Тема: Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.
Мета:
навчальна: формувати поняття про команду, виконавців; навчити відрізняти команди від спонукальних речень;
Тип уроку: комбінований
Обладнання та наочність: комп’ютери, проектор,Scratch
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Що таке Алгорити?
За допомогою яких речень надається команда?
Як називається той хто буде виконувати алоритм?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Ви вже знаєте за допомогою яких речень надається команда, і хто може бути виконавцем. І сьогодні ми з вами продовжмо вивчати послідовність дій.
IV. Вивчення нового матеріалу
Отже давайте розглянимо послідовність виконання дій такого алгоритму
Отже, уяви, що Ти — фермер, у якого є маленький човен. З одного берега річки на інший Ти маєш перевезти вовка, козу і капусту. Усіх разом взяти не можна — треба переправляти кожного «пасажира» по черзі. Та май на увазі, що коли Ти повезеш на інший берег капусту, то в цей час вовк з'їсть козу. А якщо вирішиш везти вовка — коза схрумає капусту.
Отже як називаються дії які ми виконуємо послідовно?( Алгоритм)
2.Давайте розглянимо наступний приклад задачі вам потрібно сказати хто є виконавцем даного алгоритму.
Вітя, Сашко та Андрійко змайстрували з паперу кораблик, змія та лелеку. Яку іграшку зробив кожний хлопчик, якщо Вітя не робив кораблик та змія, а Сашко не робив кораблик? ( Саша - змія, Вітя - лелеку, Андрій – кораблик)
3.Давай зараз складемо на приготування бутерброду у нас є такі команди їх потрібно поставити у правильній послідовності.
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Робота в зошиті
Робота з підручником
VІ. Робота за комп’ютером
Повторити правила безпечної роботи в кабінеті інформатик
VII. Підведення підсумків уроку