ТЕМА: «Краса і здоров’я» (8 КЛАС)

Про матеріал
ТЕМА: «Краса і здоров’я» (8 КЛАС) Мета: - сформувати в учнів поняття про здоров’я і красу; - сформувати пріоритети здоров’я серед інших цінностей людини, прагнення займати активну життєву позицію, сприяти визначенню власних духовних цінностей та орієнтації на здоровий спосіб життя; - формувати навички, що сприяють розвитку та взаємозв’язку усіх складових потреб здоров’я, забезпечують позитивне ставлення до здорового способу життя, . - підвищити рівень знань про здоров’я і красу, їх поєднання, уміння використовувати здобуті знання для зміцнення здоров’я; - розвивати уміння, пізнавальні інтереси, самовиховання, самооцінювання, активність, творчі здібності, спрямовані на отримання знань про красу і здоров’я; - розвивати логічне мислення, уміння вільно висловлювати свою думку, робити висновки та узагальнення, вміння працювати в колективі, - створити умови для активного діалогу між учасниками, залучення до активної співпраці, до самооцінювання різних видів своєї діяльності, у тому числі й розвитку життєвих навичок; - виховувати усвідомлення необхідності відповідати за своє життя і здоров’я, індивідуальність, самостійність, активність. Тип уроку: засвоєння нових знань. Форма проведення: елементи тренінгу та ігри. Обладнання: плакат з правилами, папір, маркери, анкети, люстерка, стікери, прислів’я, «квітка краси» , зошити, мультимедійне забезпечення, магніти. Поняття і терміни: потреби, краса, духовність, пірсинг, тату, пластика. Очікування: Учні називають: - потреби людини для здоров’я; - ознаки зовнішньої і внутрішньої краси; наводять приклади: - потреб; - ознак краси в народній мудрості, - ознаки краси хлопців і дівчат розпізнають: - ознаки зовнішньої і духовної краси; - ознаки фізичного, соціального, психологічного і духовного благополуччя; пояснюють: - вплив пластичної хірургії, тату, пірсингу на життя і здоров’я; - як бути здорово, красивою та щасливою людиною; - як досягти високого рівня духовних потреб і вічної краси.
Перегляд файлу

Тема: «Краса і здоров’я» (8 клас)

    Мета: - сформувати в учнів поняття про здоров’я і красу;

 - сформувати пріоритети здоров’я серед інших цінностей людини, прагнення займати активну життєву позицію, сприяти визначенню власних духовних цінностей та орієнтації на здоровий спосіб життя;

- формувати навички, що сприяють розвитку та взаємозв’язку усіх складових потреб здоров’я, забезпечують позитивне ставлення до здорового способу життя, .

- підвищити рівень знань про здоров’я і красу, їх поєднання, уміння використовувати здобуті знання для зміцнення здоров’я;

- розвивати уміння, пізнавальні інтереси, самовиховання, самооцінювання, активність, творчі здібності, спрямовані на отримання знань про красу і здоров’я;

- розвивати логічне мислення, уміння вільно висловлювати свою думку, робити висновки та узагальнення, вміння працювати в колективі,

- створити умови для активного діалогу між учасниками, залучення до активної співпраці, до самооцінювання різних видів своєї діяльності, у тому числі й розвитку життєвих навичок;

- виховувати усвідомлення необхідності відповідати за своє життя і здоров’я, індивідуальність, самостійність, активність.

 

 Тип уроку: засвоєння нових знань.

    Форма проведення:  елементи тренінгу та ігри.

 

 Обладнання: плакат з правилами, папір, маркери, анкети, люстерка, стікери,  прислів’я, «квітка краси» , зошити, мультимедійне забезпечення, магніти.

    Поняття і терміни: потреби, краса, духовність, пірсинг, тату, пластика.

