- монопредметним (виконується на матеріалі одного предмета;- міжпредметним (інтегрується суміжна тематика декількох предметів, наприклад географія, історія, іноземна мова, інформатика);- підсумковим, коли за результатами його виконання оцінюється засвоєння учнями певного навчального матеріалу;- поточним, коли на самоосвіту і практичну діяльність виноситься із навчального курсу лише частина змісту навчання. Дослідницький проект за змістом може бути:-
План виконання проєкту1. Мотивація значущості проєктної діяльності з даної теми. 2. Обговорення ідей, щодо вирішення проблеми та її представлення. 3. Формулювання завдань, які вирішуватимуться. 4. Визначення джерел потрібної інформації. 5. Об'єднання у творчі групи. Розподіл обов’язків між учасниками. 6. Вивчення та аналіз зібраної інформації. 7. Оформлення колективної роботи. 8. Аналіз та оцінювання роботи учасників проєкту. 9. Презентація матеріалів проєкту.
На мою думку, застосування методу проектів дозволяє створити умови, за яких учні: – самостійно й охоче отримують знання з різних джерел, вчаться користуватися ними (знаннями) для розв'язання нових пізнавальних і практичних завдань; – удосконалюють комунікативні вміння, працюючи в різних групах; – розвивають дослідницькі вміння та аналітичне мислення.