Тема: П’єса.Особливості жанру. Л. Мовчун «Горіхові принцеси» скорочено.
Мета: навчити читати п’су в особах, розкрити зв’язки стосунків персонажів; удосконалювати навички читання, формувати вміння брати участь у діалозі в процесі обговорення прочитаного твору; учити з повагою ставитися до оточуючих, виявляти турботу один до одного.
Обладнання:, паперові горішки, підручник, ромашка Блума.
ХІД УРОКУ
І Організційний момент
Дзвоник всім нам дав наказ:
До роботи швидше в клас!
Біля парти станем чемно –
Плине час хай недаремно.
Будемо уважні і старанні всі.
Сядемо рівненько на місця свої.
І.Актуалізація опорних знань.
- Що таке п’єса?
- Що таке ремарка?
Розминка
Гра «Знайди зайве»
Гіркий гора, гірський, горішок.
Король, принц, мачуха, донечка.
Ельфи, фея, відьма, чаклунка.
.
ІІ Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку.
Гра « Дешифрувальник»
го прин рі це хо си ві
Сьогодні ми познайомимося із п’єсою «Горіхові принцеси».На минулому уроціми навчилися виразно читати по ролях. А сьогодні зіграємо п’єсу.
— Пригадайте до якого жанру відноситься цей твір?
— Де розміщено перелік дійових осіб?
— За мотивами якої казки написана ця п'єса-казка?
Перевірка домашнього читання (читання в особах сцени, яка найбільше сподобалася)
Дійові особи — учні — звертають увагу на ремарки та інтонацією, жестами і мімікою намагаються передати характер, дії та обставини, описані в п'єсі.
ІІІ Основний зміст роботи
«Ромашка Блума»
Вибіркове читання:
Продовжуємо читання.
Фізкультпауза
2.Робота в парах.
Встанови послідовність по онлайн вправі за допомогою цеглинок LEGO
З допомогою підручника розшукують та доповнюють речення
Гра «Упізнай героя»
Ромашка Блума
1.Чому твір має таку назву?
2. Якби ти потрапив до твору, щоб ти змінив?
3. Розкажи епізод з твору, який тобі найбільше сподобався.
4. Що повчального є в цьому творі?
5. Як би ти закінчив казку?.
ΙV Підсумок. Самооцінювання.