 

Очікування:

Учні називають:

- потреби людини для здоров’я;

- ознаки зовнішньої і внутрішньої краси;

наводять приклади:

- потреб;

- ознак краси в народній мудрості,

- ознаки краси хлопців і дівчат

розпізнають:

- ознаки зовнішньої і духовної краси;

- ознаки фізичного, соціального, психологічного і духовного благополуччя;

пояснюють:

- вплив пластичної хірургії, тату, пірсингу на життя і здоров’я; 

- як бути здорово, красивою та щасливою людиною;

- як досягти високого рівня духовних потреб і вічної краси.

Хід уроку:

 

 

І. Організація діяльності учнів

Звучить музика.. Заходять учні і сідають, як захочуть.Установка на позитивний настрій:

Встаньте діти, ви рівненько,

Посміхніться всі гарненько,

Посміхніться ви до мене,

Привітайтесь до гостей «Добрий день!»

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

          Гра «Очікування».  Пропоную, із трьох запропонованих кольорів обрати той, з яким у вас асоціюються очікувані бажання нашої зустрічі, написати свої бажання на обраних стікерах та наклеїти на нашу квіточку. Будемо сподіватися, що ваші очікування справдяться…

             Вправа «Правила роботи у групах»

 Ви сьогодні будете працювати у групах, то ж згадаємо правила групи, обговоримо та будемо їх дотримуватись (виставлю на стенді)

       Гра «Склади піраміду»

   Пропоную вам обрати карточку, на якій записана група потреб, згадайте, обговоріть у групах і запишіть на дошці основні складові потреб відповідно до обраної карточки та розмістіть їх правильно, поясніть свій вибір.

Мозковий штурм. Чому духовні потреби знаходяться на вершині піраміди?( відповідають за допомогою клубочка)

Як бачите, духовність – це вершина, вона вічна, а її розвиток пов'язаний із задоволенням соціальних та фізіологічних потреб, адже вони впливають на бажання, рішення, поведінку, як результат – на формування особистості.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

      Ви, мабуть звернули увагу на девіз: «Фізична краса не постійна, моральна - відносна, а духовна краса - вічна»? (Песталоцці). Багато люде не усвідомлюють значення духовного розвитку, вони зосереджуються лише на фізичних і соціальних потребах людства і не дбають про духовні, тобто відмовляються від власного розвитку та самореалізації. І як результат, ми не такі щасливі, людяні, не такі здорові та красиві.  Тому, спробуємо сьогодні з’ясувати, що ж таке краса і як її досягти?

IV. Повідомлення теми уроку (записують тему)

V. Надання нової інформації

    Пропоную переглянуть фрагмент казки О. С. Пушкіна, в якому зла царівна запитувала чарівне дзеркальце про те, чи вона наймиліша, найрум’яніша, найвродливіша, маючи на увазі красу зовнішню, яку дала їй природа.  (відео)

       Гра «Правдиве дзеркало» під мелодію

Хід гри: У кожної групи є дзеркальця, ручки, зошити та анкета із запитаннями

-Чи подобаюся я собі, Чому? Чи подобаюся я людям? Чому? Яким би хотілося бути ?

      Але є краса і внутрішня, духовна. У вас сьогодні є теж чарівні дзеркальця подивіться у них і поставте запитання, які лежать перед вами, запишіть відповіді та озвучте. (ЗВУЧИТЬ МЕЛОДІЯ)

  Душа - це сховище таємниць і почуттів, добрих спогадів, це внутрішній світ людини. Тіло старіє, його шматують у битвах, і, нарешті, вмирає. А душа залишається жити … Ви озвучили особисті якості краси  і своєї душі.

   Проект «Ідеали краси в історичному аспекті»

А взагалі, що таке краса і як вона розвивалася, змінювалася в історичному аспекті? Про це нам розповість наш експерт у своєму дослідженні

Різні люди, народи, покоління мають різне уявлення про красу, а що говорить наше  дерево мудрості про красу , ми зрозуміємо, виконавши вправу:

   Гра «Знайди пару»

Хід гри: знайти пару для листівки, скласти прислів’я і зачитати ( по 4 прислів’я)

Руханка «Молекули» (за командою учні об’єднуються у молекули по-два, по-три тощо)

     А чи ви так вважаєте, чи однакове уявлення про красу у хлопців і дівчат? Спробуємо розібратися у «красі хлопців і дівчат», виконавши вправу:

 Гра «Краса очима хлопців і дівчат» (діляться мна дві групи)

Хід гри: хлопці обговорюють ознаки внутрішньої і зовнішньої краси дівчат, а дівчата – хлопців, записують, зачитують.

       Кожен підліток хоче себе виразити, підкреслити свою особливість, бути ідеальним – досконалим, довершеним. Підлітки шукають власний імідж. Їх вабить усе красиве, стильне, воно годинами роздивляються себе у дзеркалі, десять раз приміряють свій одяг, впадають у відчай від найменшого прищика.  Чи не так?

  • Скажіть, чи існують ідеальні люди, які вони?
  • Що люди роблять для того, щоб бути красивими?(відпов. По бажанню)

Наші експерти провели такі дослідження і зараз, представивши свої проекти, допоможуть нам в цьому питанні розібратися детальніше.

Експертні висновки:

  • Пірсинг і тату—це краса, мода чи небезпека?

Давайте розберемося Пластика – це красиво чи небезпечно?

  • Краса чи небезпека пластичної хірургії?

  Найбільше бажання молоді– сподобатися протилежній статі. Нічого в цьому поганого немає. Погане може трапитися тоді, коли юнак та дівчина, піддавшись віянням моди, віддадуть свій організм на поталу хворобам та пов’язаним з ними ускладненням. На щастя, без згоди батьків підлітки не можуть робити пластику, пірсинг і тату. Адже втручання в організм є дуже небезпечним і може завдати непоправної шкоди нашому здоров’ю, навіть призвести до смерті.Отож вибирайте – мода чи здоров’я. А краще, оберіть власний стиль, який і модним буде, і убезпечить вас від багатьох проблем зі здоров’ям

VІ. Узагальнення матеріалу.

  Звичайно, упевненість у своїй привабливості дуже важлива, але вона визначається не лише одягом, пропорціями тіла чи рисами обличчя. Озирнувшись довкола, ми побачимо когось, хто , начебто зовні гарний, але не викликає симпатії, з ким не хочеться говорити. І навпаки, багато відомих людей, ззовні ніяк не фотомоделі, та це не завадило їм стати популярними, почуватися привабливими і щасливими, подобатись багатьом.

   За допомогою «Квітки краси» підсумуємо, що таке краса, які особисті якості та риси характеру роблять людей привабливими?

  Хід вправи: на пелюстках пишуть якості  краси і клеять навколо центру «краса», утворюючи квітку та озвучуючи.

   Як бачимо, краса – це гармонія духовності, фізичної привабливості, соціальності, розвиненого інтелекту й емоційної зарядженості.

VІІ. Підведення підсумків.

Гра «Ниточка Аріадни», яка об’єднає нас любов’ю та добром наших сердець.

Хід гри: кожен, до кого потрапить клубочок, має сказати свою думку з приводу нашої сьогоднішньої розмови та отримані результати, починаючи словами «Я думаю…», «Я хочу…».

  Ось клубочок потрапив і до моїх рук, тому я теж маю дещо сказати: «Деякі люди, незалежно від віку, не втрачають краси – краса обличчя перетворюється на красу свого серця. Бажаю, щоб і ви зберегли свою красу на все життя, а духовна краса залишалась вічною».

За свою роботу та активність всі ви отримаєте гарні оцінки.

VІІІ. Домашнє завдання.Написати есе на вибір: Вчинки, які роблять людей привабливими або Мій ідеал краси

docx
Додано
19 січня 2019
Переглядів
8576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку