Тема: Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч.
Мета: Ознайомити з утворенням багатоцифрових чисел різними способами. Вчити використовувати на практичному рівні різні способи подання даних. Вправляти у визначенні позиційного значення цифри в записі багатоцифрового числа.
Обладнання: картки для усного обчислення, набір геометричних фігур, цеглинки ЛЕГО.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Створення позитивного та ділового настрою учнів.
2. Утворення груп.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Актуалізація і корекція опорних знань та чуттєвого досвіду учнів. Повторення вивченого матеріалу.
15 * 6=
90-33=
22+16=
100*56=
424:2+
54:2=
348+222=
Виконати завдання на с. 94 № 504. Записування правильних числових рівностей на основі різної форми запису числа.
1 дес. = 10 од.
2 дес. = 20 од.
4 дес. = 40 од.
8 дес. = 80 од.
30 = 3 дес.
60 = 6 дес.
70 = 7 дес.
100 = 10 дес.
1 дес. тис. = 10 тис.
2 дес. тис. = 20 тис.
3 дес. тис. = 30 тис.
Десятки тисяч (V розряд) |
Тисячі (IV розряд) |
Сотні (III розряд) |
Десятки (ІІ розряд) |
Одиниці (І розряд) |
|
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
0 |
0 |
0 |
0 |
IV.Руханка
V.Повторення і закріплення вивченого матеріалу
С. 96 № 511 Записування чисел за зразком. Читання записаних чисел.
2. Самостійна робота
С. 96 № 512 Виконати дії письмово. Зробити перевірку результатів дій двох виразів за власним вибором.
3. Робота в групах.
С. 96 № 513 Розв’язування складеної задачі на обчислення вартості, кількості однакових предметів за допомогою блок-схеми. Аналіз схеми , складання плану розв’язання за схемою.
VІІ. Підсумок уроку
VІІІ.Домашнє завдання
С. 96 № 515, № 516
Інструктаж.