Тема: «Слова – що називають предмети». 2 клас НУШ

Про матеріал

Тема: «Слова – що називають предмети».

Мета: формувати поняття про слова, що називають предмети, вміння ставити запитання до означених слів в однині і множині (без вживання термінів), вчити розпізнавати предмети за їх ознаками; збагачувати лексичний запас учнів; виховувати старанність, уважність.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: мультимедійна презентація, ПК.

Перегляд файлу

Тема: «Слова – що називають предмети».

Мета: формувати поняття про слова, що називають предмети, вміння ставити запитання до означених слів в однині і множині (без вживання термінів), вчити розпізнавати предмети за їх ознаками; збагачувати лексичний запас учнів; виховувати старанність, уважність.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: мультимедійна презентація, ПК.

Хід уроку

  1.                Організаційний момент.

  Вже пролунав шкільний дзвінок.

  Покликав всіх він на урок.

  Все.  Вже час.

  Роботу починає клас.

  •       Готові? (так)
  •       Тож успіх всіх чекає вас!

• Вправа «Очікування».

  •       Чого ви  очікуєте від уроку?
  •       Яких результатів ви хотіли б досягти в кінці уроку?

 ll. Актуалізація опорних знань.

  1.               Каліграфічна хвилина.

 

  •       До вас завітала гостя.
  •       Зараз ви її взнаєте.
  •       Послухайте .

 Наша матінка завія

 Нас із сита всюди сіє.

 А як сонце припече –

 Ми струмочком потечемо. 

  •       Ви здогадались? До нас завітала Сніжинка.
  •       Виділіть перший звук у цьому слові
  •       Згадайте, як пишуться букви С с.

Зошит свій ви відкривайте,

Та під нахилом кладіть.

Сядьте рівно, не зігніться.

За роботу враз візьміться.

  •       Напишіть С с ,  сніжинка

- Молодці діти, ви чудово впорались з цим завданням.

lll.  Повідомлення теми і мети уроку.

 

- Отже, на сьогоднішньому уроці ми поговоримо про слова , що називають предмети, прочитаємо уривок з твору Василя Скуратівського "19 січня- Водохреща"

 

     lV.  Основна частина

1.Створення ситуації успіху.

  •       До вас завітав чарівник.
  •       Послухайте, що він каже :

 -  Привіт, друзі! Я – чарівник – художник. Хочете зі мною потоваришувати й довідатися, як мене звуть? Тоді виконайте моє завдання, і я відкрию вам свої  своє ім’я. 

Відновіть діаграму і ви дізнаєтеся, як звуть нашого чарівника.

  •       Так як же звуть нашого чарівника?
  •       Отже, слова що відповідають на питання хто? Що? Це?

2. Читання тексту

Відкрийте свої підручники на сторінці 9.

Читаємо текс з дітьми.

Коли святкують Водохреща?

Зачитайте, що люди роблять у цей день?

Зачитайте, що робили з посвяченою водою?

Шо казали після Водохреща?

Запишіть цей вислів.

Молодці!

3. Робота з картиною.

Що зображено на картині?

Який обряд?

Молодці!

4. Правопис.

А зараз випишіть з тексту виділені слова, на які питання вони відповідають?

 

V. Підсумок уроку.

 

  •       Чи справилися ваші очікування?
  •       Що нового дізналися?
  •       Що сподобалося?
  •       З чим виникли труднощі?

- Яку користь приніс вам сьогоднішній урок?

- Чарівник хоче  подарувати вам за хорошу роботу чарівні  різнокольорові зірочки. Молодці

Домашнє завдання

Вивчити правила на сторінці 11.

 

 

docx
Додав(-ла)
Рогоза Юлія
Додано
15 січня 2020
Переглядів
1101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку