Тема: Ознайомлення дітей з дією ділення. Знак ділення. Читання рівностей. Розв’язування задач. Подорож у казку «Гуси-лебеді»(презентація).
Хід уроку.
-назвіть компоненти при дії додавання, віднімання, множення
-що означає: знайти суму чисел, різницю, добуток
-що таке множення
-які ви знаєте геометричні фігури
-чим відрізняється коло від круга
-як знайти периметр геометричної фігури
-математичний диктант (у зошитах): записати тільки відповіді:2+8, 5+7, 12-9, 15-7, 8+6, 7+9, 13-6, 16-8.
4. Файл 7: дівчинка просить допомоги у яблуньки. Завдання яблуньки на знання таблиці множення 2.
-відео: музична таблиця множення 2
-усне бліц-опитування таблиці 2
-2 збільшити у 4 рази, у 5 разів, у 3 рази, у 6 разів.
5. Файл 8: дівчинка просить допомоги у молочної річки з кисільними берегами. Завдання річки: Що таке ділення?
-відео-пояснення поняття ділення
-№ 560
6. Файл 9: дівчинка благає Бабу Ягу повернути їй братика. Завдання Баби Яги: Робота з підручником
-№ 561 – усно прочитати рівності
-№ 562 – задачу записати в зошитах і на дошці
-№ 564 – задачу записати в зошитах і на дошці
7. Файл10: втеча сестри з братиком від Баби Яги
- музична фізхвилинка
8. Файл 11: діти просять молочну річку сховати їх від гусей, які женуться за ними. Завдання річки:
-робота в парах: № 559 роздрукований на окремих листочках. Записати відповіді
9. Файл 12: діти ховаються під яблунькою від погоні. Яблунька просить прикрасити ялинку яблучками з відповідями до таблиці множення 2
- відео-завдання « Прикрась ялинку»
10. Файл 13: діти просять піч сховати їх від гусей. Завдання печі: самостійна робота в зошитах
- піч напекла тістечок і просить розв’язати про них задачу № 563
11. Файл 14: повернення додому.
- як називається казка, в якій ми побували («Гуси-лебеді»). Прочитайте її обов’язково і дізнайтеся, як по-справжньому розвивалися події в цій казці.
15. Файл 15: рефлексія
- з якою математичною дією ми сьогодні познайомилися
- що означає в математиці поняття « поділити»
- чи сподобався вам урок? Покажіть картку настрою.