Тема: Середовище об’єктів

Про матеріал
Мета: • навчальна: познайомити учнів з об’єктами Робочого стола комп’ютера, навчити керувати вказівником миші, знаходити об’єкти Робочого стола; • розвивальна: розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову пам’ять, увагу, предметне сприйняття; • виховна: виховувати відповідальне ставлення до власних дій під час роботи за комп’ютером, вчити дотримуватись самодисципліни, бережливо ставитись до комп’ютерної техніки; прищеплювати навички дотримання правил роботи за комп’ютером. Обладнання: комп’ютери, проектор, програма «Сходинки до інформатики».
Перегляд файлу

Урок 14

2 клас

Дата _______________

Тема: Середовище об’єктів

Мета:

  •   навчальна: познайомити учнів з об’єктами Робочого стола комп’ютера, навчити керувати вказівником миші, знаходити об’єкти Робочого стола;
  •   розвивальна: розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову пам’ять, увагу, предметне сприйняття;
  •   виховна: виховувати відповідальне ставлення до власних дій під час роботи за комп’ютером, вчити дотримуватись самодисципліни, бережливо ставитись до комп’ютерної техніки; прищеплювати навички дотримання правил роботи за комп’ютером.

Обладнання: комп’ютери, проектор, програма «Сходинки до інформатики».

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Клас комп’ютерний чекає,

Вчитись вправно вам бажає.

Гарно й зручно всі сідаймо

І урок ми починаймо.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Визначте правильну послідовність дій вимикання комп’ютера:
  •   Встановити вказівник миші на кнопку Пуск на Панелі завдань і натиснути ліву клавішу миші.
  •   Завершити роботу всіх програм.
  •   У меню, що з’явиться, вибрати команду Вимкнути комп’ютер.
  •   Дочекатися вимкнення комп’ютера і потім вимкнути монітор.
  •   У вікні Вимкнути комп’ютер клацнути кнопку Вимкнення.

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

Отже, у кожного з вас є свій робочий стіл, за яким ви виконуєте домашні завдання. У комп’ютера теж є свій Робочий стіл. Тож тема нашого уроку - "Що таке Робочий стіл комп'ютера".  Сьогодні ви дізнаєтесь:

  що таке Робочий стіл комп’ютера;

  які існують об’єкти Робочого стола;

  навчитесь керувати вказівником миші;

  навчитесь знаходити об’єкти на Робочому столі.

IV. Вивчення нового матеріалу

Зображення Робочого стола з’являється на екрані монітора одразу після завантаження комп'ютера.

-      Що міститься на робочому столі учня та на Робочому столі комп’ютера?

На робочому столі ви можете знайти піктограми – значки, або ярлики. Як саме піктограми розташовані на робочому столі, залежить від користувача. Кожна піктограма – є дверима до якоїсь програми чи документа вашого комп’ютера.

Завдяки піктограмі «Мій комп’ютер» ви побачите диски й пристрої для зчитування інформації.

У Кошик (корзину) відправляють об’єкти, які потрібно видалити з комп’ютера назавжди або тимчасово.

Якщо ви підведете курсор до піктограми, двічі клацнете мишею, то комп’ютер одразу відреагує – відкриється відповідна програма (наприклад «Сходинки до інформатики».

В нижній частині екрана розташована Панель завдань, призначена для керування роботою комп’ютера. На цій панелі містяться вже знайома вам кнопка Пуск, значки мовної панелі, годинник та інші.

З об’єктами Робочого стола комп’ютера зручно працювати за допомогою миші. Коли починаєте рухати мишу по поверхні стола, на екрані монітора починає рухатися спеціальна стрілочка. Це – вказівник миші, який повторює її рухи. Під час роботи з комп’ютерною мишею, важливо правильно її тримати, вказівний пальчик має бути розміщений на лівій клавіші.

Фізкультхвилинка.

Встаньте, будь ласка.

Аби гарно почуватись,

Треба нам порозминатись.

Нахильтіся, розпряміться,

Вправо-вліво поверніться.

А тепер нове завдання:

Час робити присідання,

Потім трохи пострибати

І руками помахати.

V. Засвоєння матеріалу уроку.

  1.   Гра «Двійкові відповіді».

Зараз ми пограємося  в уже добре відому вам гру «Двійкові відповіді». Уявімо, що вас зачаклувала зла чаклунка і перетворила на комп’ютери, які працюють тільки за допомогою сигналів. Якщо ви згодні – піднімаєте руки, а якщо – ні, то не піднімаєте руки. Готові?

В клас комп’ютерний спітнілі

Ми вриваймося щосили… (руки опущені)

За комп’ютер швидко сіли,

Хоч нам це заборонили…. (руки опущені)

Витирай завжди взуття –

Не потрібне нам сміття… (руки підняті)

А щоб сісти нам за парти –

Дочекаймося команди… (руки підняті)

Монітору ти торкайся

І подовше в ігри грайся… (руки опущені)

А клавіатуру знай –

Обережно натискай… (руки підняті)

За комп’ютером, малята,

Нам не варто пустувати!

  1.   Виконання практичних завдань.

Робота за комп’ютером.

Виконання завдань у програмі «Сходинки до інформатики», вправа «Стрільці по яблуках».

VІ. Підсумок уроку.

– Діти, ви сьогодні дуже гарно працювали і дуже багато встигли зробити. Чи отримали ви задоволення від уроку? Помахайте рукою мені всі, кому урок сподобався.

Вправа «Незакінчене речення»

- На уроці мені сподобалося ….

- Після уроку я знаю, що ….

- Тепер я вмію ….

– Наш урок закінчився. Дякую вам за роботу.

-      Які слова, вивчені на уроці, були новими для вас?

Робочий стіл, значок, панель завдань, мовна панель, годинник.

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку