Тема: "Осінь. Як упізнати осінь?»

Про матеріал
Завдання уроку:вчити учнів розпізнавати основні ознаки осені та назви осінніх місяців;розвивати фенологічні спостереження;ознайомити з мистецькими творами про осінь; вдосконалювати вміння рахувати цифри у межах 11, обчислювати приклади на додавання; формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого; вчити описувати картинки; розширити в учнів уявлення про плоди фруктових дерев; формувати здоров’язбережувальну компетентність;навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками; виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Інтегрований урок «Я пізнаю світ»

Тема тижня: «Осінь».

Тема уроку: «Осінь. Як упізнати осінь?»

Завдання уроку:вчити учнів розпізнавати основні ознаки осені та назви осінніх місяців;розвивати фенологічні спостереження;ознайомити з мистецькими творами про осінь; вдосконалювати вміння рахувати цифри у межах 11, обчислювати приклади на додавання; формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого; вчити описувати картинки; розширити в учнів уявлення про плоди фруктових дерев; формувати здоров’язбережувальну компетентність;навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками; виховувати любов до природи.

Орієнтовні дослідницькі/проблемні запитання:Як впізнати осінь? Скільки місяців в осені? Які їх назви? Числовий ряд від 1 до 11. Як правильно описувати картинку?

Очікувані результати

Учні знатимуть:

-основні ознаки осені;

- назви осінніх місяців;

- зміни, які відбуваються в природі восени;

- числовий ряд в межах від 1 до 11;

- як описувати природу за картинкою;

- як створювати колаж.

Учні вмітимуть:

-розпізнавати зміни в живій і неживій природі восени;

- розташовувати цифри в порядку зростання в межах від 1 до 11;

- описувати красу осінньої природи;

- емоційно сприймати твори мистецтва та красу природи;

- уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Предмети, які інтегруються:математика, українська мова,природознавство, музичне мистецтво.

Обладнання:мультимедійнеустаткування,  аудіозаписВ. Косенко «Дощик»,LEGO,ватман, роздатковий матеріал (додаток 1).

Хід уроку

Під час ранкової зустрічі учні отримали різнокольорові

кленові листочки, які об’єднали їх в 3 групи.

I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Продзвенів і стих дзвінок

Всіх покликав на урок.

Працюватимем старанно,

Щоб сказати у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти просто молодці!

 

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, ЦІЛЕЙ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ

-Сьогодні ми помандруємо осінніми стежками, поговоримо про тісний зв’язок людини та природи, порахуємо цифри в межах 11, створимо текст-опис за малюнком та виготовимо колаж «Осінні враження».

- На наш урок завітала незвичайна чарівниця. Давайте всі разом відгадаємо хто це?

 

IV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ТА КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

1.Вправа «Упізнай  місяць» (кожна група отримує вірш-загадку про осінні місяці).

В школах дзвоник продзвенів,

Школярів дім знань зустрів.

В лісі виросли грибочки,

У опеньках всі пеньочки...

(вересень)

Чарівник прийшов у ліс,

Фарби, пензлика приніс.

У діброві та садочку

Стали жовтими листочки.

(жовтень)

Вправо, вліво, вниз, назад —

Всюди справжній листопад.

Трішки ще — і вже зима,

От і осені нема.

(листопад)

Картинки по запросу вересень

Картинки по запросу жовтень

Картинки по запросу листопад

 

Після відгадування учнями загадок  показую  картини з відповідними місяцями на дошці.

 

2. Гра «Заповни кошик».

- У кожної групи є чарівні яблучка. На дошці ви бачите прикріплені три кошики з цифрами 9, 10 і 11.

- Як ви вважаєте чому саме ці цифри зображені на кошиках? (учні відповідають – це порядкові номери осінніх місяців року).

- Ви повинні розв’язати приклади на яблучках, а потім поміщуєте їх у відповідний кошик. Наприклад, 5+4=9 – це яблуко кладемо у кошик з цифрою 9.

Після виконання учнями завдання секретар групи підходить до дошки і прикріплює яблучка у відповідні кошики. Водночас можна обговорити з учнями про користь фруктів, про вітаміни яблук тощо.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

- Послухайте музичний твір В. Косенко «Дощик» і спробуйте виконати пальцями «танок дощику».

- Які ваші враження від почутого твору? Який настрій передав автор?Висловлення власних вражень, вподобань дітей.

 

3. Вправа «Опис природи за малюнком».

Кожна група описує картинки до вправи 1 «Упізнай місяць» за шаблоном(в описі учнів повинні прозвучати виділені слова для наступної вправи).

Вересень

Жовтень

Листопад

Вересень – перший місяць осені. Відлітають перелітні пташки

 

В другому місяці – жовтні, з’являється більше кольорів осені.

Листки – жовті та червоні.

В останньому місяці - листопаді дерева скидають останні листя, готуючись до зими.

 

docx
Додано
13 січня 2021
Переглядів
888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку