Тема: Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

Про матеріал
Тема: Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. конспект уроку для 2 класу
Перегляд файлу

Тема: Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

Мета:

  навчальна: формувати поняття про команду, виконавців; навчити відрізняти команди від спонукальних речень;

  •      розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  •      виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та наочність: комп’ютери, проектор,Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •      Привітання з класом
  •      Перевірка присутніх

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Що таке Алгорити?

За допомогою яких речень надається команда?

Як називається той хто буде виконувати алоритм?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Ви вже знаєте за допомогою яких речень надається команда, і хто може бути виконавцем. І сьогодні ми з вами продовжмо вивчати послідовність дій.

IV. Вивчення нового матеріалу

Отже давайте розглянимо послідовність виконання дій такого алгоритму

Отже, уяви, що Ти — фермер, у якого є маленький човен. З одного берега річки на інший Ти маєш перевезти вовка, козу і капусту. Усіх разом взяти не можна — треба переправляти кожного «пасажира» по черзі. Та май на увазі, що коли Ти повезеш на інший берег капусту, то в цей час вовк з'їсть козу. А якщо вирішиш везти вовка — коза схрумає капусту.

  1.               Веземо козу туди.
  2.               Повертаємося назад.
  3.               Веземо капусту туди.
  4.               Забираємо козу назад.
  5.               Веземо вовка туди.
  6.               Повертаємося по козу.
  7.               Перевозимо козу туди.

Пов’язане зображення

Отже як називаються дії які ми виконуємо послідовно?( Алгоритм)

2.Давайте розглянимо наступний приклад задачі вам потрібно сказати хто є виконавцем даного алгоритму.

Вітя, Сашко та Андрійко змайстрували з паперу кораблик, змія та лелеку. Яку іграшку зробив кожний хлопчик, якщо Вітя не робив кораблик та змія, а Сашко не робив кораблик? ( Саша - змія, Вітя - лелеку, Андрій – кораблик)

3.Давай зараз складемо на приготування бутерброду у нас є такі команди їх потрібно поставити у правильній послідовності.

Результат пошуку зображень за запитом "алгоритм приготування бутерброда"

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Робота в зошиті

Робота з підручником

VІ. Робота за комп’ютером

Повторити правила безпечної роботи в кабінеті інформатик

VII. Підведення підсумків уроку

 

docx
Додано
24 березня 2019
Переглядів
2966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку