Тема. Людина Робота зі звуками. Відгадування загадок. Чистомовки. Вивчення цифри 4

Про матеріал

ЗАНЯТТЯ 5

Тема. Людина

Мета: засвоїти слова до зазначеної теми; розвивати мовлення дiтей; ввести поняття попереднє, наступне число. Робота зі звуками. Відгадування загадок. Чистомовки. Вивчення цифри 4

Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ  5

Тема. Людина

Мета: засвоїти слова до зазначеної теми; розвивати мовлення дiтей; ввести поняття попереднє, наступне число. Робота зі звуками. Відгадування загадок. Чистомовки. Вивчення цифри 4

Хід заняття

1. Повторення матерiалу

Гра «Зваримо борщ», «Зваримо компот». (Дiвчата стають у коло, передають одна однiй iграшкову каструлю, по черзi називають овочi, якi необхiдно взяти, щоб зварити борщ; аналогiчно хлопцi «варять компот»).

-Ранкова зустріч на тему «Людина»

2. Вивчення нового матеріалу

Засвоєння слiв: обличчя, очi, вії, брови, нiс, вуха, щоки, підборiддя, волосся, долоні. Використовуємо ляльку або малюнки; уривок iз казки «Золотий ключик, або пригоди Буратiно» (див. додаток).

-         А тепер спробуйте вiдгадати загадки.

Дуже довга в нього шия

  Та смугаста, як у змiя.

  Через це через паркан

  Заглядає, нiби кран.   (Жираф)

Довгi ноги, довгий нiс,

  Прилетiв — обiд принiс:

  Смачних жабенят

  Для своїх малят.   (Журавель)

• Довгi вуха, куций хвiст,

  Моркву i капусту їсть.

  В снiжну зиму залюбки

  Обгризає яблуньки.   (Зайчик)

• Є голова, та нема волосся,

  Є очi, та немає брiв,

  Є крила, та не лiтає,

  В холодi - не мерзне,

  Спеки не боїться.   (Риба)

3. Робота зi звуками

Дiти, який перщий звук в словi риба? Сьогоднi ми потренуємося вимовляти цей звук чiтко та виразно.

Чистомовка

Ро-ро-ро — їхали в метро.

Рi-рi-рi — Живемо у добрi.

Ра-ра-ра — Починається гра.

Ру-ру-ру — Дуже хочем грати в гру.

Рi-рi-рi — Новi правила у грi.

4. Фiзкультхвилинка (вправи на увагу з використанням нових слiв).

5. Математика

Поняття пепереднє число, наступне число.

6. Фiзкультхвилинка.

Раз, два — дерева,

Три, чотири — вийшли звiрi,

П’ять, шiсть — пада лист,

Сiм, вiсiм — птахи в лiсi.

Дев’ять, десять — це сунички

Пiдвели червонi личка.

7. Робота в зошитi

Написання елементів  4.

Розв’язання прикладів в межах 4.

8. Пiдсумок заняття

 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку