Тема. Поєднання силуетних форм із декором. Виконання композиції «Янголятко»

Про матеріал
Мета: розширити уявлення про симетричну форму та роль осі симетрії в її побудові; навчити учнів декорувати форму зображеннями; формувати в учнів практичні навички роботи з ножицями та кольоровим папером, картоном; розвивати зорове сприйняття, аналітичне мислення; інтерес до художньої творчості, виховувати в учнів любов до пізнання наколишнього світу через твори декоративно-прикладного мистецтва
Перегляд файлу

Тема. Поєднання силуетних форм із декором. Виконання композиції «Янголятко»

Мета: розширити уявлення про симетричну форму та роль осі симетрії в її побудові; навчити учнів декорувати форму зображеннями; формувати в учнів практичні навички роботи з ножицями та кольоровим папером, картоном; розвивати зорове сприйняття, аналітичне мислення; інтерес до художньої творчості, виховувати в учнів любов до пізнання наколишнього світу через твори декоративно-прикладного мистецтва

Очікувані результати: учні повинні знати про симетричну форму та роль осі симетрії в її побудові; вміти декорувати форму зображеннями

Обладнання: мультимедійний супровід, шаблони, кольоровий папір, картон, олівець, лінійка, ножиці

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організація класу.

Ось і все! Дзвенить дзвінок,

В гості йде до нас урок.

Сядьте зручно! Усміхніться

І на мене подивіться!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Плямка по листку гуляла,

Гарною формою стала.

Стрибнула через вісь —

Метеликом стала —

Ось подивись.

  • Про кого розповідається у вірші?
  • Пригадайте, скільки крил у метелика та чи однакові вони. Чи мають крильця однакове забарвлення?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.  

Незабаром ми святкуватимемо Новий рік. У вас багато друзів. І ви, звичайно, бажаєте їх привітати. Щоб подарунок був чарівним та неповторним, створіть сьогодні на уроці для нього гарну упаковку та декоруйте її.

 ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

V. Сприймання і усвідомлення матеріалу.

1. Розповідь учителя

Як ви зрозуміли з вірша, сьогодні ми поговоримо про симетрію в мистецтві та роль осі симетрії у її творі.

Щоб передати симетричну форму в своїх роботах, митці використовують вісь симетрії. Тобто автор роботи на складеному навпіл аркуші паперу малює половину зображення та вирізає його. Коли розгортає готове зображення, то отримує аналогічне зображення на другій половині аркуша паперу. Цей прийом, наприклад, застосо¬вують у своїй творчості митці, які виготовляють витинанки.

Отже, симетрія — це повна відповідність у зображенні двох однакових частин відносно осі симетрії.

Для створення власних творів, митці можуть використовувати не одну, а кілька осей симетрії. Пригадайте, як ви робили сніжинки до свята Нового року: кілька разів складали аркуш паперу, ви-різали гарне мереживо, а потім розгортали папір й отримували гар¬ну поробку, у якій всі елементи були симетричними.

2. Сприймання творів мистецтва.

  • Розгляньте зображення та скажіть: скільки осей симетрії застосовано у цих витворах мистецтва?

Похожее изображение

  • Як розташована вісь симетрії: горизонтально чи вертикально? (Учні аналізують зображення разом з учителем.)

У вашому альбомі вміщено зображення вази. За допомогою символів-оберегів, розташованих під нею, декоруйте її, щоб ваше зображення було симетричним відносно вертикальної осі симетрії. (Учні декорують зображення вази.)

3. Перегляд демонстраційного матеріалу.

Фізкультхвилинка.

VІ. Узагальнення й систематизація знань. 

4. Практична діяльність учнів.

Фізкультхвилинка.

2. Перегляд і аналіз робіт.

VІІ. Підсумок уроку.

 1. Виставка робіт.

 

docx
Додано
23 квітня
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку