Урок . "Додавання багатоцифрових чисел. Творча робота над задачею."

Про матеріал
Додавання багатоцифрових чисел. Творча робота над задачею. Будна Беденко 4 клас.Навчити учнів додавати багатоцифрові числа письмовим способом.
Перегляд файлу

УРОК 62

Тема. Додавання багатоцифрових чисел. Творча робота над задачею.

Мета. 

Навчальна: навчити учнів додавати багатоцифрові числа письмовим способом.

Розвивальна: розвивати навички роботи в команді, логічне мислення та вміння обґрунтовувати свої рішення.

Виховна: виховувати акуратність, уважність та інтерес до математики.

Математична компетентність:

  • Оволодіння навичками додавання багатоцифрових чисел з використанням різних методів (письмовий, усний, комбінований).
  • Вміння розв'язувати задачі з додаванням чисел у контексті реальних ситуацій.

Когнітивна компетентність:

  • Вміння здійснювати аналіз числових даних і структурувати задачу для її правильного розв'язання.
  • Розвивати логічне мислення, здатність знаходити рішення через простіше перерахування або побудову числових ланцюжків.

Пізнавальна компетентність:

  • Розв'язувати нестандартні задачі, де необхідно застосувати знання про додавання багатоцифрових чисел, в тому числі через творчі методи.
  • Формувати навички перевірки розв'язків та виявлення помилок у розрахунках.

Комунікативна компетентність:

  • Оволодіти мовними навичками для опису рішення задачі, пояснення свого вибору методів обчислень.
  • Вміння працювати в групах для обговорення задач, обміну ідеями та пошуку різних шляхів розв'язання.

Інтердисциплінарна компетентність:

  • Розвивати творчий підхід у застосуванні математичних навичок для розв'язання практичних задач.

Обладнання. Таблиці, картки для опитування,інтерактивна платформа.

 Зміст уроку

І. Організація класу.

II. корекція і закріплення знань

1. Перевірка домашнього завдання.

2. Картки для опитувания.

 

Nº 1

1. Обчисли.

4137 + 541                                                     73051 - 4645.

2. Розв'яжи задачу.

В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.

Скільки мешканців у двох будинках разом?

 

Відповідь:   4678; 64806.

                    1017 + (1017 - 239)= 239 (м.)

 

4. Усні обчислення.

а) Гра «ЕОМ».(таблиця)

6) Задачі.

• Покупець попросив зважити 600 грамів цукерок двох сортів в один кульок. Продавець зважив 320 г цукерок першого сорту. Скільки грамів цукерок другого сорту треба покласти у кульок, щоб дістати потрібну масу? (280 г).

III. Робота з підручником (с. 104-105).

1. Усний рахунок (Nº606).

77 100 100 200

100 111 50 400

2. Nº607 — виконати з перевіркою.

777957

754545

669019

397719

3. Nº608. Дії з іменованими числами з лего

75336

245448

960050

260804

4. Nº609 — порядок дій.

4, 20, 25, 28.

Фізкультхвилинка.

5. Nº610. Творча робота над задачею.

182 + 573 = 755 (ящ.)

Зайвими є дані - 4 кг і 6 кг.

Змінене запитання: Скільки всього кілограмів печива та цукерок привезли в супермаркет?

4• 182 + 6 • 573 = 728 + 3438 = 4166 (кг)

IV. Розвиток математичних знань.

1. Творче завдання Nº611.

1) 1 дм 3 см + 2 дм 6 см = 3 дм 9 см - довжина двох гумок до розтягування;

2) 3 дм 9 см • 3 = 39 • 3 = 117 (см)

Відповіль: загальна довжина гумок стане 117 см, або 11 дм 7 см.

2. Задача Nº612 робота в групах

1) 36 • 8 = 288 (г) - маса 8 тістечок:

2) 1458 - 288 = 1170 (г)

Відповідь: маса торта на 1 кг 170 г більша за масу восьми таких тістечок.

3. Робота з платформою ворд вол

V. Підсумок уроку.

VI. Домашнє завдання.

NºNº614, 615, с. 105.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Картки для опитувания.

 

Nº 1

1. Обчисли.

4137 + 541                                                     73051 - 4645.

2. Розв'яжи задачу.

В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.

Скільки мешканців у двох будинках разом?

 

2. Картки для опитувания.

 

Nº 1

1. Обчисли.

4137 + 541                                                     73051 - 4645.

2. Розв'яжи задачу.

В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.

Скільки мешканців у двох будинках разом?

 

2. Картки для опитувания.

 

Nº 1

1. Обчисли.

4137 + 541                                                     73051 - 4645.

2. Розв'яжи задачу.

В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.

Скільки мешканців у двох будинках разом?

 

2. Картки для опитувания.

 

Nº 1

1. Обчисли.

4137 + 541                                                     73051 - 4645.

2. Розв'яжи задачу.

В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.

Скільки мешканців у двох будинках разом?

 

2. Картки для опитувания.

 

Nº 1

1. Обчисли.

4137 + 541                                                     73051 - 4645.

2. Розв'яжи задачу.

В одному будинку живе 1017 мешканців, а в другому — на 239 мешканців менше.

Скільки мешканців у двох будинках разом?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 грудня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку