Тема: «Пізнаю світ» Індивідуальне (немовна дитина)

Про матеріал
Тема: «Пізнаю світ» Індивідуальне (немовна дитина) Корекційно-розвиткова мета: навчити розуміти назви та розрізняти зовнішній вигляд домашніх тварин, стимулювати до їх звуконаслідування; вчити розуміти назви елементарних предметів побуту та дій з ними; вчити розумінню назв предметів навколишнього середовища; розвивати всі психічні процеси; стимулювати мовлення дітей; укріплювати артикуляційний апарат; поповнювати активний та пасивний словник; розвивати загальну та дрібну моторики; стимулювання активності, старанності, естетичних смаків, любові до природи.
Перегляд файлу

                                                              Н.М. Бірюкова, вчитель- логопед,                                                                                                                            заклад дошкільної освіти №19 «Світлячок»

(ясла-садок комбінованого типу)

Смілянської міської ради

Тема: «Пізнаю світ»

Індивідуальне (немовна дитина)

 

Корекційно-розвиткова мета: навчити розуміти  назви та розрізняти зовнішній вигляд домашніх тварин, стимулювати  до їх звуконаслідування; вчити розуміти назви елементарних предметів побуту та дій з ними; вчити розумінню назв предметів навколишнього середовища; розвивати  всі психічні процеси; стимулювати мовлення дітей; укріплювати артикуляційний  апарат; поповнювати активний  та пасивний словник; розвивати загальну та дрібну моторики; стимулювання  активності, старанності, естетичних смаків, любові до природи.

Обладнання:дзеркало, логопедичні масажні зонди, імпровізовані акваріуми з водою та гідро гелем, паперовий кораблик, рибки, домашні тварини, кінетичний пісок, відеоролик «Звуки домашніх тварин», картинки домашніх тварин.

 

Хід заняття:

І Вступна частина

Нервово-психологічна настановка на концентрування уваги:

  • Ніжки весело тупочуть,

На заняття дуже хочуть,

В дзеркало я подивлюся,

Всім довкола посміхнуся!

 

  1. Логопедичний масаж обличчя ( масаж навкологубної зони);
  2. Масаж язика (зонд «Гребінець», кульковий зонд, масажний зонд).
  3. Масаж рук.

ІІ. Основна частина

Вправа «Кораблик» (використання паперового кораблика на теплій воді)

  • Це кораблик. Він пливе по воді.

Дихальна  вправа: «Подуй на кораблик».

Формування дотикових відчуттів: «Познайомся з водичкою»( вода тепленька )

Самомасаж обличчя перед дзеркалом  (теплою водою, за словесною вказівкою вчителя, з допомогою).

Слухання – розуміння мовлення вчителя. Виконання словесних інструкцій та вказівок.

  • Хто ще плаває у нашій водичці? ( рибки). Давай їх впіймаємо, подивимось на них, які вони гарні і відпустимо назад у воду.

Артикуляційна вправа «Рибки».

Пальцева моторика «Як пливе рибка»(показати долонями рук рухи рибки).

Знайомство з домашніми тваринками. Д/гра « Поховалися тваринки».

( прозора посудина з гідрогелем та іграшками - домашніми тваринками).

  1. Слухання – розуміння мовлення вчителя, стимулювання до будь-яких висловлювань.
  • Це корова (вимова слова по складах). Вона каже: «Му –ууу!».

Імітація  корови (вказівні пальці над головою).

 

  • Це киця  (вимова по складах). Вона каже: « Няв! Няв!»

Артикуляційна  вправа «Киця п’є молоко».

 

  • Це собака(вимова по складах). Вона каже: « Гав!гав!».

Артикуляційна вправа: «Цуценя»

 

  • Це свинка  (вимова по складах). Вона каже: «Хрю! Хрю!»

Імітація свинки ( п’ятачок – торкнутися вказівним пальцем до носика).

 

  • Це півник  (вимова по складах). Він каже: « Ку-ку-рі –ку!»

Артикуляційна вправа «Хоботок»

Пальцева моторика «Півник».

 

  • Це курочка (вимова по складах). Вона каже: « Ко –ко-ко!»

Артикуляційна вправа «Колесо»

Пальцева моторика «Курочка їсть зерно».

 

  • Це кролик (вимова по складах). Вона каже: « Хрум! Хрум!»

Пальцева моторика «Зайчик» ( пальці рук над головою).

 

  • Це коник (вимова по складах). Він каже: « Іго-го!»

Артикуляційна вправа: «Коник».

Розглядання картинок домашніх тварин та птахів – стимулювання до будь-яких звуковиявлень.

Перегляд відеоролика «Домашні тварини та птахи». Коментування переглянутого вчителем. Збагачення  пасивного словника дитини.

ІІ. Заключна частина

Підсумок

Похвала та заохочення.

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
1506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку