Тема: «Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими мешканцями»» Мета: вчити учнів відчувати кольори; вдосконалювати

Про матеріал
Тема: «Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими мешканцями»» Мета: вчити учнів відчувати кольори; вдосконалювати навички змішування кольорів акварелі; розвивати почуття кольору, дрібну моторику рук; виховувати любов до мистецтва
Перегляд файлу

Тема: «Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими мешканцями»»

Мета: вчити учнів відчувати кольори; вдосконалювати навички змішування кольорів акварелі; розвивати почуття кольору, дрібну моторику рук; виховувати любов до мистецтва

Обладнання: відео з морського дна, картинки з зображенням жителів морських, схеми поетапного забраження риб, фарби (акварель), пензлі, мушля, інтерактивна дошка

Хід уроку:

І Організаційний момент

Заходить дівчина-русалка

  • Я прийшла до вас з глибокого моря. Хочу з вами познайомитись! Давайте встанемо в коло і передаючи цю мушлю назвемо імена… Дякую вам. Сьогодні я вас познайомлю зі своїми друзями…

ІІ Основна частина

  1. Перегляд відео з морського дна з коментарем учителя

https://www.youtube.com/watch?v=NTg2tou1scM

  • Що ви побачили у відео?
  • Які морські жителі нам зустрілись?
  • Яких кольорів наповнене морське царство?
  1. Бесіда з використанням малюнків
  • Отже, як ви зрозуміли ми будемо малювати морське дно і їх жиетлів.
  • Вода відзеркалює блакить неба, тому має синюватий відтінок.
  • А морські жителі можуть бути будь-яких кольорів!

C:\Users\TPCUser\Desktop\maxresdefault.jpgC:\Users\TPCUser\Desktop\13423258_images_1834146519.jpg

C:\Users\TPCUser\Desktop\more-morskoe-dno-ryby-korally.jpgC:\Users\TPCUser\Desktop\thumb_l_29620.jpg

  1. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=61dP4_KAu6Q

 

  1. Давайте для початку пригадаємо основні відтінки блакитного, синього, як ми можемо доповнити ці кольори?

C:\Users\TPCUser\Desktop\cd3840ea47f2b8d414238e545d2cda26.jpg

  • Виконання учнями основи під пейзаж. Зображення дна, використовуючи акварель, змішуючи білий, чорний, синій, фіолетовий і блакитний.
  1. Гра «Холодний - теплий» (поки висихає фарба вчитель показує колір, а учні плескають у долоні, якщо це теплий колір, а якщо холодний – тупають ногами)
  2. Пригадуємо правильність намалювання силуету риб, та інших жителів морських.

C:\Users\TPCUser\Desktop\kak_narisovat_ribku_karandashom_poetapno_3.jpgC:\Users\TPCUser\Desktop\kak-narisovat-ribu.jpgC:\Users\TPCUser\Desktop\images.jfif

  1. Учні виконують завдання під приємні морські мелодії

https://www.youtube.com/watch?v=LdsTydS4eww

ІІІ Заключна частина

Виставка дитячих робіт

 

docx
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 5 клас (Масол Л.М.)
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
1400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку