Тема: Нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Властивості додавання і віднімання .

Про матеріал
Розробка математичного Майстершефу з математики за темою "Нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Властивості додавання і віднімання"
Перегляд файлу

Клас: 2

Тема: Нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Властивості додавання і віднімання .

Мета: вдосконалювати навички обчислень у межах вивченого матеріалу, сприяти розвитку математичного мовлення, логічного мислення; виховувати інтерес до математики.

Обладнання: картки ,кубик, картки з завданням для капітанів, ложка, чашка, тарілка, каструля.

Хід уроку

I Організація класу:

Діти, давайте прочитаємо разом девіз нашого уроку

Активно працювати!

Швидко рахувати!

Правильно відповідати!

Математику вивчати!

II Мотивація учбової діяльності:

А урок сьогодні надзвичайно цікавий. Уявіть собі, що ми знаходимося у кафе і тут відбувається конкурс. Щоб дізнатися, який це конкурс, вас треба розплутати математичні вузлики.

( На дошці хаотично розміщенні листочки з буквами та цифрами )

 

 

 

 

1). Скільки учнів отримують млинців, якщо млинців 16, а кожному будуть давати по 2.

2). У мисці 7 огірків, 3 яблука і 9 картоплин. Скільки овочів у мисці?

3). В однієї жабки є 4 лапки. Скільки мають лапок 6 зелених жабок ?

4). Маша відпочивала у бабусі 4 тижні і 4 дні. Скільки днів відпочивала Маша у бабусі?

5). У Оксанки у коробці 32 олівці, а у її подружки Віри у кожній руці по 4, полічи-но всі оці кольорові олівці.

6). Дятел 6 хвилин літав по 8 короїдів за хвилину з’їдав ох дятел лікар наш. Скільки знищив він комах?

7). 7 стручків гороху взяли по 8 горошин з кожного дістали. Усі поміркуйте як один. Скільки було там горошин?

8). Під сосною є мурашник. А до нього веде 8 доріг. По кожній лізе по 8 комашок. Скільки буде їх усіх?

9). Малюк добре ласував по 9 цукерок за раз з’їдав. Але карлсон його перегнав. У 7 разів більше він з’їдав. Ану швидше полічи. Скільки цукерок з’їли разом вони?

10). Зайчик з мамою (не сам) знайшли моркву на 100 гр. зайчик з’їв аж 20 грамів. Скільки залишив він мамі?

Давайте прочитаємо, як називається наш конкурс.

Отже, наш конкурс називається Майстершеф. У ньому приймає участь 4 команди. Починаємо кастинг. Слухаємо команди.

I к.Ложка

Ми не тільки ложкою

Все з’їдаємо

Але і знання нею черпаємо.

II к. ” Тарілка”

Чим більше з тарілкою з’їдаємо

Тим більше знань здобуваємо.

III к.Чашка

Сік із чашок ми п’ємо

Математику вчимо

Отже конкурс цей для нас

Усе буде супер клас

IV к. Каструля

 Присутніх всіх вітаємо,

 Здоров’я всім бажаємо!

 Хоч каструля в нас пуста

 Та маємо гарні ми знання.

 Завдань від вас чекаємо

 Змагання розпочинаємо.

III. Актуалізація опорних знань

 1. Математичний диктант

3*5+3*8=39                           44-(8:4)=42

27:3*4+14=50                        (5*9+15):6=10

54:6:3*8=24          7*9-13:5=10

3-18:6=0           8*8+36-10=90

(20:4+5):2=5          36:9*8+8=40

2. Розминка капітанів

Хто зуміє без вагання розвязать такі завдання?

  • Скільки ніг у карася ?
  • Скільки крил у порося?
  • Скільки лап у індика?
  • Скільки рук у їжак?
  • Скільки ніг 10 слонів?
  • Скільки лап у 8 зайчат?
  • Скільки очей у 7 мишей?
  • 40 п’ят і 40 п’ят. Скільки буде п’ят?
  • 4 день тижня?
  •  Скільки сторін у трикутника?
  • Найменше три цифрове число?
  • 1 м - це … см?

А зараз завдання для команд . ми готуємо з вами весняний салат. Для цього використовуємо різні інградієнти. Ваше завдання: чия команда приготує більше салатів.

“Ложка”   * * *+               =  45

“Чашка”         *         +            =  56 

“Тарілка”        *         +              = 72

“Каструля”           *         +           =81

А для капітанів приготувати рибну страву для журі .

кругові приклади, які записані на рибках

  35:5*3    (9+21:5)

21:7+33                                     6*7+8

36:6*9                                       (50-18):4

(54+9):7                                     8*3+11

Фізкультхвилинка

IV. Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота з підручником  с.147

№ 932 – самостійна роботаВаримо борщ

№ 937 – розв’язання задачі

№ 935 – скласти рівності (коментоване розв’язання)

№ 938 – поставити знаки дії та дужки

2. Конкурс кубик фортуни

Гравці кожної команди кидають по 3 рази. Цифру, яка випала множимо на 5,6,7,8.

V. Підсумок уроку

 1. Вправа не закінчене речення

- Не хочу вихвалятися, але я сьогодні …

- На мою думку варто сказати спасибі …

- Вважаю, що кращим кухарем був …

2. Само рефлексія

- Я вчився …

- Я дізнався…

- Я зрозумів …

- Мені ще потрібно …

- Навіщо нам потрібні знання, які ми сьогодні здобули …

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 січня 2019
Переглядів
2632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку