Тема. Побудова точок на координатній площині. 6 клас

Про матеріал
Мета: Навчальна - відпрацювати навички побудови точок на координатній площині, навчити чітко використовувати математичні поняття з даної теми. Розвивальна - розвивати пізнавальну активність, творчі здібності, навички самостійної роботи та роботи в парах; розвивати інформаційно-комунікаційну компетентність, інформаційно-комунікаційну компетентність. Виховна - виховувати старанність, наполегливість у досягненні мети, рішучість і впевненість під час прийняття рішень; формувати пізнавальний інтерес, інтерес до навчального предмета; виховувати вміння уважно слухати; розвивати вміння працювати в парах, усвідомленість своїх дій і їх використання в реальному житті.
Перегляд файлу

Урок

6-А клас               

Тема. Побудова точок на координатній площині. 6 клас

Мета:

Навчальна - відпрацювати навички побудови точок на координатній площині, навчити чітко використовувати математичні поняття з даної теми.

Розвивальна - розвивати пізнавальну активність, творчі здібності, навички самостійної роботи та роботи в парах; розвивати інформаційно-комунікаційну компетентність, інформаційно-комунікаційну компетентність.

Виховна - виховувати старанність, наполегливість у досягненні мети, рішучість і впевненість під час прийняття рішень; формувати пізнавальний інтерес, інтерес до навчального предмета; виховувати вміння уважно слухати; розвивати вміння працювати в парах, усвідомленість своїх дій і їх використання в реальному житті.


Обладнання: «Координатна площина», індивідуальні картки, малюнки, кольорові олівці.

Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу.


Хід уроку

У математиці є своя краса, як у живописі й поезії

М. Жуковський


І. Організаційний момент

Вітання вчителем учнів. Оголошення теми, мети, форми проведення уроку.

Зверніть увагу на епіграф нашого уроку. Сьогодні ми будемо доводити, що математика – це не суха наука, що з її допомогою можна створювати красиве. Але спочатку перевіримо домашнє завдання. 

ІІ. Перевірка домашнього завдання 

Для перевірки домашнього завдання кожен ряд отримує координатну площину біля якої записані координати точок, кожен з вас повинен поставити точки, після того як поставите точку координатну площину потрібно передати наступному учневі на вашому ряду. Останній учень повинен зєднати точки і передати завдання вчителю, піднявши для цього руку.

А тепер подивимось, як із цим завданням впоралась одна учениця і який ряд впорався найкраще. (відео-урок)

IІІ.Вироблення навичок побудови точок на координатній площині

А тепер переходимо до практичної частини: (на дошці вже заготовлена координатна площина).

(Учні біля дошки)На координатній площині потрібно побудувати точки та зєднати їх у заданій послідовності:

1 учень: (0;3), (1;2), (3;5), (6;6), (7;6), (8;5),

2 учень: (8;3), (8;0), (7;-2), (5;-4),(4;-4),(2;-3),

3 учень: (0;-1), (1;2), (5;-4), (6;-6), (4,-7), (2;-7),

4 учень: (1;-5), (0;-1), (1;-5), (0;-6), друге крило(0;3), (-1;2)

5 учень: (-3;5), (-6;6), (-7;6), (-8;5), (-8;3), (-8;0)

6 учень: (-7;-2), (-5;-4). (-4;4), (0;-1), (-1;2), (-5;-4)

7 учень: (-7;-6), (-4;-7), (-2;-7), (-1;-5), (0;-1), (-1;-5), (0:-6).

V.Фізкультхвилинка

VI.Самостійна робота

А чого не вистачає у метелика? Так, вусів. Щоб їх побудувати розв’яжемо рівняння (працюємо в парах, 1Варіант знайде координати абсциси (х), 2Варіант – ординати(у)).

1Варіант      2Варіант

1 вусик      1 вусик

1)2х+5=7 (х=1)     1)3у-4=8 (у=4)

2)3*(х+1)=9  (х=2)     2)5*(у-2)=20  (у=6)

2 вусик      2 вусик

3)5х+6х=-11 (х=-1)     3)3у-2у=4  (у=4)

4)4*(х+1)=-4  (х=-2)     4)3*(у-2)=12 (у=6) 

VI. Підсумок уроку

VII. Домашнє завдання

Щоб створити щось прекрасне, треба багато працювати. От і ви сьогодні добре попрацювали й домоглися успіху. А щоб закріпити свій успіх, ви одержуєте домашнє завдання. Виконати творчу роботу на координатній площині: зробити

 малюhttp://www.te.zavantag.com/tw_files2/urls_3/47/d-46878/46878_html_11e44b95.jpgнок і записати відповідні координати сузіря під яким ви народилися.

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 березня 2019
Переглядів
997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку