Тема: Розвиток здоров’язберігаючих компетентностей на уроках.

Про матеріал

Мета:

  • формування в учнів свідомого ставлення до власного життя і здоров'я;
  • оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної та здорової поведінки;
  • формування здоров'язберігаючої компетентності учнів.
Перегляд файлу

Краснополянська ЗОШ І – ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

Матеріали засідань творчої групи

«Здоровязберігаючі технології в рамках сучасного уроку»

 

 

Керівник:  Воробцова М. Ю.

 

 

 

 

 

2017 – 2018 н.р.

 

 

Тема: Розвиток здоров’язберігаючих компетентностей на   уроках.

 

 

 

Мета:

  • формування в учнів свідомого ставлення до власного життя і здоров’я;
  • оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної та здорової поведінки;
  • формування здоровязберігаючої компетентності учнів.

 

 

 

 

Девіз: «Чуйні, уважні і сприйнятливі до інтересів школярів,

            відкриті до всього нового вчителі – ключова особливість сучасної школи!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Склад творчої групи

 

 

П.І.Б.

 

Посада

1.

Воробцова М.Ю.

 

Учитель біології, основ здоров'я

2.

Тишлек В.М.

 

Учитель початкових класів

3.

Катело А.М.

 

Учитель початкових класів

4.

Яйленко І.С.

 

Учитель фізкультури

5.

Тишлек Т.А.

 

Учитель фізкультури

6.

Катело А.В.

 

Учитель української мови та літератури

7.

Кундель В.О.

 

Учитель української мови та літератури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання творчої групи:

 

  • вивчення теорії і методики з питань здоров’язберігаючих технологій навчання в рамках сучасного уроку;
  • практичне використання активних методів навчання на уроках та в позаурочний час;
  • розроблення методичних рекомендацій на основі вивчення досягнень науки і пробне впровадження їх у практику;
  • пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень;
  • створення та презентація досвіду на методоб’єднанні класних керівників та вчителів школи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання 1(вересень).

(Інформаційно – організаційне)

 

  1. Формування творчої групи, визначення конкретних завдань членами групи.
  2. Актуальність обраної теми.
  3. Дискусійна трибуна «Проектуємо план роботи творчої групи на 2017 – 2018 н.р.
  4. Обмін інформацією про науково – методичну літературу з проблемного питання творчої групи.
  5. Створення інструкцій та іншого допоміжного матеріалу по даному питанню з метою майбутнього впровадження в практику роботи творчої групи.

 

Засідання 2 (листопад).

(основний етап)

 

  1. Круглий стіл: «Сучасний урок – здоров’язберігаючі технології»

 

Засідання 3 (березень)

(узагальнюючий етап)

 

  1. Виявлення нових педагогічних ідей, цікавих знахідок у досвіді творчо працюючих учителів.
  2. Створення «скриньки» педагогічних ідей з впровадженої теми.
  3. Вироблення інструкцій та іншого допоміжного матеріалу по даному питанню щодо впровадження здоров’язберігаючих технологій в навчальний процес.
  4. Презентація роботи творчої групи на методоб’єднанні класних керівників та вчителів школи.

 

Засідання 4 (травень)

(заключний етап)

 

1. Аналіз результатів роботи творчої групи.

2. Діагностування членів творчої групи з метою визначення основних напрямків її роботи в наступному році.

3. Складання перспективного плану роботи творчої групи на 2018 – 2019н.р..

 

docx
Додано
23 квітня 2018
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку