Тема: Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч.

Про матеріал
Мета: Ознайомити з утворенням багатоцифрових чисел різними способами. Вчити використовувати на практичному рівні різні способи подання даних. Вправляти у визначенні позиційного значення цифри в записі багатоцифрового числа.
Перегляд файлу

Тема: Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч.

Мета: Ознайомити з утворенням багатоцифрових чисел різними способами. Вчити використовувати на практичному рівні різні способи подання даних. Вправляти у визначенні позиційного значення цифри в записі багатоцифрового числа.

Обладнання: картки для усного обчислення, набір геометричних фігур, цеглинки ЛЕГО.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Створення позитивного та ділового настрою учнів.

2. Утворення груп.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація і корекція опорних знань та чуттєвого досвіду учнів. Повторення вивченого матеріалу.

  1. Усні обчислення

15 * 6=

90-33=

22+16=

100*56=

424:2+

54:2=

348+222=

  1. Математичний диктант
  2. Фронтальна робота

Виконати завдання на с. 94 № 504. Записування правильних числових рівностей на основі різної форми запису числа.

  1. Повідомлення теми, формулювання мети і завдань уроку
  1. Робота в групах с. 94 № 505. Ознайомлення з новою лічильною одиницею  - десятком тисяч.
  2. Робота в парах с. 95 № 507, № 508. Запис десятків і десятків тисяч цифрами.
  3. Фронтальна робота

1 дес. = 10 од.

2 дес. = 20 од.

4 дес. = 40 од.

8 дес. = 80 од.

30 = 3 дес.

60 = 6 дес.

70 = 7 дес.

100 = 10 дес.

1 дес. тис. = 10 тис.

2 дес. тис. = 20 тис.

3 дес. тис. = 30 тис.

  1. Самостійна робота

Десятки тисяч

(V розряд)

Тисячі

(IV розряд)

Сотні

(III розряд)

Десятки

(ІІ розряд)

Одиниці

(І розряд)

 

1

0

0

0

1

0

0

0

0

8

0

0

0

0

IV.Руханка

V.Повторення і закріплення вивченого матеріалу

  1. Робота в групах

С. 96 № 511 Записування чисел за зразком. Читання записаних чисел.

          2. Самостійна робота

С. 96 № 512 Виконати дії письмово. Зробити перевірку результатів дій двох виразів за власним вибором.

     3. Робота в групах.

С. 96 № 513 Розв’язування складеної задачі на обчислення вартості, кількості однакових предметів за допомогою блок-схеми. Аналіз схеми , складання плану розв’язання за схемою.

VІІ. Підсумок уроку

  1. Рефлексія
  2. Самооцінювання/взаємооцінювання.

VІІІ.Домашнє завдання

С. 96 № 515, № 516

Інструктаж.

 

 

 

docx
Додано
1 грудня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку