УРОК 62
Тема. Додавання багатоцифрових чисел. Творча робота над задачею.
Мета.
Навчальна: навчити учнів додавати багатоцифрові числа письмовим способом.
Розвивальна: розвивати навички роботи в команді, логічне мислення та вміння обґрунтовувати свої рішення.
Виховна: виховувати акуратність, уважність та інтерес до математики.
Математична компетентність:
Когнітивна компетентність:
Пізнавальна компетентність:
Комунікативна компетентність:
Інтердисциплінарна компетентність:
Обладнання. Таблиці, картки для опитування,інтерактивна платформа.
Зміст уроку
І. Організація класу.
II. корекція і закріплення знань
1. Перевірка домашнього завдання.
2. Картки для опитувания.
Nº 1
1. Обчисли.
4137 + 541 73051 - 4645.
2. Розв'яжи задачу.
В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.
Скільки мешканців у двох будинках разом?
Відповідь: 4678; 64806.
1017 + (1017 - 239)= 239 (м.)
4. Усні обчислення.
а) Гра «ЕОМ».(таблиця)
6) Задачі.
• Покупець попросив зважити 600 грамів цукерок двох сортів в один кульок. Продавець зважив 320 г цукерок першого сорту. Скільки грамів цукерок другого сорту треба покласти у кульок, щоб дістати потрібну масу? (280 г).
III. Робота з підручником (с. 104-105).
1. Усний рахунок (Nº606).
77 100 100 200
100 111 50 400
2. Nº607 — виконати з перевіркою.
777957
754545
669019
397719
3. Nº608. Дії з іменованими числами з лего
75336
245448
960050
260804
4. Nº609 — порядок дій.
4, 20, 25, 28.
Фізкультхвилинка.
5. Nº610. Творча робота над задачею.
182 + 573 = 755 (ящ.)
Зайвими є дані - 4 кг і 6 кг.
Змінене запитання: Скільки всього кілограмів печива та цукерок привезли в супермаркет?
4• 182 + 6 • 573 = 728 + 3438 = 4166 (кг)
IV. Розвиток математичних знань.
1. Творче завдання Nº611.
1) 1 дм 3 см + 2 дм 6 см = 3 дм 9 см - довжина двох гумок до розтягування;
2) 3 дм 9 см • 3 = 39 • 3 = 117 (см)
Відповіль: загальна довжина гумок стане 117 см, або 11 дм 7 см.
2. Задача Nº612 робота в групах
1) 36 • 8 = 288 (г) - маса 8 тістечок:
2) 1458 - 288 = 1170 (г)
Відповідь: маса торта на 1 кг 170 г більша за масу восьми таких тістечок.
3. Робота з платформою ворд вол
V. Підсумок уроку.
VI. Домашнє завдання.
NºNº614, 615, с. 105.
2. Картки для опитувания.
Nº 1
1. Обчисли.
4137 + 541 73051 - 4645.
2. Розв'яжи задачу.
В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.
Скільки мешканців у двох будинках разом?
2. Картки для опитувания.
Nº 1
1. Обчисли.
4137 + 541 73051 - 4645.
2. Розв'яжи задачу.
В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.
Скільки мешканців у двох будинках разом?
2. Картки для опитувания.
Nº 1
1. Обчисли.
4137 + 541 73051 - 4645.
2. Розв'яжи задачу.
В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.
Скільки мешканців у двох будинках разом?
2. Картки для опитувания.
Nº 1
1. Обчисли.
4137 + 541 73051 - 4645.
2. Розв'яжи задачу.
В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.
Скільки мешканців у двох будинках разом?
2. Картки для опитувания.
Nº 1
1. Обчисли.
4137 + 541 73051 - 4645.
2. Розв'яжи задачу.
В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.
Скільки мешканців у двох будинках разом?