Тема Робота з пластиліном. Композиція «Мрійливий кіт».

Про матеріал
Розробка уроку для дисципліни Образотворче мистецтво або Трудове навчання, на тему: Робота з пластиліном. Композиція «Мрійливий кіт».
Перегляд файлу

Урок з образотворчого мистецтва у 1 класі.

 

Тема уроку:   Робота з пластиліном. Композиція

                                                       «Мрійливий кіт».

 

Мета: формувати в учнів практичні вміння та навички під час роботи з пластиліном; вдосконалювати і закріплювати навички зображення тварин, їх пропорцій і характеру, просторового положення, розвивати творчу уяву, виховувати любов до праці, до тварин.

 

Обладнання:  пластилін, дощечка, стеки, серветки для рук,  картон , плакат «Правила роботи з пластиліном»,  «Прийоми роботи з пластиліном», картинки сонечок, готовий зразок виробу.

 

Хід уроку:

І. Організаційна частина.

1.Вірш привітання:

Станьте діти всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: «Добрий день!»

Хай триває гарно день!

 

Діти, мені хочеться додати вам гарного настрою, теплої посмішки.

Тому, я підготувала для вас сонечка, домалюйте на них посмішку, передайте йому свій настрій, а воно, тим самим віддячить вам, віддавши своє тепло та радість.

 

2. Вправа «Мій настрій» (роздаю дітям сонечка)

ІІ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу:

  1. Повідомлення теми уроку за допомогою загадки:

Діти, щоб дізнатися, що ми на уроці будемо робити, відгадайте загадку:

В руки ми його беремо,

І старанно добре мнемо.

Він м’який зі всіх сторін,

Зліпить все нам…(пластилін)

 

 

 

 

  1. Вступна бесіда

Сьогодні на уроці у кожного з нас з’явиться хвостатий друг – ми його спробуємо виліпити з пластиліну.

 У всіх нас вдома живуть домашні улюбленці – кішка або кіт.

Скажіть, які ласощі найбільше полюбляють коти? (Риба, м’ясо, молоко.)

 

Руханка

 

ІІІ. Практична робота учнів.

  1.  Правила роботи з пластиліном. (Плакат на дошці)

Вчитель читає вірш перед початком роботи:

Щоб зліпити з пластиліну
Чи то кицьку, чи морквину,

Треба ще поміркувати,

Який колір слід обрати.

На шматочки поділити,

У руках своїх зігріти,

Розім’яти, розкачати,

І ліпити розпочати.

  1. Виконання роботи   послідовно виконуючи всі етапи разом з вчителем.

ІV. Виставка та оцінювання робіт.

V Підсумок уроку.

Чи сподобався вам, дітки, урок?

Що нового на уроці ви дізналися?

Кому подаруєте свою роботу?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На завершенні уроку ми з вами згадаємо прислів’я про працю. Я пропоную вам поділитися на групи та прикрасити наше деревце, яке прокидається від зимової сплячки, молоденьким, зеленим листячком.

(Діти прикрашають дерево зеленим листячком, на яких написані прислів’я про працю.)

 

 

klghgh.bmp

 

  • Де руки й охота, там скора робота;
  • Без діла слабіє сила;
  • Без труда нема плода;
  • Праця – джерело добробуту людини;
  • Праця чоловіка годує, а лінь марнує.
doc
Додано
11 березня 2020
Переглядів
965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку