Тема: Проєкт «Скринька»Проєктування моделі виробу. Моделі-аналоги. Графічне зображення..

Про матеріал
Тема: Проєкт «Скринька»Проєктування моделі виробу. Моделі-аналоги. Графічне зображення..
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Проєкт «Скринька»Проєктування моделі виробу. Моделі-аналоги. Графічне зображення..

Номер слайду 2

Кросворд. По горизонталі2. Продукт текстильної промисловості. 3. Велика, багаторічна, дерев'яниста рослина. 4. Гнучкий, тонкий і довгастий об'єкт, чия довжина в рази перевершує товщину. 5. Інструмент, який складається з наступних частин — 2 кінці, 2 кільця, 2 з'єднувальні елементи з отворами та з'єднувальний болтик з гайкою. 6. Інструмент для письма, пишуча частина якого складається з глини із наповнювачем, покритої дерев'яною оболонкою. 7. Найпростіший прилад для вимірювання довжини. 8. Матеріал із масою квадратного метра до 250 г, що складається переважно з рослинних волокон, зв'язаних між собою силами поверхневого зчеплення, у якому можуть бути проклеювальні речовини, мінеральні наповнювачі, хімічні та природні волокна, пігменти й барвники. По вертикалі1. Тема уроку.

Номер слайду 3

с. КРИНЬКа. Т а н и н а. Д е е в о. Н т к а. О ж и ц іО л і в е ц Л і н і й а. П п і р

Номер слайду 4

Обгрунтування вибору теми проєкту. Особиста скринька для косметики, прикрас і пам'ятних дрібниць є практично в кожному будинку. Зовсім необов'язково купувати таку річ в магазині. Зробити скриньку своїми руками з картонної коробки може абсолютно будь-яка людина. Немає необхідності мати які-небудь спеціальні навички. Також не варто боятися, що доведеться використовувати складні деталі, дорогий декор. У більшості випадків можна обійтися підручними матеріалами. Можна зробити скриньку з коробки від телефону, взуття або просто залишків картону і шпалер. Досить слідувати алгоритму вподобаного майстер-класу.

Номер слайду 5

Мета та завдання проєкту. МЕТА:навчальна: забезпечити засвоєння учнями знань про моделі - аналоги; формувати уміння визначати кращі ознаки зразків виробів; забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних вимог, правил безпечної праці під час виконання завдань практичної роботи;розвивальна: розвивати творче та логічне мислення, аналітичні та пізнавальні здібності учнів;виховна: виховувати почуття краси, охайність, культуру праці.

Номер слайду 6

Гра в «блеф-клуб»1. Ми зараз працюємо над таким об’єктом, як килимок2. Основним конструкційним матеріалом для виготовлення виробу є тканина 3. Папір можна згинати для отримання певного виробу. 4. Папір виготовляють з деревини. 5. При виготовленні паперу використовують 90% води 6. Поверхня паперу може бути тільки гладкою7. Скринька призначена тільки для зберігання дрібних речей.

Номер слайду 7

Мотивація навчальної діяльності учнів. Більшість предметів, що нас оточують, люди використовують в своєму повсякденному житті здавна. Але форма їх постійно вдосконалюється та змінюється. Кожен виріб має відповідати чітко визначеним вимогам: технологічним, естетичним, функціональним, економічним і екологічним. Ці вимоги ми з вами розглядали на минулих уроках. Це відбувається внаслідок розвитку технічних можливостей, застосування більш досконалої техніки, технологій, використання нових матеріалів, змін вимог до виробу. Практичні уміння, які ви набудете на сьогоднішньому занятті, ви зможете використовувати у повсякденному житі, адже уміння знаходити варіанти, а потім, їх проаналізувавши, створити власний найкращий варіант можна використовувати не лише під час проектування скриньки, а й інших виробів і навіть під час проектування власного життя, будинку, квартири, кімнати тощо.

Номер слайду 8

Якої форми має бути скринька?По-перше необхідно визначитися з формою майбутньої скриньки. Тут на перше місце можна поставити різні нюанси: власний смак, вигляд речей для зберігання, доступні матеріали.

Номер слайду 9

Якої форми має бути скринька?прямокутна – найлегша у виготовленні, її можна зробити із взуттєвої коробки або із залишків картону і оздоблювальних матеріалів;серцеподібна – можна купити спеціально, хоча і зробити на дуже складно, необхідно тільки бажання і трішки вільного часу;у формі кола - підійде коробка для цукерок або квіткова;квадрата - стане в нагоді коробка з-під телефону.

Номер слайду 10

Вивчення нового матеріалу. Об'єкт технологічної діяльності можна не тільки скопіювати, але й створити новий, використовуючи моделі-аналоги і метод фокальних об’єктів. У цьому випадку в моделях-аналогах обираються найкращі ознаки (форма деталей, матеріали, оздоблення та ін.) і створю¬ється модель, що поєднує ці ознаки. Не слід забувати такі показ¬ники якості готового виробу як функціональність, економічність, технологічність.— Охарактеризуйте яку-небудь модель з урахуванням цих якостей. У роботі конструкторів, художників-модельєрів цей метод є незамінним. За розробки нових об’єктів ретельно вивчають подібні конструкції, які існували раніше. Вибирають найкращі ознаки існуючих об’єктів і об’єднують їх у нову конструкцію. Так наприклад було створено сучасний електричний кухонний комбайн. Художники-модельєри одягу також часто використовують у своїй роботі метод комбінування. У нових моделях часто поєднуються ті деталі, способи обробки, які застосовувалися раніше.

Номер слайду 11

Кожний предмет характеризується певною зовнішньою формою. Це можуть бути найпростіші геометричні форми – куля, конус, циліндр, призма. Але найчастіше предмети мають значно складнішу форму. У процесі художнього конструювання розробці досконалої форми приділяється велика увага. Форма більшості предметів, які створюють люди, з часом змінюється. Одні й ті самі речі набувають іншого вигляду. Форма предмета є естетичною, якщо вона створюється за законами краси: виглядає цілісно, лінія силуету і окремі деталі милують око. Форма є більш сталою характеристикою предмета порівняно з іншими. Так, колір і оздоблення побутових речей, як правило, змінюються швидше, ніж форма. Форму виробу, яку використовують для розробки цілого ряду виробів, називають базовою. Модель, що створена на основі базової моделі, але відрізняється формою деталей чи оздобленням, називається моделлю-аналогом. Використання моделей-аналогів значно прискорює і здешевлює процес художнього конструювання.

Номер слайду 12

Моделі-аналоги

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

. Виберіть моделі-аналоги об'єкта проектування, переглянувши різноманітні картки, інтернет – ресурси.1) Розгляньте їх уважно, відберіть кращі, на ваш погляд, ознаки (форма, розмір, призначення, колір).2) Створіть нову модель, використовуючи ці ознаки.3) Намалюйте ескіз моделі. Виберіть з наданих виробів 4 зразки і проаналізуйте їх за визначеними ознаками. Результати запишіть у таблицю.

Номер слайду 17

Характеристика виробу №1 №2 №3 № 41. Форма. Трикутна Квадратна    Прямокутна    Фігурні краї    2. Розмір Великий Маленький    Середній    3. Призначення. Декоративна Для дрібничок    Подарункова    4. Колір. Одноколірна Двоколірна    Багатоколірна    5. Техніка виконання палітурки. Виготовлена з коробки Виготовлена картону    Оздоблена шпалерами    Оздоблена фурнітурою    

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Зробити кресленик скриньки (хто не виконав попереднє завдання) у робочому зошиті, заповнити таблицю . Фото надіслати вчителю на перевірку

pptx
Пов’язані теми
Технології, 8 клас, Презентації
Додано
29 березня 2023
Переглядів
1806
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку