміття , і тепер він лежав зовсім один , нікому не потрібний і всіма забутий .

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\11.jpg 

Він лежав і думав про те, що ж йому зараз робити. Поки він маленький , його ще не можуть відправити назад на землю - спочатку треба буде ходити в дитячий сад , потім в школу , потім в інститут - а там вже дивись - і дадуть перше завдання. Він вважав , що це неправильно. Тому що ангели повинні дорослішати разом з тими , кого охороняють. Так цікавіше. Зрештою , діти ще можуть їх бачити , а дорослі своїм очам вже не вірять , та й всякі забобони заважають їм бачити ангелів. Янголятко ще поміркував на цю тему , потім невпевнено встав на ніжки і спробував вилізти зі своєї інкубаторної осередки.

 

Крильця у нього ще не працювали , та їх майже і не було - так , крихітні отросточкі , вкриті білим ніжним пушком. Нарешті , він насилу подолав бортик і перевалився на холодну підлогу . У дитячому інкубаторі стать не підігрівали - економили на електроенергії : діти ще не бігали , а няньки обходилися й так.

 

Раптом до нього долинув тоненький голосок , який плакав так гірко , що навіть у янголятка розривалася душа . Він озирнувся навколо , але в інкубаторі все було тихо.

- Звідки ж цей плач ? - Подумав він , прислухався і визначив напрямок звуку .

 

Плач лунав за зачинених дверей інкубатора .

Янголятко вирішив дізнатися , в чому справа , і рачки проповз вперед - так йому було зручніше за все пересуватися. Добре , що двері були закрита не щільно - інакше б він ніяк не дотягнувся до ручки - адже новонароджені янголята не більше ніж 10 сантиметрів. Він навалився на двері всім своїм тільцем , і вона ще трохи прочинилися . Він виповз у коридор і здалеку побачив величезний простір , заповнене моніторами. На моніторах показували різних людей і те, чим вони щохвилини займалися. Янголятко сів на підлогу і засунув палець в рот - так його зачарувало видовище стількох життів одночасно. А потім він побачив це.

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\11.jpg          На одному з екранів крихітна дівчинка важко і надривно кашляла . Навколо метушилися її батьки , але вони ніяк не могли збити температуру. Дівчинка дуже хворіла , навіть таке крихітне істота як янголятко , це зрозумів . І йому стало так шкода її , що він сказав:

- Найбільше на світі я хочу опинитися поряд з цією дівчинкою !

 

І раптом він відчув , як його закрутило , і він впав на зовсім земну , і дуже мокру , холодну і , головне , тверду вулицю. І він зрозумів , що загубився. Новонародженому ангелу дуже важко буває опинитися в незнайомому місці - він зовсім не знає , що йому робити. І йому раптом стало так сумно , що він сів прямо на сиру землю і заплакав , а дощик лив зверху на нього , так , що через кілька хвилин його крихітні крильця зовсім промокли .

 

І в цей момент щось велике схилилося над ним. Янголятко був готовий вже попрощатися з білим світлом , бо забув , що ангели не вмирають , але в цей момент його взяли в руки і віднесли в будинок.

 

- Глянь , яка дивна пташка ! - Сказав хтось скрипучим голосом і подивився на нього крізь товстелезні окуляри .

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\11.jpg- Посади -ка її в клітку і дай зерняток ! - Він побачив інше зморшкувате обличчя і сиву бороду , - напевно , випав з гнізда!

- З якого гнізда ? Зараз же жовтень місяць !

- Ну і що, що жовтень ? А звідки ще пташеня може взятися , як не з гнізда ?

- Дай -но я краще віднесу його внучці , вона хотіла пташку.

 

Ангелочка взяли в інші руки і закрили долонею зверху.

- Який холодний ! Напевно , замерз ...

Кілька хвилин качки затиснутим в долонях - і янголятко опинився на другому поверх, де розкидавшись на подушці , важко дихала хвора дівчинка .

- Я знайшов тобі пташку , - сказав дідусь і простягнув білий грудочку дівчинці .

- Яка ж це пташка ? Це ж янголятко ! - Вигукнула дівчинка і притиснула його

до своєї гарячої щоці.

 

Янголятко відразу зігрівся і заснув , а дівчинка стала одужувати. Так вони і залишилися відтоді разом. Разом росли і вчилися . А коли дівчинка подорослішала , вона перестала бачити свого ангела -хранителя , але ніколи не забувала про його існування. А ангел справно виконував свою роботу і оберігав її від всяких неприємностей і хвороб. Ось тільки він знав , що помре разом з нею - адже , потрапляючи на землю в дитинстві , ангели втрачають своє безсмертя ...

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\11.jpg 

          6.Послідовність виконання іграшки – охоронця.(Робота з альбомом – саморобкою).

           7. Самостійна робота учнів.

            8. Аналіз виконаних робіт.

           9. Бесіда:

- У вас получились прекрасні іграшки. Тепер я вас скажу,з якими словами можна звертатися до янгола.

-  Ангелу мій, будь зі мною.Ти попереду - я за тобою.

           10.Пісня – кліп «С днем ангела».

            ІV. Підсумок уроку.

- Що  нового  відкрив  для  вас  урок?
- Хто  відчуває, що  він  виріс  за  урок?
- Яке  завдання  було  найцікавішим?
- Що  викликало труднощі?

            V. Домашнє завдання.

 - Пропоную вдома прочитати батькам «Казочку про хлопчика і янгола» Андрія Мястківського. А свого янгола поставити на видне

Місце.

.

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Светлана\Рабочий стол\ангел-хранитель\11.jpg 

 

Андрiй М’ЯСТКIВСЬКИЙ
Казочка про хлопчика та янгола

Бджілка бджілці казку каже, бджілка губи медом маже… Чує татко, чує ненька, чує дівчинка маленька про ліси і про гаї та про хлопчика малого, та про Янгола святого, про зірничку у росі… Й ви послухайте усі!
Лісом йшов малий хлопчина, й прикра трапилась причина: заблудився він. Стежка вилась, та урвалась… Вже не ліс, а чорний праліс на стонадцять гін… Десь далеко дзвін…
Хлопчик стрів мале Зайчатко:
— Йди до мене, в мене – хатка, в ній привітно, в ній не пусто — є морквина, є капуста, коржик на меду!
Й каже хлопчик той маленький:
— Там нема моєї неньки, отже не піду!
Із кринички він напився, чемно Зайчику вклонився й мимо Зайчикової хати стежечку пішов шукати, а її нема, й падає пітьма…
Переліз глибокий рів і Лисичку там зустрів:
— Заблудився-заблукався, може, Вовка ти злякався… В мене є сосна висока, в мене є нора глибока, в ній і проживеш. Чом же ти не йдеш?
— Не життя там – посиденьки. Мені ж хочеться до неньки, до бабусі і до татка… — Так промовив він.
Й знову чує дзвін.
Хлопчик дзвону уклонився, тричі він перехристився та з-за листя, з-за гілляччя раптом Янгола побачив. При берізці, при ліщині усміхався він хлопчині:
— Коли хрестишся до неба, йти тобі зі мною треба, твій знайдеться дім.
Взяв за руку і повів через хащі, через рів…
Їм цвіли зірниці-квіти, нахилялись пружні віти до травиці, до землі…
Далечінь обох манила й церква солодко дзвонила за переліском в селі. І забув той хлопчик втому, бо без зайвих слів, Янгол вів його додому, до матусі вів.

docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку