Тема: Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.

Про матеріал

Цілі:

  • навчальна: ознайомити учнів з тим, як людина сприймає інформацію;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення;
  • виховна: виховувати старанність, наполегливість, любов до природи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris.

Перегляд файлу

Урок 2.

Тема: Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.

Цілі:

  • навчальна: ознайомити учнів з тим, як людина сприймає інформацію;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  • виховна: виховувати старанність, наполегливість, любов до природи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування

1. Наведіть приклади корисної інформації.

2. Наведіть приклади некорисної інформації.

3. Яку інформацію називають доступною і недоступною? Наведіть приклади.

4. Які буваютьповідомлення?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Гра «Угадай предмет»

Учню зав’язують очі й пропонують три шматочки овочів чи фруктів: наприклад, яблуко, лимон, морква. Потрібно будь-яким способом визначити, що це за продукти. Описати їх, заповнивши таблицю.

Властивість

 

Описання

 

Орган чуття

 

Форма

 

 

 

Колір

 

 

 

Смак

 

 

 

Запах

 

 

 

 

По закінченні гри вчитель запитує в учнів, за допомогою яких органів чуття людина сприймає інформацію. (Органів смаку, дотику, слуху, зору, нюху.)

Учитель. Якими органами ми чуємо голос пташок, вдихаємо запах їжі, відчуваємо її смак, відрізняємо холодне від гарячого, тверде від рідкого, слизьке від шорсткого? Поміркуйте, які органи чуття допомогли нам прочитати задачі? (Учні відповідають.)

— Отже, за допомогою цих органів людина сприймає інформацію.

— Тема сьогоднішнього уроку — «Як людина сприймає інформацію». Ви дізнаєтесь про те, яке значення в житті людини мають органи чуття, виконаєте багато цікавих завдань.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Засвоєння нових знань.

VІ. Фізкультхвилинка.

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів —

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки стати.

VІІ. Формування вмінь та навичок

Повторення правил роботи за комп’ютером

1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером.

2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?

Робота за комп’ютером

Розмальовка Органи чуття

Релаксація

VІІІ. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

1. Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці?

2. За допомогою яких органів чуття людина сприймає інформацію?

3. Що вам сподобалось на цьому уроці?

 

doc
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
1619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку