Урок 14 |
2 клас |
Дата _______________ |
Тема: Середовище об’єктів
Мета:
Обладнання: комп’ютери, проектор, програма «Сходинки до інформатики».
Хід уроку
І. Організаційна частина.
Клас комп’ютерний чекає,
Вчитись вправно вам бажає.
Гарно й зручно всі сідаймо
І урок ми починаймо.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
Отже, у кожного з вас є свій робочий стіл, за яким ви виконуєте домашні завдання. У комп’ютера теж є свій Робочий стіл. Тож тема нашого уроку - "Що таке Робочий стіл комп'ютера". Сьогодні ви дізнаєтесь:
що таке Робочий стіл комп’ютера;
які існують об’єкти Робочого стола;
навчитесь керувати вказівником миші;
навчитесь знаходити об’єкти на Робочому столі.
IV. Вивчення нового матеріалу
Зображення Робочого стола з’являється на екрані монітора одразу після завантаження комп'ютера.
- Що міститься на робочому столі учня та на Робочому столі комп’ютера?
На робочому столі ви можете знайти піктограми – значки, або ярлики. Як саме піктограми розташовані на робочому столі, залежить від користувача. Кожна піктограма – є дверима до якоїсь програми чи документа вашого комп’ютера.
Завдяки піктограмі «Мій комп’ютер» ви побачите диски й пристрої для зчитування інформації.
У Кошик (корзину) відправляють об’єкти, які потрібно видалити з комп’ютера назавжди або тимчасово.
Якщо ви підведете курсор до піктограми, двічі клацнете мишею, то комп’ютер одразу відреагує – відкриється відповідна програма (наприклад «Сходинки до інформатики».
В нижній частині екрана розташована Панель завдань, призначена для керування роботою комп’ютера. На цій панелі містяться вже знайома вам кнопка Пуск, значки мовної панелі, годинник та інші.
З об’єктами Робочого стола комп’ютера зручно працювати за допомогою миші. Коли починаєте рухати мишу по поверхні стола, на екрані монітора починає рухатися спеціальна стрілочка. Це – вказівник миші, який повторює її рухи. Під час роботи з комп’ютерною мишею, важливо правильно її тримати, вказівний пальчик має бути розміщений на лівій клавіші.
Фізкультхвилинка.
Встаньте, будь ласка.
Аби гарно почуватись,
Треба нам порозминатись.
Нахильтіся, розпряміться,
Вправо-вліво поверніться.
А тепер нове завдання:
Час робити присідання,
Потім трохи пострибати
І руками помахати.
V. Засвоєння матеріалу уроку.
Зараз ми пограємося в уже добре відому вам гру «Двійкові відповіді». Уявімо, що вас зачаклувала зла чаклунка і перетворила на комп’ютери, які працюють тільки за допомогою сигналів. Якщо ви згодні – піднімаєте руки, а якщо – ні, то не піднімаєте руки. Готові?
В клас комп’ютерний спітнілі
Ми вриваймося щосили… (руки опущені)
За комп’ютер швидко сіли,
Хоч нам це заборонили…. (руки опущені)
Витирай завжди взуття –
Не потрібне нам сміття… (руки підняті)
А щоб сісти нам за парти –
Дочекаймося команди… (руки підняті)
Монітору ти торкайся
І подовше в ігри грайся… (руки опущені)
А клавіатуру знай –
Обережно натискай… (руки підняті)
За комп’ютером, малята,
Нам не варто пустувати!
Робота за комп’ютером.
Виконання завдань у програмі «Сходинки до інформатики», вправа «Стрільці по яблуках».
VІ. Підсумок уроку.
– Діти, ви сьогодні дуже гарно працювали і дуже багато встигли зробити. Чи отримали ви задоволення від уроку? Помахайте рукою мені всі, кому урок сподобався.
Вправа «Незакінчене речення»
- На уроці мені сподобалося ….
- Після уроку я знаю, що ….
- Тепер я вмію ….
– Наш урок закінчився. Дякую вам за роботу.
- Які слова, вивчені на уроці, були новими для вас?
Робочий стіл, значок, панель завдань, мовна панель, годинник.
1