ТЕМА. Що таке символи. Як кодувати символи

Про матеріал

МЕТА: ознайомити з поняттями символу;розглянути способи кодування

символів та текстових повідомлень; навчити кодувати текстові

повідомлення.

Перегляд файлу

Урок №4

ТЕМА. Що таке символи. Як кодувати символи

МЕТА: ознайомити з поняттями символу;розглянути способи кодування

            символів та текстових повідомлень; навчити кодувати текстові  

            повідомлення.

Обладнання: підручник, картина, символи, валіза

 

                                       ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Всміхається лагідно сонечко

І дивиться в наше віконечко.

Проміння своє посилає

Нам гарно працювати бажає.

- Сьогодні на уроці ми будемо створювати картину гарного настрою за допомогою символів.

-  Сонечко – символ гарної теплої погоди.( Прикріплюю зображення сонечка)

 

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1) Закріплення правил поведінки в комп’ютерному класі.

2) «Аукціон» повідомлень про родину. Деякі учні зачитують свої повідомлення , вказують на носії повідомлень (Прикріплюю символ щасливої сім’ї)

 

ІІІ.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1) Повідомлення теми уроку

- Малюнки – символи України. Чому? (Прикріплюю символи України)

2) Робота з підручником

Опрацювати самостійно с. 20-21

- Які символи використовують на письмі?

- Які символи використовують в математиці?

- А в музиці?

- Прочитайте, що називають кодуванням. Запишіть в словничок.

- Знайдіть, що називають декодуванням . Запишіть словничок.

- Підручник – символ знань .(Прикріплюю на картину)

3) Хвилинка відпочинку

Бджілки весело літають,

Мед на квіточках збирають.

На ромашки бджілки сіли,

До волошок полетіли.

Повні відра назбирають

І додому  повертають.

- Бджілки – символ працьовитості. ( прикріплюю зображення бджілки)

 

 ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1) Робота в зошиті

* декодувати повідомлення , с. 21

2) Змагання між парами/трійками учнів: хто швидше закодує/декодує повідомлення № 2-3, с. 22

3) Комп’ютерний словничок.

Записати термін символ.

     Пошепки прочитати в парах попередні записи з цього уроку ( кодування і декодування повідомленнь)

4) виконання логічного завдання – ребус, с. 23.

- Смайлик – символ гарного настрою. (Прикріплюю усміхнений смайлтик )

 

 

 V. ПІДСУМОК УРОКУ

1) Гра «Багаж знань».

      Діти  записують на окремих картках, про що дізналися під час уроку, що їм сподобалося, що ні, які виникали труднощі . Заповнені картки пакують у символічну валізу.

2) – Чи сподобалась вам картина, яку ми створили?

Чи виконали ми завдання уроку? Чи символізує вона гарний настрій?

 

VІ. ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ

Створіть повідомлення для друга і закодуйте його за допомогою азбуки Морзе

 

 

 

docx
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
1704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку