Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».

Про матеріал

Цілі:

  • навчальна: сформувати розуміння понять «інформатика», «комп'ютер», «техніка безпеки»; ознайомити з правилами безпечної роботи з комп'ютером;
  • розвивальна: формувати вміння сприймати розповідь учителя;
  • виховна: виховувати розуміння необхідності роботи з комп'ютером, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки; виховувати уважність та спостережливість.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, GCompris.

Перегляд файлу

Урок 1.

Тема: Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».

Цілі:

  • навчальна: сформувати розуміння понять «інформатика», «комп’ютер», «техніка безпеки»; ознайомити з правилами безпечної роботи з комп’ютером;
  • розвивальна: формувати вміння сприймати розповідь учителя;
  • виховна: виховувати розуміння необхідності роботи з комп’ютером, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки; виховувати уважність та спостережливість.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, GCompris.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Учитель вітає учнів з початком навчального року.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності

Учитель . Ви сьогодні прийшли перший раз у комп’ютерний кабінет. Разом ми будемо навчатися в комп’ютерному кабінеті, працювати з чудовим пристроєм — комп’ютером. Допоможе вам опанувати знання підручник.

Запитання до учнів

— Як ви вважаєте, що дитина знаходить у школі?

Підказки:

* перший звук цього слова дзвінкий, парний до «с»;

* другий — дзвінкий приголосний у слові «кіно»;

* третій — голосний у слові «сад»;

* четвертий та п’ятий — приголосний у слові «кіно»;

* шостий — дзвінкий приголосний у слові «пісня».

Правильно, слово ЗНАННЯ. Отож, рушаємо до країни знань.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Робота з підручником: § 1.

IV. Усвідомлення набутих знань

 

V. Фізкультхвилинка

Навколо дерев весело підемо.

Різні листочки дружно підберемо.

Відразу вгору піднімемо,

А потім їх підкинемо,

Нехай собі летять!

VІ. Формування вмінь та навичок

Практичні роботи розраховані на 15–20 хвилин уроку. Вчитель пояснює, як тримати в руках мишу, як нею керувати, і нагадує про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Учитель може вибрати з наявного в школі програмного забезпечення програму, яка відповідає темі уроку, підручнику і є дозволеною для використання в початковій школі.

Практична робота

Учні працюють з програмою «Сходинки до інформатики». Як поводитися з комп’ютером. Правила безпечної роботи.

1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2) Інструктаж учителя.

Інтерактивна вправа «Правила поведінки у кабінеті інформатики»

3) Практична робота за комп’ютерами.

4) Вправи для очей.

Релаксація

Гімнастика для очей

Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

VІІ. Підбиття Підсумків уроку

Гра «мікрофон»

Закінчіть речення:

— Я тепер знаю…

— Я тепер умію…

— Я буду пам’ятати…

 

doc
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
1001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку