Тема: Мохи.Види мохів (папороті).

Про матеріал
сформувати знання учнів про особливості будови та життєдіяльності мохів, основні життєві форми мохів; визначити значення мохів в екосистемі та житті людини;
Перегляд файлу

6 клас

Тема: Мохи

Мета:

сформувати знання учнів про особливості будови та життєдіяльності  мохів, основні життєві форми мохів;

визначити  значення мохів в екосистемі та житті людини;

ознайомити учнів з різноманітністю вищих спорових рослин - мохоподібних;

розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, вміння розпізнати  мохи в  природі, на малюнках;

аналізувати та порівнювати біологічні об’єкти;

виховувати  поважне ставлення до природи та бережне ставлення до свого здоров’я.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Очікуванні результати: учні називають середовища існування мохів, особливості їхньої будови, життєві форми мохів; орієнтуються в різноманітності спорових рослин, наводять приклади представників мохоподібних, можуть їх розпізнати на гербарному матеріалі, малюнках і в природі; визначають гаметофіт та спорофіт; характеризують значення мохів у природі; вміють порівнювати біологічні об’єкти.

 Основні терміни та поняття: спорові рослини, мохи, ризоїди, спори,  гаметофіт, спорофіт, спорангій, гаметангій, гамети чоловічі і жіночі,  чергування поколінь, маршанція, сфагнум, зозулин льон  (політрих звичайний),  гілокоміум блискучий,   плеврозіум  Шредера, фунарія  гігрометрична, сплахнум, річчія сиза, дикранум (записані на дошці)

Обладнання та матеріали: навчальна таблиця, динамічна модель «Розмноження зеленого моху» демонстраційний дидактичний матеріал, презентація на тему мохи, мультимедійна дошка.

 

 

Хід уроку

Епіграф уроку:

                                                                Те, що я встиг пізнати – чудово.

                                                                Сподіваюся, таке   ж чудове те,

                                                                що мені ще доведеться  пізнати.

                                                                                                                     Сократ

 

І. Організаційний етап: Привітання, перевірка готовності учнів та класу до уроку.

 

docx
Додано
12 червня 2019
Переглядів
1030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку