Тема: Птахи пернаті друзі
Сіренький горобчик по землі стрибає , пісню веселеньку радісно співає .
Мета : емоційно налаштовувати дітей на заняття ; привчити легко виконувати вправи ; залучати до слухання музики , уточнення її змісту та характеру ; відпрацьовувати та закріпити елементи таночку , гри на музичних інструментах ( дзвіночках та брязкальцях); розвивати співочі навички, увагу ; виховувати любов до музики , інтерес до занять.
Музичний репертуар : Д. Шостакович Марш ; « Вийди , вийди Сонечко » закличка , « Горобець » муз . А. Руббаха ; « Ось як ми уміємо » ( муз. О. Тілічеєвої , сл. Н. Френкель ); « Пісня про матусю » закріплення .
Матеріали : Дзвіночки та брязкальця ; картинка горобчика .
Хід заняття
( Діти заходять до зали під музику )
( Вправа « Крокують ніжки » під марш муз. Д. Шостаковича Діти стоять вільно . З початком музики крокують у будь-якому напрямку - « пішли гуляти » ; із закінченням музики - зупиняються - « прогулянку завершують » ) .
М.К. : Малята , здогадайтесь хто в мене на картинці намальований !
Сірі крильця в нього є ,
Дзьобом зернята клює .
Проспівав нам : « Чив – чив – чив !»,
З’їв зерно і полетів.
Діти : Горобчик !
М.К.: Малята погляньте , який маленький Горобчик ? Якого він кольору ? Скільки в нього крилець ? Чи має дзьобик ?
( Діти розглядають горобчика й відповідають ) .
М.К.: Як співає наш горобчик ? ( Відповідь дітей)
Горобчик дуже зголоднів , нагодуємо його !
Логоритміка
Накришу , накришу зерняток багато ( діти імітують)
І покличу пташенят зернятка збирати . ( Вказівним пальцем стукають по долоньці .)
М.К. :
Сіренький горобчик
По землі стрибає ,
Пісню веселеньку
Радісно співає.
( Слухання музики « Горобець » А. Руббаха) .
( Під час повторного прослуховування твору діти виконують танцювальну імпровізацію : « літають » , як горобчики ; махають « крильцями» , співають чив – чив - чив …… )
М.К.: Дітки вам сподобалась така музика горобчика , а давайте ми послухаємо, як співають горобчики тай собі спробуємо заспівати .
( Слухання аудіо запису горобчика )
Горобчик співає : « Чив – чив – чив ! » , а давайте ми спробуємомо заспівати .
Дітки бачу ви втомилися давайте ми з вами відпочинемо і по танцюємо .
Туп, туп , туп!
І гуляти хочуть -
Туп , туп , туп , туп !
Туп , туп , туп !
Тупай , ноженята :
Туп , туп , туп , туп !
Туп , туп , туп !
Всі ідуть гарненько 6
Туп , туп , туп , туп !
А , ще ми з вами сьогодні спробуємо відтворити веселих горобчиків за допомогою музичних інструментів дзвоників та брязкалець.
( вихователь роздає частині дітей дзвоники частину брязкальця , музикування на музичних інструментах ) .
Молодці мої малята гарно зіграли на музичних інструментах . Дітки а вже вневдовзі весна прийде потечуть струмочки в гаях , сонечко пригріє , а давайте ми з вами заспіваємо пісеньку про те , як у дворі йде весна і весело співають горобчики.
( співають пісеньку Кап , кап у дворі )
Ось так ми з вами сьогодні погрались з горобчиком і наше заняття добігло до кінця , явам дякую до побачення
( Діти ідуть в групу )