Тема: Птахи пернаті друзі

Про матеріал
Сіренький горобчик по землі стрибає , пісню веселеньку радісно співає . Мета : емоційно налаштовувати дітей на заняття ; привчити легко виконувати вправи ; залучати до слухання музики , уточнення її змісту та характеру ; відпрацьовувати та закріпити елементи таночку , гри на музичних інструментах ( дзвіночках та брязкальцях); розвивати співочі навички, увагу ; виховувати любов до музики , інтерес до занять.
Перегляд файлу

Тема: Птахи  пернаті  друзі

Сіренький  горобчик  по землі  стрибає ,  пісню  веселеньку радісно співає .

Мета : емоційно налаштовувати дітей на заняття  ; привчити легко виконувати вправи ; залучати до слухання музики , уточнення її змісту та характеру  ; відпрацьовувати та закріпити елементи таночку , гри на музичних інструментах  ( дзвіночках та брязкальцях); розвивати співочі навички, увагу ; виховувати любов до музики , інтерес до занять.

 

Музичний  репертуар : Д. Шостакович Марш ; « Вийди , вийди Сонечко » закличка , « Горобець »  муз . А. Руббаха ;  « Ось як ми уміємо » ( муз. О. Тілічеєвої , сл. Н. Френкель ); « Пісня про матусю » закріплення .

 

Матеріали : Дзвіночки та брязкальця ; картинка горобчика .

 

Хід заняття

 ( Діти заходять до зали під музику )

 ( Вправа   « Крокують ніжки » під  марш  муз. Д. Шостаковича  Діти стоять вільно  . З початком музики  крокують у будь-якому напрямку  - « пішли гуляти » ;  із закінченням музики  - зупиняються  - « прогулянку завершують » ) .

 

М.К. : Малята , здогадайтесь хто в мене на картинці намальований !

 

Сірі крильця в нього є ,

Дзьобом зернята клює .

Проспівав нам : « Чив – чив – чив !»,

З’їв зерно і полетів.

 

Діти : Горобчик !

 

М.К.:  Малята погляньте , який маленький Горобчик ? Якого він кольору ?  Скільки в нього крилець ?  Чи має  дзьобик ?

 

( Діти розглядають горобчика й відповідають ) .

 

М.К.: Як співає наш горобчик ? ( Відповідь дітей)

Горобчик дуже зголоднів  , нагодуємо його !

 

Логоритміка

Накришу , накришу  зерняток багато  ( діти імітують)

І покличу пташенят  зернятка збирати .  ( Вказівним пальцем стукають по долоньці .)

М.К. :

Сіренький горобчик

По землі стрибає ,

Пісню веселеньку

Радісно співає.

( Слухання  музики  « Горобець » А. Руббаха) .

 ( Під час повторного прослуховування твору  діти виконують танцювальну імпровізацію : « літають » ,  як горобчики ; махають  « крильцями» , співають чив – чив - чив …… )

 

М.К.: Дітки вам сподобалась така музика горобчика ,  а  давайте  ми послухаємо,  як  співають  горобчики  тай  собі  спробуємо  заспівати .

( Слухання  аудіо  запису  горобчика  )

 

Горобчик  співає : « Чив – чив – чив ! » , а давайте ми спробуємомо заспівати .

 

Дітки бачу ви втомилися давайте  ми з вами відпочинемо і по танцюємо . 

 

  1. Чобітки  тупочуть :

Туп, туп , туп!

І гуляти хочуть  -

Туп , туп , туп , туп !

 

  1. Всі пішли малята  -

Туп , туп , туп !

Тупай , ноженята :

Туп , туп , туп , туп !

 

  1. Діти веселенькі –

Туп , туп , туп !

Всі ідуть гарненько 6

Туп , туп , туп , туп !

 

 

А ,  ще ми з вами  сьогодні спробуємо відтворити веселих горобчиків за допомогою  музичних інструментів дзвоників та брязкалець.

 

(  вихователь  роздає  частині  дітей  дзвоники  частину  брязкальця  , музикування на музичних інструментах  ) .

 

Молодці мої малята гарно зіграли на музичних інструментах  . Дітки а вже вневдовзі  весна прийде  потечуть струмочки в гаях  , сонечко пригріє , а давайте  ми з вами  заспіваємо  пісеньку про те , як у дворі йде весна і весело співають горобчики.  

( співають  пісеньку Кап , кап  у дворі )

Ось так ми з вами сьогодні погрались з горобчиком  і наше заняття добігло до кінця , явам дякую до побачення

( Діти ідуть в групу )

 

 

 

 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку